• Stránka 1 z 1
[P] SchlehoferIsBest kickback.com / Jailbreak
Nick na serveru: SchlehoferIsBest kickback.com
SID: STEAM_0:0:175558358
Sekce, na které chci práva: Jailbreak
Věk: 18
Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497 ... layer=1837
Bany, které jsem dostal: zatím žádné.
Něco o mně: Mé jméno je Vláďa, narodil jsem se a bydlím v Plzni. Velmi se zajímám o PC a
počítačové hry. Studuji obor IT se zaměřením na počítačové sítě. Mezi mé
koníčky patří hraní počítačových her, chození ven, nebo do hospody s kamarády a bojový sport mma
(Mixed martial arts), kterýmu se věnuji už rok. Aktuálně jsem bez přítelkyně a tak mám mnoho času.
Proč právě já: Jsem schopný a řeším vše s klidem. Dříve jsem hrál a byl jsem zapojen v akademii na
jailbreaku v Counter Strike 1.6, kterému jsem se bohužel kvůli času musel přestat věnovat. Byl
jsem zde na GS už dvakrát adminem a to na MC, TF 2, tudíž vím jak to zde chodí. Jailbreaku v
poslední době věnuji spoustu času a pomáhám hráčům s různými pravidly, bindy a podobně.. Na
serveru častokrát potkávám hráče, kteří nerespektují pravidla ani po upozornění a dělají si co
chtějí. Rád bych tyto hráče s respektem upozorňoval, nebo trestal za jejich chyby, sám někdy
udělám chybu, nikdo není dokonalý, ale po druhé tu samou chybu nikdy neudělám. Myslím si, že
aktuálně pravidla zvládám a jsem schopný udržovat server v pořádku.
Zkušenosti s CS:GO: Čas od času si zahraji s kamarády kompetetivní mód ve kterém mám rank MGE, ale hraji i s globáli.
Případné poznámky: Nevím jestli jsou nějaké potřeba, ale doufám, že jste si mojí žádost přečetli s
radostí a přišla vám zajímavá. Přeji hezký den.
SID: STEAM_0:0:175558358
Sekce, na které chci práva: Jailbreak
Věk: 18
Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497 ... layer=1837
Bany, které jsem dostal: zatím žádné.
Něco o mně: Mé jméno je Vláďa, narodil jsem se a bydlím v Plzni. Velmi se zajímám o PC a
počítačové hry. Studuji obor IT se zaměřením na počítačové sítě. Mezi mé