Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[P].leyyef _ Gungame

Příspěvekod lelyyef » 16 říj 2019, 14:33

Zdravím, chtěl bych vás uvítat na moji žádosti o práva.

[*] Nick ve hře: .leyyef

[*] Nick na forum: lelyyef

[*] Profil na forum: LOOK

[*] Věk: 19

[*] Steam nick: domeyscz

[*] Steam ID: STEAM_0:1:129986240

[*] Hlstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_2140/h ... yer=140067

[*] Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Nikde jinde nehraju, ale zde na GS jich je docela dost. Jenže jsou staré, poněvadž hraju už na GS delši dobu. Plus HLSA co se tu bude k tomu vyjadřovat možná no ne možná, ale určitě něco najde, což vyjasnim ale soukromě.

[*] Informace o mně: Zdravim je mi 19 let, bydlim v Česke republice kousek u Ostravy. Studuju ted 3 rokem mechanika elektrotechnika s maturitou, ale v tomto roce dělam vyučni list a dalši rok maturitu. Ano 2 roky jsem promrhal a už jsem mohl mit davno maturitu nebo vyučni list :D Jsem trpělivý člověk a klidný. Ve volném čase hraju csko. Volného času mam dost takže vice toho napišu o řádek níže.

[*] Proč bych chtěl na GS adminovat: Jako každy druhy, zabránit hračum, co porušuji pravidla. Jak jsem psal výš, mam docela dost volneho času, takže na serveru jsem neustale. To si mužete zjistit dle hlstats. Věřim na 100%, že bych přinesl, jak serveru tak i adminum dalšim pomocnou ruku. A ted se vyjadřim ještě k akademii.

Akademie: Akademika jsem si chtěl udělat kvuli moji minulosti, co tu mam. Ta mě tady mrzí, ale je to už fakt dlouhá doba, a hodně se toho už změnilo u mě a aji tady. Ale ted k věci, akademika jsem si nechal odebrat z jedne věci, jsem sice trpělivý člověk, ale fakt nechci dělat akademika přes pul roku i vic, a to ještě jenom na jednom serveru, co je aktivni. 100 bodu by nebyl problem dosáhnout, ale jakmile jsem se k tomu přibližoval, tak byl reset a v akademii je jedna věc kdy je reset tak se měni body :) Nahlašeni mam dost, tak samo i cheateru. Aktivitu taky..