Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Zamietnuté] Práva na Furien serverech.

Příspěvekod flizzynko » 07 úno 2019, 15:13 VIP

Nazov: Furien / flizzy

Zdravím, rád bych požádal o práva na furien serverech.

Nick v hre : flizzy.exe

Nick na fóre : FliZzY

Profil na fóre : flizzy-u36107.html

Věk : 18 (2000)

Steam nick : flizzy

Steam ID : STEAM_0:0:69748144

Hlstats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65649/ ... yer=369676

Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Ano, na Hns Auto Bhop serveru BAN za fish. Bylo to ale cca. v roce 2015 a to jsem se tam teprve učil. Jinak se na serverech chovám docela slušně. Dříve jsem se sice nechoval úplně ukázkově, ale zapracoval jsem na tom a snažím se teď s každým vycházet co nejlépe.

Niečo o sebe : Takže ahoj, jmenuji se Tomáš a je mi 18 let, jsem z Ostravy a CS 1.6 se věnuji už nějaký ten rok. Studuji na Střední podnikatelské škole v Klimkovicích (4. ročník). Mezi moje koníčky patří především hudba, hry, ale rád si občas zasportuji. Víkendy trávím hlavně s přítelkyní, ale přes týden se snažím co nejvíc nahnat aktivitu na serverech.

Prečo by som chcel na GS adminovať? : Furien mód hraji už docela dlouho a často mě štvalo že hráči dost často porušují pravidla a žádný admin se tam moc neukazoval. Za poslední dny jsem byl na serveru dobrých několik hodin a myslím, že ten čas jsem docela dobře dohnal. Ve furien módu se i nemalo vyznám a myslím že bych byl dobrý admin.

Jsem si plně vědom, že jsem měl napsat až po měsíci, až doženu aktivitu, ale myslím že teď je moje aktivita dostačující.
Seřizovač hodin na gamesites.cz
Obrázek
Uživatelský avatar
flizzynko
Zkušený
Zkušený
 
Příspěvky: 160
Registrován: 08 lis 2014, 20:46
Bydliště: Ostrava Czech Republic

[Zamietnuté] Práva na Furien serverech.

od Rumcajz » 07 úno 2019, 15:13

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
Bydliště: Ostrava Czech Republic