• Stránka 1 z 1
[Zamietnuté]požádání o Admin práva
Ahoj, rád by jsem požádal o admin práva na furien servery.
Nick v hre : Nyxo.yoshikoo
Nick na fóre : medical
Profil na fóre : ucp.php?i=profile&mode=avatar
Vek : 17
Steam nick : Nyxo.yoshikoo
Steam ID : https://steamcommunity.com/profiles/76561198408693425/
Hlstats : -
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál : Žádný velký problém jsem neměl, kromě pár (1-2) kicků, byl jsem drzý na Admina, ale poučil jsem se.
Niečo o sebe : Jmenuju se Sebastian, studuji hotelnictví, mezitím pracuju. Ve volném čase jezdím na kole nebo jsem s kamarády, dělám hudbu a ve volné chvíli hraju furien.
Prečo by som chcel na GS adminovať? : Chtěl bych se podělit na chodu portálu a serverů, hraju furien už 4 roky a chtěl bych pomáhat ostatním adminům, protože někdy toho je na ně moc. Neukázněných hráču je spoustu, chci být příkladem a pomocí osttaním hráčům co se chtějí bavit na serveru.
Dopředu děkuji za odpověd a za váš čas.
Nick v hre : Nyxo.yoshikoo
Nick na fóre : medical
Profil na fóre : ucp.php?i=profile&mode=avatar
Vek : 17
Steam nick : Nyxo.yoshikoo
Steam ID : https://steamcommunity.com/profiles/76561198408693425/
Hlstats : -
Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál : Žádný velký problém jsem neměl, kromě pár (1-2) kicků, byl jsem drzý na Admina, ale poučil jsem se.
Niečo o sebe : Jmenuju se Sebastian, studuji hotelnictví, mezitím pracuju. Ve volném čase jezdím na kole nebo jsem s kamarády, dělám hudbu a ve volné chvíli hraju furien.
Prečo by som chcel na GS adminovať? : Chtěl bych se podělit na chodu portálu a serverů, hraju furien už 4 roky a chtěl bych pomáhat ostatním adminům, protože někdy toho je na ně moc. Neukázněných hráču je spoustu, chci být příkladem a pomocí osttaním hráčům co se chtějí bavit na serveru.
Dopředu děkuji za odpověd a za váš čas.
-
medical - Kolemjdoucí
[Zamietnuté]požádání o Admin práva
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
Re: požádání o Admin práva