• Stránka 1 z 1
[Prijatý s akademickými právami]Poseidon/JailBreak
Ahoj, touto žádostí bych si rád požádal o práva na JailBreak servery 
JailBreak / Poseidon
Nick ve hře: Poseidon
Nick na forum: byPoseidon
Profil na forum: TADY
Věk: 17 (27. 06. 2001)
Steam nick: GS.cz#Poseidon®
Steam ID: STEAM_0:1:210777756
Hlstats: TADY
Bany/prohřešky: Nemám
Něco o sobě: Ahoj, jmenuji se Denis, studuji 2. ročník zdravotnické školy jako zdravotnický asistent. Mezi mé záliby patří volejbal, setkávání se s kamarády, rád hraji CSko. Ve volném čase neuškodí ani spánek
a bohužel i učení, kterého je nad hlavu
Proč by jsem chtěl adminovat? Je to lehké, CSko mě baví, vysvětlím i svůj odchod z a-teamu, je to hra, která mě baví, proto jsem se i vrátil a doufám, že pro vás budu oporou, nemám rád hráče, kteří se pravidly neřídí a tak jsem tady, moc rád se i pobavím, také jeden z důvodů, proč mě to baví
Důvod odchodu: Důvodem odchodu byly problémy, jak z hlediska rodiny, tak i ze školy. Školy bylo moc, dokud jsem nezačal chodit na praxe, pak se vše urovnalo a rodina, tu nechci již rozebírat, z osobních důvodů, proto děkuju za pochopení.
Podmínkou: Po dohodě s Knedlíkem (né úplně) napsal, dohnat aktivitu a nahlašovat. 20 hodin mám nahrané zpět a nahlásil jsem mezitím pár hříšníků a všichni byli úspěšně zabanováni, až na DIP hráče. Musím podotknout, že Knedlík neřekl jistě že mě přijme.
Proto budu rád, zda se rozhodnete správně
Přeji hezký zbytek dne a věřím v kladnou odpověď
Poseidon

JailBreak / Poseidon
Nick ve hře: Poseidon
Nick na forum: byPoseidon
Profil na forum: TADY
Věk: 17 (27. 06. 2001)
Steam nick: GS.cz#Poseidon®
Steam ID: STEAM_0:1:210777756
Hlstats: TADY
Bany/prohřešky: Nemám
Něco o sobě: Ahoj, jmenuji se Denis, studuji 2. ročník zdravotnické školy jako zdravotnický asistent. Mezi mé záliby patří volejbal, setkávání se s kamarády, rád hraji CSko. Ve volném čase neuškodí ani spánek