Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Z] Práva

Příspěvekod SEDLYgod » 04 bře 2018, 14:11

Ahoj, píšem tú istú žiadosť znovu, s tým, že som síce nenahlasoval hráčov na fóre, ale priamo adminovi Maximusovi do chatu :) (viackrát). Povedal, že to dosvedčí :D tak snáď ma nesklame :? . Nieje to síce to čo ste po mne žiadali, ale dúfal som že by mi to mohlo pomôcť! :idea:

Žiadosť: Nick na serveru: SEDLY

SID: STEAM_1:1:157394759

Sekce, na které chci práva: AIM/public (hlavňe AIM)

Věk: 17

Mé HlStats: Nemohol som sa v HLstats nájsť... Preto by som bol rád keby mi s tým niekto pomohol :D

Bany, které jsem dostal: Neviem o žiadnych... Ak som dostal tak ma prosím opravte :roll:

Něco o mně: Dobrý deň, rád by som sa predstavil... Volám sa Juraj Sedláček bývam v Bratislave a mám 17 rokov. Študujem na Strednej športovej odbornej škole SOŠ Sklodowská (áno ako tá chemička) odbor šport a management. Aktívne športujem futbal už vyše 13 rokov a hrávam ho na poloprofesionálnej úrovni. Hru CSGO hrávam od leta 2015, skoro dva roky. V hre mám nahratých vyše 5K hodín. Pred tým som hrával samozrejme aj starú klasiku CS 1.6 ktorú som prvý raz zapol keď som mal sedem rokov avšak iba neoficiálne. Odhad hodín na CS 1.6 len ťažko môžem odhadnúť ale myslím, že okolo 4K + to bude určite. V hre mám dosiahnutý rank Global elite a dovolím si tvrdiť o sebe, že už o tej hre niečo viem... (aj keď rank nič neznamená)

Proč právě já: Veľké skúsenosti ohľadom CSGO, robil som admina rok a pol na "konkurečnom" portále (ktorý sa už zrušil). Na výzvu môžem povedať aj názov toho portálu, nechcem tu robiť reklamu :D ...

Zkušenosti s CS:GO: 5000 hodín, odohraných veľa PZ turnajov a aj pár LAN turnajov