Tutoriály, návody a užitečné informace pro začínající i pokročilé.

[!] Rady k určitým módom

Příspěvekod Abit » 27 úno 2015, 19:36

Ptali jste se nekdy jak vytvorit mapu pro urcity herni mod?

Aim (aim_*)
  • jako Awp mapy, ale dat hracum ak47 i m4a1 (jednu ze zbrani trochu posunout, aby se hrac musel pohnout pro jeji sebrani)
  • do mapy umistit Awp (sebratelne i po konci kola)
Assassination (as_*)
  • jeden spawn u CT zmenit na “info_vip_start”
  • cil CT je AAATRIGGER prevedeny na “func_vip_safetyzone)
Avatar (av_*)
  • libovolne spawny (vybiraji se nahodne z “info_player_start” i “info_player_deathmatch”)
  • zasazene v prirode
  • pozor na to, ze avatari maji vyssi skoky a jeden muze letat -> nepouzivat jednoduchy krychlovy skybox a spravne CLIPovat
Awp (awp_*)
  • dropnout na spawny hracu AWP (po nastaveni spawnu je staci zkopirovat a prenastavit na “armory_entity”)
    alebo stačí jednoducho nastaviť zbraň, ktorú budú mať hráči od začiatku - Zvolitelna zbran pre hracov
Base Builder (bb_*)
  • posunutelne bloky = func_wall
  • “dvere”, ktoré sa otovria po uplinutí času na stavanie a schovanie previesť na func_wall s Name: barrier
  • všetky ostatné entity func_wall, s ktorými nechceme aby sa hýbalo Name: ignore
  • spawny T umiestniť za nejakú stenu/sklo, v tej stene/slke spraviť už spomínané “dvere” s Name: barrier
  • spawny CT lubovolne okolo posuvných blokov, alebo niekam do rohu mapy spraviť trigger_push smerom do mapy a do toho umiestniť spawny (ako keby ich to po spawnutí vystrelí do mapy)
DeathMatch
  • libovolne spawny (vybiraji se nahodne z “info_player_start” i “info_player_deathmatch”)
DeathRun (deathrun_*)
  • jeden T spawn v nejakej oddelenej miestosti od všetkého, v ktorej budú tlačítka na pasce
  • CT spawny (info_player_spawn) na začiatok mapy, kde doporučujem dať “trigger_push” s malou hodnotou smerom do mapy (aby ked je niekto afk, ho to po chvílke poposúva dole kde ale musí byť “trigger_hurt”)
  • ako som už spomínal, na spodu mapy musí byť trigger_hurt, aby sa vobec zabili CTčka ked spadnú dole
Demolition (de_*)
  • tam kde se ma pokladat bomba roztahneme AAATRIGGER, ktery prevedeme na “func_bomb_target” (diky tomu dostane 1 T C4) (jde nastavit cil na zniceni po vybuchu bomby jako u dustek)
  • nejlepe 2 planty
Escape (es_*)
  • cil je AAATRIGGER prevedeny na “func_escapezone”
Fight Yard (fy_*)
  • podobne jako Aim mapy, ale vice zbrani (ruzne rozhazene po zemi)
Furien
  • Planty (jako de_* mapa)
  • Omezit nepristupna mista (kempy)
  • Na plantech krabice (schovani Furienu)
  • Volny prostor
  • Furieni maji vysoke skoky -> vyhrajte si se skyboxem a CLIPovanim
GunGame (Massive) (gg_*; ggm_*)
  • male mapy pro rychle hry
Hide & Seek (hns_*)
  • rebríky, skoky, mini surfy pri budovách na zemi, nejaké 250 jump bloky atd atd
Hostage Rescue (cs_*)
  • hostage se spawne na “hostage_entity”
  • zona pro odvedeni je AAATRIGGER prevedeny na “func_hostage_rescue”
Jail / JailBreak (jb_*; jail_*)
Jump (kz_*, bhop_*)
  • nekopirovat skoky (neni tak tezke byt originalni)
  • bhop bloky sú v podstate dvere, ktoré sa otvárajú smerom dole pri dotyku
  • treba nataviť spomínaný smer na spod a speed minimálne na cca 200
Knife (1hp_*; 35hp_*; 100hp_*)
  • male mapy
  • jednoduche cesty k nepratelskemu spawnu
  • viditelnost vetsiny map
  • ako docielime aby hráč mal na začiatku kola daný počet HP? Jednoducho :D na to slúži entita game_player hurt s Name: game_playerspawn
PaintBall (pb_*; paintball_*)
  • Spawny libovolně rozházené, bez plantů a hostages.
Scout (scout_*)
  • stejne jako Awp mapy, jen se Scoutou
Surf (surf_*)
War3FT
Zombie (zm_*)
  • libovolne spawny (vybiraji se nahodne z “info_player_start” i “info_player_deathmatch”)

Nektere informace je potreba doplnit, jine mohou byt nepresne nebo zcestne. Pokud naleznete jakoukoliv chybu nebo vite co doplnit, tak nevahejte a napiste mi do PM.
PS: cast je CZ a cast SK, protoze jsem na tom delal spolu s WARNINGem
Miluju rozmanitost života. Každý den mě někdo nasere novým způsobem.
Uživatelský avatar
Abit
Kazatelův učeň
Kazatelův učeň
 
Příspěvky: 383
Registrován: 08 říj 2014, 17:03

[!] Rady k určitým módom

od Rumcajz » 27 úno 2015, 19:36

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22

Zpět na Tutoriály

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků