Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

(Prijaty)Base Builder - [S]epar69

Příspěvekod Separko69 » 06 zář 2016, 13:41 VIP

Ahojte. Chcel by som požiadať o práva na servery Base Builder. Som bývalý admin, a po poslednej žiadosti o práva ma poslali do akadémie, tak som si ju nakoniec spravil. Dúfam že mi to dnes konečne vyjde a dostanem šancu ukázať že som zodpovedný.

Nick na serveroch: [S]epar69

Nick na fórum: Separko69

Odkaz na profil: separko69-u21290.html

Vek: 16

Steam nick: .:V1P:. Separ

Steam ID: STEAM_0:0:173503980

Hlstats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_2025/h ... er=1532480

Bany: Dosť dávno som mal nejaký ban, nepamätám si čo to bolo kedže je to niekoľko mesiacov dozadu, ale určite to nebolo nič hrozné. Banom sa snažím celkovo vyhýbať a myslím že to nie je ťažké a zvládam to.

Niečo o mne: Ahojte, volám sa Vladimír a som z Oravy. Študujem na strednej škole správcu PC sieti. Aktívne hrávam futbal, už od dectva a celkovo ma baví veľa športov. Venujem sa Base Buildru už niekoľko rokov a mód ma baví a mam sním veľa skúsenosti. Okrem toho sa zúčastňujem na rôznych turnajoch na Gamesites, a tak isto pokerovej nedele. Občas zájdem aj do sekcie Rady a Návody aby som pomohol, ak viem.

Prečo chcem byť admin?
O tomto by som dokázal písať dlho ... Gamesites pre mňa veľa znamená a stať sa adminom je niečo čo chcem už niekoľko mesiacov. Byť adminom nie je obyčajná práca, a preto si adminov vážim, a s veľmi veľa z nich mám priateľský vzťah. Keď hrám, chcem sa na hru sústrediť, a preto nemám rád keď mi to kazí niekto iný, kto porušuje pravidlá. Preto chcem aby bol na servery poriadok a chcem tomu ako admin napomáhať.

Preto budem dúfať že dostanem opäť šancu, a práva dostanem. Ďakujem vám za prečítanie a budem dúfať že práva ktoré tak veľmi chcem, dostanem a svoju šancu využijem najlepšie ako sa dá.
#YNWA Obrázek #YNWA
https://www.youtube.com/watch?v=ZE_Z8On5tdo
Separko69
Profesionál
Profesionál

(Prijaty)Base Builder - [S]epar69