Příspěvek: 1
• Stránka 1 z 1
[*T] Soubor .res
Pokud někdy budete chtít použít vlastní soubory, teda modely nebo zvuky a budete chtít, aby se vaše mapa hrála na nějakém serveru, budete k tomu potřebovat .res soubor, který dá vědět serveru, jaké soubory má odesílat klientovi při stahování.
Soubor RES:
Vytvoříme si textový soubor v Notepadu nebo jiným editorem ve složce cstrike/maps. Pak zapišeme do něj cesty k souborům (popsáno níže) a uložíme ho se jménem stejným jako naše mapa JAKO .res soubor. (de_aztec.res) - Na tohle si musíte dat pozor, aby ste neměli textový soubor de_aztec.res.txt ale .res soubor de_aztec.
Existuje také jednoduchší způsob, a to zkopírovat .res soubor z existujíci mapy a jenom přepsat jméno a soubory v něm.
Nejdříve si musíme zjistit naše cesty k jednotlivým souborům - například models/prkno.mdl nebo sound/ambience/autak.wav
Tyto cesty pak napíšeme do souboru .res:
Příklad:
Soubor uložíme, přibalíme soubory k mapě a je hotovo.
Pokud se vám nechce dělat .res soubor, existuje nato program (ResGen), který celou práci uděla za vás.
Poznámka: Defaulntí modely, zvuky, textury z CS-ka není potřeba do .res souboru zapisovat, jelikož základní soubory má každý hráč. Program ResGen zapisuje taky default soubory, takže je potřeba je smazat, aby se zbytečně nestahovali.
Soubor RES:
Vytvoříme si textový soubor v Notepadu nebo jiným editorem ve složce cstrike/maps. Pak zapišeme do něj cesty k souborům (popsáno níže) a uložíme ho se jménem stejným jako naše mapa JAKO .res soubor. (de_aztec.res) - Na tohle si musíte dat pozor, aby ste neměli textový soubor de_aztec.res.txt ale .res soubor de_aztec.
Existuje také jednoduchší způsob, a to zkopírovat .res soubor z existujíci mapy a jenom přepsat jméno a soubory v něm.
Nejdříve si musíme zjistit naše cesty k jednotlivým souborům - například models/prkno.mdl nebo sound/ambience/autak.wav
Tyto cesty pak napíšeme do souboru .res:
Příklad:
- dust.wad
env.wad
sound/ambience/vrana.wav
sound/misc/autak.wav
models/strom1.mdl
models/strom2.mdl
Soubor uložíme, přibalíme soubory k mapě a je hotovo.
Pokud se vám nechce dělat .res soubor, existuje nato program (ResGen), který celou práci uděla za vás.
Poznámka: Defaulntí modely, zvuky, textury z CS-ka není potřeba do .res souboru zapisovat, jelikož základní soubory má každý hráč. Program ResGen zapisuje taky default soubory, takže je potřeba je smazat, aby se zbytečně nestahovali.
The Legend in 2009 - 2014.
-
VOLUMEcz - Kazatelův učeň
- Příspěvky: 414
- Registrován: 23 led 2013, 16:48
[*T] Soubor .res
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
- Příspěvky: 97323
- Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
Příspěvek: 1
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků