dlouholetej problem

Příspěvekod ecko » 25 led 2020, 20:10

Ahoj,rad bych vas pozadal o pomoc ohledne hrani te sra*ky s nazvem cs.Jde presneji o to ze u hrani cska z nejakyho duvodu nelze opetovat strelbu pokud jsem zasazen(vim zni to divne)jednoduse receno dostanu zasah kamkoli(mimo palici)muzu se umirit az ke kreci v zapesti nebo cupnout a drzet a presto protihrace nehitnu.
S botama v oflajnu se tohle nedeje,uz cca rok a pul skousim ruzne "hovadiny" typu nastaveni ratu dle grafu,sprazeni procesu,ruznejch fixu at uz pro os nebo cs,zasahu do registru,vypnuti nebo omezeni sluzeb(treba steamwebhellper nebo sluzby os)nastaveni priorit ruznych procesu,ruzne moznosti spusteni a tak dale
Pred par dny jsem mel navstevu technika kterej mi predelaval zasuvky,kontroloval kabel,rychlost,predelaval koncovky typu rj vcetne mereni : https://ctrlv.cz/5cpp v routeri rychlost downu 53.128 mb/s
ss nastaveni rate 25000 up_101 cmd_101 interp_0.1 : https://ctrlv.cz/w4Lc
ss nastaveni stejne pouze interp_0.09(ve hre pouzita hodnota interp_0) : https://ctrlv.cz/M9Ne
Dekuju za vase napady,rady,postupy.
Uživatelský avatar
ecko
Drbna
Drbna
 
Příspěvky: 302
Registrován: 23 led 2013, 14:51

dlouholetej problem

od Rumcajz » 25 led 2020, 20:10

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22

Re: dlouholetej problem

Příspěvekod KosSo » 26 led 2020, 22:54 VIP

Pravdepodobne blbosť, ale skúšal si to aj na inej myške ?
Obrázek
Uživatelský avatar
KosSo
Spamer
Spamer
 
Příspěvky: 1436
Registrován: 05 úno 2013, 15:25
Bydliště: Banská Štiavnica

Re: dlouholetej problem

Příspěvekod ecko » 27 led 2020, 21:26