Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Zamítnuto] Práva na DeathMatch FFA / vennymeister

Příspěvekod vennymeister » 27 úno 2017, 20:57

Zdravím celý Gamesites A-Team a hráče rád bych se přidal mezi vás a udělal něco k dobru na serveru DeathMatch FFA.

Nick ve hře: vennymeister

Nick na fóru: vennymeister

Věk: 16

Steam nick: vennymeister#BANIzReal

Steam ID: STEAM_0:0:105156059

Hlstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_65959/ ... layer=3341

Nejaké bany alebo prehrešky ( GS, iný portál ): Nemám potřebu lhát takže ano jeden prohřešet by se tu našel. Byl přímo na portálu GS. Byl jsem zabanován na Counter Strike 1.6 Non-Steam Adminem Arcayo za WallHack. Ban byl oprávněný a já se od té doby poučil a vím že už se to nebude opakovat. Od té doby jsem nabral hodně zkušeností a nemám k tomu důvod.

Něco o mně: Znova ahoj, jmenuji se Vašek a momentálně studuji státní Gymnázium kde se nacházím ve 2 ročníku. Svůj volný čas trávím s kamarády,přítelkyní a sportem.Hrál jsem florbal 5 let a 1 rok jsem boxoval. Samozřejmě vždycky si najdu čas na Counter Strike a nedělá mě problém na něm strávit pár hodin. Counter Strike 1.6 hraji od roku 2009 kde jsem hrál Non-Steam později jsem si zakoupil originální hru na steamu kde mám odehráných pouze 141h. Ale troufám si říct že na Non-Steam můžu mít tak 1000h ale samozřejmě to nijak nedokážu. S AmxModX mám zkušenosti a vím s čím se zachází co a jak. Rád pomáhám lidem a chci udržet komunitu férovou a příjemnou. Vždycky dokážu zachovat klidnou hlavu a nechat si poradit od někoho zkušenějšího. :D

Nahlášení hříšníků na webu: Jak už jsem zmínil tak nemám potřebu lhát. Na webu jsem nikoho nenahlásil. Vždycky jdu rovnou k věci takže píšu adminům na steamu. Pokud jsou online tak mě to příjde lepší a rychlejší. Mám pár nahlášených lidí u Admina useless a killermacka.