Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Zamítnuto]rlz / Surf RPG (Jump)

Příspěvekod opwforall » 12 lis 2017, 16:01

Zdravím, rád by som si požiadal o práva na servery Surf RPG.

Nick v hre : rlz

Nick na fóre : opwforall

Profil na fóre : https://www.gamesites.cz/forum/opwforall-u12176.html

Vek : 18

Steam Nick : rlz

Steam ID : STEAM_0:0:178019063

HLStats : http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_1969/hlstats.php?mode=playerinfo&player=2888

Bany a prehrešky na GS : Na žiadne si nespomínam a ako tak dávam moje SID do Vašich banlistov nevidím žiadne bany, takže vyzerá to tak, že žiadne :D

Niečo o sebe : Ahoj, volám sa Vlado a študujem na SOŠE. Moje hobby je varenie, produkcia hudby (drum'n'bass/crossbreed), kedysi to bývalo aj mapping a robenie movies, teraz už nie :D Rád chodím s kamarátmi von a tak .. CS 1.6 hrávam s prestávkami od roku 2007, servery ktoré vyžadujú nejaké tie "movement skills" hrávam od roku 2010. Samozrejme že som hrával aj Classic a pri gatheroch som presedel nie malé množstvo hodín :D Taktiež som skúšal nejaké tie ligy a cwčka ale počase sa to rozpadlo alebo som sa nato vykašlal a zostal naďalej pri kreedz, hns, atď.. Taktiež som zabudol spomenúť že mám rad festivaly a klubové akcie.

Prečo by som chcel adminovať na GS? : Tak ako každý iný chcem samozrejme udržať server na poriadku bez cheaterov, spamerov, a tých čo porušujú pravidlá .. Ako som vyššie spomínal mám dlhoročné skúsenosti s jump servermi, tým pádom mi nerobí problém rozoznať cheatera od skúseného hráča. Veľmi rád pomôžem nováčikom na jump/surf serveroch a pokúsim sa ich naučiť to čo budú pre hranie určitého módu potrebovať, taktiež rád pomôžem AT, ak bude potreba.


Ďakujem za prečítanie žiadosti a prajem príjemný zvyšok dňa.
Uživatelský avatar
opwforall
Amatér
Amatér
 
Příspěvky: 52
Registrován: 02 čer 2013, 10:11

[Zamítnuto]rlz / Surf RPG (Jump)

od Rumcajz » 12 lis 2017, 16:01

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323