Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Zamítnuto] sober / Jailbreak

Příspěvekod VtipalekSamey » 04 črc 2021, 18:13

Nick na serveru: sober / ❤️ Haaan$ ❤️ / $crim / Samey (Par nicku jsem vystridal v prubehu let...)
SID: STEAM_1:1:155708029
Sekce, na které chci práva: Jailbreak
Věk: 17
Mé HlStats:http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497/hlstats.php?mode=playerinfo&player=50434
Bany, které jsem dostal: Jakoze v minulosti tam jsou, ale nepodarilo se mi je dohledat, kazdopadne si nekteri asi jeste vzpominaji na kuzel "madarsky gulas" a platformu "takticky stit". (Aj rank na serveru mi zmizel, jestli kvuli te neaktivite?)
Něco o mně: Jmenuji se Honzik, mam se rad a ostatni me maji radi jeste vic. Jsem student prumyslove stavebni skoly, konkretne obor stavebnictvi, a zrovna jsem uspesne dokoncil druhy rocnik. Mezi me nejvetsi zalibi patri prave PC, proste dobra hra s prateli. Jsem klidne povahy, po me delsi pauze uz vyklidneny, coz jste se mohli presvedcit v poslednich dnech, co opet hraji. A jeste bych zapomnel dodat, jak ve sranda semnou je, to taky vite.
Proč právě já: Na JB se vyskytuji uz fakt dlouho, znam adminy, admini znaji me. Znam hrace, hraci znaji me. Znam pravidla, pravidla znaji me. Serveru muzu nabidnout sve ohromne mnozstvi casu a sily, coz jste mohli videt minule prazdniny, ale nehraji jen o prazdninach. Kazdopadne o prazdninach nemam uplne problem travit na JB cca od 12:00-4:00 v noci, coz mame nejakych 16 hodin denne. V prubehu hrani jsem vzdycky potkal nezpocet hracu, kteri nutne potrebovali zasach bozske sily, jakoze adminu, ale ne vzdy se nasel aktivni admin.
Zkušenosti s CS:GO: Hraju ho nekolik let, tryhardim kompetaky s chabry, wingmena taky klidne zahraju. Kazdopadne nejvetsi mnozstvi nahranych hodin na cs:go pochazi prave z jailbreaku na gamesites, abych byl uplne presny.