Tutoriály, návody a užitečné informace pro začínající i pokročilé.

[*T] Soubor .res

Příspěvekod VOLUMEcz » 01 úno 2013, 01:39

Pokud někdy budete chtít použít vlastní soubory, teda modely nebo zvuky a budete chtít, aby se vaše mapa hrála na nějakém serveru, budete k tomu potřebovat .res soubor, který dá vědět serveru, jaké soubory má odesílat klientovi při stahování.

Soubor RES:

Vytvoříme si textový soubor v Notepadu nebo jiným editorem ve složce cstrike/maps. Pak zapišeme do něj cesty k souborům (popsáno níže) a uložíme ho se jménem stejným jako naše mapa JAKO .res soubor. (de_aztec.res) - Na tohle si musíte dat pozor, aby ste neměli textový soubor de_aztec.res.txt ale .res soubor de_aztec.

Existuje také jednoduchší způsob, a to zkopírovat .res soubor z existujíci mapy a jenom přepsat jméno a soubory v něm.


Nejdříve si musíme zjistit naše cesty k jednotlivým souborům - například models/prkno.mdl nebo sound/ambience/autak.wav

Tyto cesty pak napíšeme do souboru .res:
Příklad:
    dust.wad
    env.wad
    sound/ambience/vrana.wav
    sound/misc/autak.wav
    models/strom1.mdl
    models/strom2.mdl

Soubor uložíme, přibalíme soubory k mapě a je hotovo.


Pokud se vám nechce dělat .res soubor, existuje nato program (ResGen), který celou práci uděla za vás.

Poznámka: Defaulntí modely, zvuky, textury z CS-ka není potřeba do .res souboru zapisovat, jelikož základní soubory má každý hráč. Program ResGen zapisuje taky default soubory, takže je potřeba je smazat, aby se zbytečně nestahovali.
The Legend in 2009 - 2014.
Uživatelský avatar
VOLUMEcz
Kazatelův učeň
Kazatelův učeň
 
Příspěvky: 414
Registrován: 23 led 2013, 16:48

[*T] Soubor .res

od Rumcajz » 01 úno 2013, 01:39

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22

Zpět na Tutoriály

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků