Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Přijat] Práva na retake :)

Příspěvekod torpedoRUS » 14 kvě 2020, 11:02

Nick na serveru: torpedo-
SID: STEAM_1:0:515301027
Sekcia, na ktorej chcem práva: Retake
Vek: 21
Moje HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_187068 ... yer=195234
Bany, ktoré som dostal: O žiadnych neviem.
Niečo o mne: Tak čaute volám sa Jakub , pochádzam z Popradu , také stredné mesto na východe Slovenska , counter strike sériu hrajem asi od 10 rokov , začal som pri 1.6 , trocha source a potom od nejakého 2013 csgo s pauzami kvôli škole atď , momentálne pracujem ako dispečer na Slovenskej Pošte , takže už nehrám síce csgo ako niekedy aj 8 hodín denne a eseu/faceit , už nemám na "tryhard" čas , momentálne si strašne užívam váš retake server , žiadam o práva aj preto lebo niekedy to tam nieje najpríjemnejšie lebo sa pripojí rank lvl 2 s privátnym profilom a bez primu , admina som tam nevidel dosť dlho a ja si vždy čas nájdem trocha relaxovať na retakoch , poznám tam už dosť ludí vždy je sranda , síce nemám na tomto účte veľa nahrané čo sa týka cska ale niekedy som si privyrábal boostovaním účtov , nemám main , nebudem tu menovať stránku pre ktorú som "pracoval" myslím že by to bolo myslené ako reklama. Žiadal som o práva pred mesiacom a boli zamietnuté kvôli chatu , upravil som ho ako sa len dalo , myslím si že pomáham hráčom dosť a hlavne som vylepšil aj aktivitu ešte viac ak sa to vôbec dá , fakt som na serveri skoro vždy , tak isto mám už viac ako 5 nahlásení do PP + pár cheaterov som nahlásil adminom (Efko a DEN) , dúfam že som chat upravil dosť na to aby to už nebol problém , dúfam že bolo vidno moju snahu za posledné dva mesiace , či už aktivitou na serveri alebo nahlasovaním do PP alebo adminom. :)