• Stránka 1 z 1
[Přijat] KiziaR / JailBreak
Nick na serveru: KiziaR
SID: STEAM_1:0:83504067
Sekce, na které chci práva: JailBreak
Věk: 17
Mé HlStats: ZDE
Bany, které jsem dostal: Pouze jeden a to neprávem. Dostal jsem ho za údajný WH, v době tohoto banu fungoval command +cl ,který ukazoval nickname spoluhráčů a střílel jsem tam kde bylo jméno.
Něco o mně: Jmenuji se Tomáš, jsem z Jihočeského kraje. Studuji obor Mechanik seřizovač (maturita), mezi mé koníčky patří hraní her a běhaní za hasiče.
Proč právě já: Na Jailu mám nahranou nějakou tu dobu a stává se mi často že přijdu někam kde je bordel a rád bych tomu zabránil. Jsem dost aktivní a mám veliký zájem o tuto pozici.
Zkušenosti s CS:GO: Csgo hraji už dlouho, můj nejvyšší dosažený rank je MGE. Aim bohužel někde zaostává, ale movement mám lepší než Erik.
Případné poznámky: Denny má slabé nohy.
SID: STEAM_1:0:83504067
Sekce, na které chci práva: JailBreak
Věk: 17
Mé HlStats: ZDE
Bany, které jsem dostal: Pouze jeden a to neprávem. Dostal jsem ho za údajný WH, v době tohoto banu fungoval command +cl ,který ukazoval nickname spoluhráčů a střílel jsem tam kde bylo jméno.
Něco o mně: Jmenuji se Tomáš, jsem z Jihočeského kraje. Studuji obor Mechanik seřizovač (maturita), mezi mé koníčky patří hraní her a běhaní za hasiče.
Proč právě já: Na Jailu mám nahranou nějakou tu dobu a stává se mi často že přijdu někam kde je bordel a rád bych tomu zabránil. Jsem dost aktivní a mám veliký zájem o tuto pozici.
Zkušenosti s CS:GO: Csgo hraji už dlouho, můj nejvyšší dosažený rank je MGE. Aim bohužel někde zaostává, ale movement mám lepší než Erik.
Případné poznámky: Denny má slabé nohy.
-
KiziaR - Profesionál
[Přijat] KiziaR / JailBreak
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
Re: KiziaR / JailBreak
Tak uvidíme, jestli už to bude lepší.
Adminy prosím o reference do PM.
Adminy prosím o reference do PM.
Chodí štěstí dokola, sem tam padne na vola.
Kde blb, tam nebezpečno.
Kde blb, tam nebezpečno.
-
Trsak - Profesionál