• Stránka 1 z 1
[Zamietnuté] lrhinolaryngol / TTT
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nick na serveru: lrhinolaryngol hellcase.com
SID: STEAM_0:1:115992115
Sekce, na které chci práva: TTT
Věk: 18
Mé HlStats: KLIK
Bany, které jsem dostal: žiadny ban
Něco o mně: Volám sa Mário. Bývam na východe Slovenska. Študujem elektrotechnickú školu so zameraním na IT manažment procesov. Medzi moje najobľúbenejšie hobby patrí futbal, IT a v podstate väčšina športov, keďže som športový typ človeka
. Myslím si, že som charakterný človek, som empatický, priateľský a snažím sa s každým vychádzať za dobré. Dá sa o mne povedať, že som skôr pokojnejšej povahy a väčšinu vecí sa snažím robiť s rozvahou.
Proč právě já: To, že som tu už adminom bol netreba spomínať, pokiaľ viem tak problémy so mnou neboli a zvládal som to statočne, aj keď som neskôr bol menej aktívny (mal som ospravedlnenku ale skrátka som sa mohol zachovať sebareflexívne a priznať si, že som mal iné povinnosti, aj keď som sa ne/snažil). S módom TTT som sa prvýkrát stretol asi pred 2,5-3 rokmi od jeho útlych začiatkoch, pričom som hrával tuna na GS. Takže si myslím, že viem ako sa zachovať v situáciach, poznám už, že čo ako admina má čaká a čo ma neminie. A to je podľa mňa veľké +. Problémy a porušovanie pravidiel na servery by som riešil objektívne s rovnakým metrom pre každého hráča.
Zkušenosti s CS:GO: Veľké, hrávam ho niekoľko rokov, mal som aj vlastný server. SM ovládam.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tak a to je všetko
.
Ďakujem každému, kto sa dočítal až sem a teším sa na vaše podnety a reakcie.
Pevne dúfam a verím, že to tentoraz výjde.
♥ Pekný deň prajem. ♥
Nick na serveru: lrhinolaryngol hellcase.com
SID: STEAM_0:1:115992115
Sekce, na které chci práva: TTT
Věk: 18
Mé HlStats: KLIK
Bany, které jsem dostal: žiadny ban