Příspěvek: 1
• Stránka 1 z 1
[?] Skybox/Obloha
• Topic určený na Tutoriál ako spraviť funkčnú oblohu/skybox.
- Ako prvé, si vytvoríme veľký blok, ktorý chceme použiť za oblohu.
Blok musí mať texturu SKYBOX.
Keď máme vytvorení blok pôjdeme do pravého horného Top navu a klikneme pravým na blok, ktorý sme vytvorili zobrazí sa nám tabuľka kde klikneme na Make Hollow, potom si môžme hodnotu orezania zmeniť ale môžme ju nechať a dáme OK.
- Ako druhé, klikneme na spinku (entitu) v ľavom paneli a položíme ju hocikde ku mape.
Klikneme dvakrát na entitu a zobrazí sa nám tabuľka.
Do Class napíšeme light_environment.
Pôjdeme na túto stránku kde máme zoznam všetkých obloh, ktoré môžme použiť.
Do Pitch Yaw Roll napíšeme 0 51 0. (1)
Do Pitch napíšeme -37. (2)
Do Brightness napíšeme 244 215 193 750. (3)
Do Ambient napíšeme 156 178 255 250. (4)
5. a 6. necháme tak ako je.
Do SunSpreadAngle napíšeme -5. (7)
A dáme Použiť light_environment máme nastavený teraz si nastavíme ešte meno oblohy.
Pôjdeme do hornej lišty a nájdeme Map tam pôjdeme úplne dole a klikneme na Map Properties objaví sa nám tabuľka kde do SkyBoxTextureName napíšeme názov tej oblohy sky_hydro_01. (8) Dáme použiť uložíme si mapu, spustíme a skybox by mal byť funkční.
HOTOVO.
- Ako prvé, si vytvoríme veľký blok, ktorý chceme použiť za oblohu.
Blok musí mať texturu SKYBOX.
Keď máme vytvorení blok pôjdeme do pravého horného Top navu a klikneme pravým na blok, ktorý sme vytvorili zobrazí sa nám tabuľka kde klikneme na Make Hollow, potom si môžme hodnotu orezania zmeniť ale môžme ju nechať a dáme OK.
- Ako druhé, klikneme na spinku (entitu) v ľavom paneli a položíme ju hocikde ku mape.
Klikneme dvakrát na entitu a zobrazí sa nám tabuľka.
Do Class napíšeme light_environment.
Pôjdeme na túto stránku kde máme zoznam všetkých obloh, ktoré môžme použiť.
Do Pitch Yaw Roll napíšeme 0 51 0. (1)
Do Pitch napíšeme -37. (2)
Do Brightness napíšeme 244 215 193 750. (3)
Do Ambient napíšeme 156 178 255 250. (4)
5. a 6. necháme tak ako je.
Do SunSpreadAngle napíšeme -5. (7)
A dáme Použiť light_environment máme nastavený teraz si nastavíme ešte meno oblohy.
Pôjdeme do hornej lišty a nájdeme Map tam pôjdeme úplne dole a klikneme na Map Properties objaví sa nám tabuľka kde do SkyBoxTextureName napíšeme názov tej oblohy sky_hydro_01. (8) Dáme použiť uložíme si mapu, spustíme a skybox by mal byť funkční.
HOTOVO.
-
vals0o - Mistr
- Příspěvky: 607
- Registrován: 16 črc 2017, 11:54
[?] Skybox/Obloha
A uz jsi vyzkousel treba tohle?
-
Rumcajz - Patriot
- Příspěvky: 97323
- Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
Příspěvek: 1
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků