• Stránka 1 z 1
(Přijat)Žádost o práva na sekci Dm/Aim :)
Ahoj rád bych si požádal o práva na sekci Dm/Aim serverech
Nick ve hře: Domino*Cz
Nick na fóru: DominooCz
Profil na fóru: dominoocz-u63465.html
Věk: 22
Steam nick: Domino*Cz
SteamID: STEAM_0: 0: 527167121
HlstatsX: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_206789 ... player=210
Nějáke bany nebo prohřešky: Ano nějáky ban byl na Valve mrzí mě to a ponaučil jsem se Steam mám bez banů
Něco o sobě: Ahoj jmenuji se Dominik pocházím z města Vrbno pod pradědem pracuji jako živnostník v Lesnictví (Dřevorubec) rád si chodím do zdejší posilovny zaboxovat a prostě vypnout každý člověk to přeci potřebuje také mě baví hokej a tenis mám rád procházky s rodinou a různé akce s přáteli. Samozřejmě si rád zahraju Csko a různé společenské hry.
Proč by jsem chtěl na GS adminovat: Chtěl bych být přínosem pro servery, pomáhat jak jen to jde a udržovat servery co nejvíce v čistém chodu
To by bylo k mojí přihlášce vše snad se vám moje žádost bude líbit a budu doufat v její kladné vybavení

Nick ve hře: Domino*Cz
Nick na fóru: DominooCz
Profil na fóru: dominoocz-u63465.html
Věk: 22
Steam nick: Domino*Cz
SteamID: STEAM_0: 0: 527167121
HlstatsX: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_206789 ... player=210
Nějáke bany nebo prohřešky: Ano nějáky ban byl na Valve mrzí mě to a ponaučil jsem se Steam mám bez banů

Něco o sobě: Ahoj jmenuji se Dominik pocházím z města Vrbno pod pradědem pracuji jako živnostník v Lesnictví (Dřevorubec) rád si chodím do zdejší posilovny zaboxovat a prostě vypnout každý člověk to přeci potřebuje také mě baví hokej a tenis mám rád procházky s rodinou a různé akce s přáteli. Samozřejmě si rád zahraju Csko a různé společenské hry.
Proč by jsem chtěl na GS adminovat: Chtěl bych být přínosem pro servery, pomáhat jak jen to jde a udržovat servery co nejvíce v čistém chodu

To by bylo k mojí přihlášce vše snad se vám moje žádost bude líbit a budu doufat v její kladné vybavení

-
DominooCz - Sponzor