Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Zamietnuté]JailBreak / Cerberus23

Příspěvekod Cerberus23 » 12 úno 2019, 06:07

Zdravím tým portálu GS.cz nebo zvědavé hráče ;),

rád bych touto mou žádostí požádal o administrátorská práva na JailBreak serverech. :roll:


Nick ve hře: Cerberus23
Nick na fóru: Cerberus23
Profil na fóru: https://www.gamesites.cz/forum/cerberus23-u63950.html
Věk: 17 let
Steam nick: Cerberus23
Steam ID: STEAM_0:1:203735278
HLstatsX: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65833/hlstats.php?mode=playerinfo&player=318344

Nějaké bany nebo prohřešky: Na aktuálním steam účtu bez žádných banů a prohřešků, takže čistý štít. ;)

Něco o sobě: Tak ještě jednou ahoj, jmenuji se tedy Oťas a studuji na střední škole výpočetní techniky. Aktuálně jsem v druhém ročníku, mimo studium se věnuji programování a grafickému designu společně s opravami základních desek telefonů a jiných zařízení, zkrátka je pro mne technologie něco úžasného a stále hledám způsoby, které mě v ní zdokonalí. Motivací jsou samozřejmě skvělé peníze a nové zkušenosti, které poskytuji podnikatelům, ať už se jedná o majitele eshopů, projektů aj. Svůj zbylý volný čas trávím s rodinou a druhou rodinu (přáteli). Miluju smích ostatních a jakýkoliv humor, zasměju se nad vším, co je pro mě zábavné a věřte že je toho dost. Mé zájmy najdete také na mém profilu zde na fóru.

Proč žádám o administrátorská práva: Zapnul jsem po několika měsících CS:GO, které jsem měl nějakou delší dobu zakoupené. Překvapil mě docela velký rozdíl a změny při některých věcech a opět jsem si uvědomil, že cs 1.6 je srdcová záležitost jako pro většinu aktuálních hráčů této hry. Rád bych proto přispěl komunitě svými zkušenostmi, pohodovou náladou a svým humorem pro příjemnější hraní. Samozřejmě také pořádkem, který nesmí i v takové komunitě chybět.