Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Přijat] Bob_Kok / JailBreak

Příspěvekod Atilos » 16 úno 2019, 00:51 VIP

Nick na serveru: Bob_Kok

SID: STEAM_0:0:449634596

Sekce, na které chci práva: JailBreak

Věk: 16 let

Mé HlStats: Zde

Bany, které jsem dostal: Několik banů jsem dostal, avšak jsem si jich vědom a poučil jsem se z nich.

Něco o mně: Ahoj, jmenuji se Vašek, pocházím pár desítek kilometru od Brna, kde studuji střední odbornou průmyslovou strojírenskou školu a můj obor se zaměřuje na počítačovou grafiku a průmyslový design, což je například práce v programu SolidWorks nebo CAT. Rád sportuji, hrál jsem házenou, pink ponk, plavu, lyžuji, snowboarduji.. avšak můj aktuální stav mého kotníku mi dlouhodobě nedovoluje ani jedno z tohoto, mám narušené kotníkové pouzdro (lajtsky řečeno). Proto také hledám zábavu na GS serverech a nejen na JailBreaku. Jako malý jsem měl ADHD (poruchu hyperaktivity), kterou do teď trpím (možné vysvětlení mého chování někdy pro mnohé z vás...) do třetí třídy jsem neměl židli.. seděl jsem na nafukovacím balónu a ostatní mí spolužáci mi mohli jen závidět :lol: Mám želvu, jmenuje se Eduard 8-)

Proč právě já: Mám názor, že by na JailBreak serverech měla být zábava a klid a mělo by to být místo, které přitáhne každého hráče i né zrovna milovníka počítačkových her. Chci být jako každý dobrý GS Admin a věrný hráč a dodržovat tohle pravidlo a napomáhat pořádku na tomto portálu. S vyšším postavením se naskýtají větší možnosti atrakcí, zábavy a však i starostí a s těmi počítám a v neposledním zabraňovat těm hráčům hraní, kteří narušují zábavu na severech. Rád se učím novým věcem.

Zkušenosti s CS:GO: S hrou CS:GO jsem se poprvé setkal v roce 2017, od té doby na ní mám nahráno přes 2400 hodin a více jak třetina tohoto času je odehrána právě na GS JailBreak serverech.
Obrázek
Obrázek
"No pain, no gain."
Uživatelský avatar
Atilos
CS:GO Admin
CS:GO Admin
 
Příspěvky: 968
Registrován: 22 čer 2017, 17:04
Bydliště: Skoro Brno