• Stránka 1 z 1
[Zamítnuto] Shatecos // MG
Nick na serveru: Shatecos
SID: STEAM_0:1:114039715
Sekce, na které chci práva: Minigames
Věk: 17
Mé HlStats: ZDE
Bany, které jsem dostal:
Zdravím jmenuji se Ota a bydlím v Moravskoslezkém kraji, také aktuálně studuji IT
Ve svém volném čase, hraju hry na PC, koukám na seriály nebo chodím na čerstvý vzduch ven
Proč právě já:
Sám nevím co vlastně napsat, jsem spíše rád, když je na serveru klid, což na MG se nestává, když není admin na serveru a poté hráči někdy porušují pravidla, to můžeme mluvit o nadávkách a spamech voicu nejčastěji, bych teda řekl... Co můžu říct, chtěl bych dohlednout a pomoct s MG, kde bych chtěl udělat dobré prostředí při mé přítomnosti, aby se hráči bavili a přesto nědelali velké problémy, však to známe, přeci MG není snad teda doufám o Tryhardu...
Zkušenosti s CS:GO:
Něco kolem 1800. nahraných hodin ve hře CS:GO, rank něco kolem MG a hraji častěji na komunitních serverech převážně od gamesites
Případné poznámky: Nemám žádné
SID: STEAM_0:1:114039715
Sekce, na které chci práva: Minigames
Věk: 17
Mé HlStats: ZDE
Bany, které jsem dostal:
- 1) Mute na chat a voice z důvodu nadávek na Minigames
2) Mute na chat a voice z důvodu nadávek na TTT
3) Měl bych mít ještě nějaké bany na TTT, z důvodu buď nadávek, fake infa nebo Randomu, avšak si nepamatuji o nich (řečeno jinými adminama)
Nejsem si jistý jestli jsem dostal jiné Bany
Zdravím jmenuji se Ota a bydlím v Moravskoslezkém kraji, také aktuálně studuji IT
Ve svém volném čase, hraju hry na PC, koukám na seriály nebo chodím na čerstvý vzduch ven
Proč právě já: