Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Zamítnuto] NESTON / Public server

Příspěvekod NESTON » 21 srp 2019, 14:38

Nick na serveru: NESTON
SID: STEAM_1:0:9634440
Sekce, na které chci práva: Jedná se o server CS:GO Public
Věk: 21 let
Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497 ... ayer=73258 - Zde jsou mé HLStats, nevím proč mi to ukazuje 4h, na serveru mám něco okolo 10-11h. Vím, že je to málo, ale server mě opravdu zaujal, takže tento počet hodin budu mít do 2-3 dnů, pokud to bude problém chápu a zažádám o práva později.
Bany, které jsem dostal: Na GS jsem žádný ban nedostal, nebo alespon si to nepamatuji, jelikož jsem hodně dlouho nehrál takhle public servery.
Něco o mně: Jmenuji se Kuba a je mi 21 let. Pocházím ze Středočeského kraje. Momentálně studuji na vysoké škole, pracuji z domova, takže čas na csgo se vždy najde. Counter-strike hraji už delší dobu a začínal jsem na verzi 1.5 . Když jsem hrál 1.6, adminoval jsem na nejmenovaném portále nejdřív všechny public servery, ty co se týkaly prostě aimu. Poté portál založil ligu a byl jsem jak server adminem, tak i adminem co řešil cheating v lize a na turnajích. Counter-strike 1.6 jsem hrál i poloprofi, jezdil jsem na LAN turnaje a podobné.
Proč právě já: Proč právě já? Vždycky mě bavilo dělat vlastně dozor nad něčím, at už v práci nebo na serveru. Umím vycházet a jednat s lidmi, chovám se slušně a hlavně umím dobře zvládat situace, když na mě někdo začne vyjíždět, vše řeším s chladnou hlavou.
Zkušenosti s CS:GO: Už jsem psal v sekci "Něco o mně" CS 1.5 , CS1,6 (Adminování, Liga, Turnaje), Csgo( Adminování, Liga, Turnaje)
Případné poznámky: [VIP Member]

Předem děkuji za odpověd.

NESTON
Obrázek[/url]
Uživatelský avatar
NESTON
Amatér
Amatér
 
Příspěvky: 24
Registrován: 20 srp 2019, 11:49

[Zamítnuto] NESTON / Public server

od Rumcajz » 21 srp 2019, 14:38

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22