Příspěvků: 3
• Stránka 1 z 1
Re: [*O] Sklo
tak nič uz som to zistil ale teraz este mam take mreze a chcem by tiez boli priesvitne iba tie dierky su take modre nom a v hre su cierne a neviem ako spravit aby boli priesvitne
-
Agresko - Kolemjdoucí
- Příspěvky: 3
- Registrován: 02 zář 2014, 20:04
Re: [*O] Sklo
Ty mříže převedeš na entitu func_wall a Render Mode nastavíš na Solid. 

YT: http://www.youtube.com/user/CZLuther
-
Luther - Spamerův sluha
- Příspěvky: 1018
- Registrován: 28 úno 2013, 21:15
Příspěvků: 3
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků