Příspěvek: 1
• Stránka 1 z 1
? Rebrík
• Topic určený na Tutoriál ako postaviť funkčný rebrík.
- Ako prvé, si vytvoríme nejaký základ do výšky kde chceme mať rebrík.
Potom klikneme na 1.(Entita) a položíme ju niekde blízko k základu, ktorý sme postavili.
Ďalej klikneme dvakrát na 2.(Entitu) a zobrazí sa nám tabuľka.
Ako 3. napíšeme do Class: prop_static a dáme 4. (Použiť).
Po 5. klikneme na názov (World Model).
Akonáhle klikneme na (World Model) zobrazí sa nám v pravo hore lišta kde klikneme na 6. (Browse).
Vyskočí nám tabuľka s Modelami kde do Filtra napíšeme 7. (Ladder), objavia sa nám 8. (modeli rebríkov) vyberieme si, ktorý chceme a dáme 9. (OK).
- Ako druhé si rebrík nejako na budovu postavíme.
Vytvoríme si pred rebrík brush, ktorý bude mať textúru TRIGGER.
Klikneme na trigger a podržíme (CTRL+T) zobrazí sa nám ďalšia tabuľka kde Class vyberieme 10. trigger_add_tf_player_condition potom klikneme na 11. Name a pomenujeme si to ako len chceme.
Ako ďalšie klikneme na Condition kde vyberieme 12. TF_COND_SWIMMING_NO_EFFECTS potom klikneme na Duration 13. kde napíšeme hodnotu -1.
A ako posledné klikneme na 14. (Použiť).
HOTOVO.
- Ako prvé, si vytvoríme nejaký základ do výšky kde chceme mať rebrík.
Potom klikneme na 1.(Entita) a položíme ju niekde blízko k základu, ktorý sme postavili.
Ďalej klikneme dvakrát na 2.(Entitu) a zobrazí sa nám tabuľka.
Ako 3. napíšeme do Class: prop_static a dáme 4. (Použiť).
Po 5. klikneme na názov (World Model).
Akonáhle klikneme na (World Model) zobrazí sa nám v pravo hore lišta kde klikneme na 6. (Browse).
Vyskočí nám tabuľka s Modelami kde do Filtra napíšeme 7. (Ladder), objavia sa nám 8. (modeli rebríkov) vyberieme si, ktorý chceme a dáme 9. (OK).
- Ako druhé si rebrík nejako na budovu postavíme.
Vytvoríme si pred rebrík brush, ktorý bude mať textúru TRIGGER.
Klikneme na trigger a podržíme (CTRL+T) zobrazí sa nám ďalšia tabuľka kde Class vyberieme 10. trigger_add_tf_player_condition potom klikneme na 11. Name a pomenujeme si to ako len chceme.
Ako ďalšie klikneme na Condition kde vyberieme 12. TF_COND_SWIMMING_NO_EFFECTS potom klikneme na Duration 13. kde napíšeme hodnotu -1.
A ako posledné klikneme na 14. (Použiť).
HOTOVO.
-
vals0o - Mistr
- Příspěvky: 607
- Registrován: 16 črc 2017, 11:54
Příspěvek: 1
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků