Příspěvků: 19
• Stránka 1 z 2 • 1, 2
Rush Server
Dobrý den ve spolek.
Rád bych navrhnul nový druh serveru zvaný "Rush"
V tuto chvíli to nemám promyšlené do posledního detailu, ale nějakou hrubou kostru sem nahodím.
Základním rozdílem oproti běžnému publicu by byl výrazně kratší roundtime, delší freezetime a nějaká forma penalizace v případě, že by se teroristé po konci freezu nerozběhli směrem na nějakej bombplace. (napadá mě, že by na startu mohl být prostor, ve kterém to automaticky běží, ale to si asi moc vymýšlím (: )
Myšlenkou takového serveru je, že by se za hodinu hraní odehrálo víc kol a mnohem víc akce, než na normálním publicu. Často vídám, že Tčka kempí a CTčka jsou pak nuceni je huntit (často CT huntí, i když T nekempí (: ) a na to ty de_ mapy nejsou dělané.
Smyslem a zároveň faktorem zábavy v CS je dle mého:
- za T rushnout jeden z plantů v co nejvíce lidech, pěkně si to vyflashovat abych nepřišel CTčku do crossu a co nejdříve položit bombu. V momentě kdy je položeno, tak kempim co to dá a snažim se bombu uhlídat.
- za CT běžet co nejrychleji na pozice (aby tam T nebyli dřív než já) a kempit co to dá, prostě hlídat plant. V momentě kdy je polžená bomba tak se role obrátí a CT rushujou plant, kde T kempí.
A tento smysl bych rád uvedl v život, i kdyby na jednom testovacím Rush serveru
Spoustu lidí kouká na rank, takže by určitě do výpočtu ranku chtělo nějak zahrnout vybuchlé a defusnuté bomby(stejně tak, když se CT vykašle na defuse).
Prosím o názory, konstruktivní kritiku, případně doplnění mého návrhu.
Děkuji za pozornost.
Rád bych navrhnul nový druh serveru zvaný "Rush"
V tuto chvíli to nemám promyšlené do posledního detailu, ale nějakou hrubou kostru sem nahodím.
Základním rozdílem oproti běžnému publicu by byl výrazně kratší roundtime, delší freezetime a nějaká forma penalizace v případě, že by se teroristé po konci freezu nerozběhli směrem na nějakej bombplace. (napadá mě, že by na startu mohl být prostor, ve kterém to automaticky běží, ale to si asi moc vymýšlím (: )
Myšlenkou takového serveru je, že by se za hodinu hraní odehrálo víc kol a mnohem víc akce, než na normálním publicu. Často vídám, že Tčka kempí a CTčka jsou pak nuceni je huntit (často CT huntí, i když T nekempí (: ) a na to ty de_ mapy nejsou dělané.
Smyslem a zároveň faktorem zábavy v CS je dle mého:
- za T rushnout jeden z plantů v co nejvíce lidech, pěkně si to vyflashovat abych nepřišel CTčku do crossu a co nejdříve položit bombu. V momentě kdy je položeno, tak kempim co to dá a snažim se bombu uhlídat.
- za CT běžet co nejrychleji na pozice (aby tam T nebyli dřív než já) a kempit co to dá, prostě hlídat plant. V momentě kdy je polžená bomba tak se role obrátí a CT rushujou plant, kde T kempí.
A tento smysl bych rád uvedl v život, i kdyby na jednom testovacím Rush serveru

Spoustu lidí kouká na rank, takže by určitě do výpočtu ranku chtělo nějak zahrnout vybuchlé a defusnuté bomby(stejně tak, když se CT vykašle na defuse).
Prosím o názory, konstruktivní kritiku, případně doplnění mého návrhu.
Děkuji za pozornost.
-
UsteckyMocipan - Kolemjdoucí
- Příspěvky: 4
- Registrován: 08 lis 2013, 13:56
Rush Server
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
- Příspěvky: 97323
- Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
Re: Rush Server
Nápad: Tým který prohraje 2 kola za sebou nebude moci následující kolo nakupovat zbraně(max nějakej dígl, nebo HEčko) a bude muset dát ecoround.
Není nic lepšího, než když na vás běží banda lidí s glockem bez helmy a vy pustíte fullauto a hlavy cákaj všude kolem
Není nic lepšího, než když na vás běží banda lidí s glockem bez helmy a vy pustíte fullauto a hlavy cákaj všude kolem

-
UsteckyMocipan - Kolemjdoucí
- Příspěvky: 4
- Registrován: 08 lis 2013, 13:56
Re: Rush Server
UsteckyMocipan píše:Nápad: Tým který prohraje 2 kola za sebou nebude moci následující kolo nakupovat zbraně(max nějakej dígl, nebo HEčko) a bude muset dát ecoround.
Není nic lepšího, než když na vás běží banda lidí s glockem bez helmy a vy pustíte fullauto a hlavy cákaj všude kolem
To si myslím že je hloupost, hráči by se přehazovali k silnějšímu teamu, aby si mohli pořádně nakoupit a dali si frag. Jinak ten první nápad nevím no. Pochybuji že má vedení čas vytvářet nové servery.
-
Bazenov - Zkušený
- Příspěvky: 189
- Registrován: 14 říj 2013, 16:42
- Bydliště: Zlín
Re: Rush Server
Tak za pokus nič nedáš.Ja osobne by som to vyskúšal
„ S úsměvem můžete dojít daleko. Ještě dále můžete dojít s úsměvem a zbraní. "Al Capone"
-
Hurricane - Pokročilý
- Příspěvky: 63
- Registrován: 28 led 2013, 09:14
- Bydliště: Praha
Re: Rush Server
Plne súhlasím aj ja by som zaviedol tento druh módu.
-
DoXx - Pokročilý
- Příspěvky: 98
- Registrován: 21 bře 2013, 11:23
Re: Rush Server
• Ten nákup je, jak psal MikeWazovski, trošku špatný v tom, že by tam stále lezli... V tu chvíli by to bylo o ničem a mnoho lidí by odešlo...
• Dále bych určitě namítl ty Tvé faktory zábavy v CS.. Toto si přesně nemyslím. Když se podíváš na hry CW/TG, Mixy a Gathery, tak se dozvíš, že tam nejde o rush nebo camp.. Tam se snaží prostě vyhrát takticky, aby co nejméně hráčů z jejich tým zemřelo. "Savují" si zbraně, což v normální hře na serveru nemůžeme - CAMP/Neplnění povinností mapy. Takže.. Myslím si, že jsou trochu jiné..
Ale jinak se mi to líbí !
Jsem pro
TheRohlikar
• Dále bych určitě namítl ty Tvé faktory zábavy v CS.. Toto si přesně nemyslím. Když se podíváš na hry CW/TG, Mixy a Gathery, tak se dozvíš, že tam nejde o rush nebo camp.. Tam se snaží prostě vyhrát takticky, aby co nejméně hráčů z jejich tým zemřelo. "Savují" si zbraně, což v normální hře na serveru nemůžeme - CAMP/Neplnění povinností mapy. Takže.. Myslím si, že jsou trochu jiné..

Ale jinak se mi to líbí !

Jsem pro

TheRohlikar
#cementovanálmatter
-
TheRohlikar - CS2 Admin
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 16 kvě 2013, 19:04
Re: Rush Server
Myslím, že všichni, kdo ti tu napsali, že to je super, vůbec neporozuměli tomu, co jsi napsal. 
Protože si myslím, že to ani pochopit nejde, nicméně nikdy nedocílíš toho, aby na serveru nikdo necampil. Někdy je to i součást taktiky a právě tvým nápadem, bys celou taktiku cska zrušil a nhradil ji v podstatě ani nevím čím.
Takže můžu říct, že nic takového se neplánuje a ani plánovat nebude.

Protože si myslím, že to ani pochopit nejde, nicméně nikdy nedocílíš toho, aby na serveru nikdo necampil. Někdy je to i součást taktiky a právě tvým nápadem, bys celou taktiku cska zrušil a nhradil ji v podstatě ani nevím čím.
Takže můžu říct, že nic takového se neplánuje a ani plánovat nebude.
-
Whoik - Vedení Gamesites.cz
- Příspěvky: 1125
- Registrován: 08 čer 2013, 13:57
Re: Rush Server
Takýto mód by potreboval mat nonstop online admina,aby bol ten mód hratelný 

CS 1.6 Administrátor: All Public
EVIPS: Dust2Only#1,Dust2Only#4,Public#4


EVIPS: Dust2Only#1,Dust2Only#4,Public#4

- Lacikam
- Amatér
- Příspěvky: 39
- Registrován: 01 pro 2013, 12:52
Re: Rush Server
Nebo neustálé kontrolování hráče přes script.. Což je téměř nemožné
(LAGZ).. 


#cementovanálmatter
-
TheRohlikar - CS2 Admin
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 16 kvě 2013, 19:04
Re: Rush Server
alebo hodiť bota do spectu s nickom admina nie? 

CS 1.6 Administrátor: All Public
EVIPS: Dust2Only#1,Dust2Only#4,Public#4


EVIPS: Dust2Only#1,Dust2Only#4,Public#4

- Lacikam
- Amatér
- Příspěvky: 39
- Registrován: 01 pro 2013, 12:52
Re: Rush Server
Jako nápad to není špatný, ale jak psal Whoik 

-
H0nyA - Amatér
- Příspěvky: 51
- Registrován: 11 črc 2013, 09:09
Re: Rush Server
Nie je to najhorší nápad ale ajtak, nedá sa. Proste nečakaj nič taktické, rozumom spojené v hre 15 vs 15 na public-u. Proste to je nereálne. Pekne si to vyflashovať nemôžeš, pretože hodiš flash, ideš rush a zrazu dostaneš od svojho flash ktorý beží za tebou.
Žiadný rush v podobne say_team: ALL na Bčko... -> 15 ľudí v katách je veľa, samý blok a zhon, nedá sa nič vymýšlať, nie to ešte taktizovať.
Proste takto to vždy bolo a takto to vždy bude. Preto ja navrhujem menšie public-y o 10-15 slotov.
Žiadný rush v podobne say_team: ALL na Bčko... -> 15 ľudí v katách je veľa, samý blok a zhon, nedá sa nič vymýšlať, nie to ešte taktizovať.
Proste takto to vždy bolo a takto to vždy bude. Preto ja navrhujem menšie public-y o 10-15 slotov.
- cRko
- Amatér
- Příspěvky: 48
- Registrován: 20 pro 2013, 10:25
Příspěvků: 19
• Stránka 1 z 2 • 1, 2
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků