Příspěvků: 3
• Stránka 1 z 1
soubory .wad
Ahoj, chtěl bych vás poprosit o radu Na tvorbu mapy jsem použil různé .wad z jiných map, např. (jb_snow, jb_community), ale z jb_community jsem použil třeba jen 1-2 textury.. Přijde mi potom zbytečné, abych k mapě kompiloval kompletně celý .wad obsah, když jsem využil např. jen jednu texturu.. Je nějak možné, abych ty použité textury přesunul do jednoho .wad souboru, abych následně měl všechny použité textury jen v tom jednom .wad?? Díky za odpověd a přeji pěkný zbytek dne
- Flendis22
- Amatér
- Příspěvky: 22
- Registrován: 08 úno 2023, 20:12
soubory .wad
A uz jsi vyzkousel treba tohle?
-
Rumcajz - Patriot
- Příspěvky: 97323
- Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
Re: soubory .wad
Možné to určitě je
- Docílíš toho tak, že si ve Wally otevřeš soubory z kterých to chceš vyjmout.
- Najdeš si v každém tom souboru tu danou texturu, klikneš na ni pravým tlačítkem myši a z nabídky zvolíš "Export...".
- Vyskočí ti okno, ve kterém si vybereš umístění souboru ( doporučuju si vytvořit složku třeba na ploše, bude stejně jen dočasná ), dále si změň název textury ( kdyby jsi měl texturu se stejným názvem ve dvou .wadech, dělalo by ti to potom pří replacování textur problémy ) a jako poslední je ve vyskakovacím okně typ souboru, ten nech .bmp ( Windows Bitmap ).
- Když budeš mít všechny potřebné textury exportované, vytvoříš si ve Wally nový soubor a tyto textury si tam vložíš ( v podstatě pokračuješ podle tohoto návodu ).
- Docílíš toho tak, že si ve Wally otevřeš soubory z kterých to chceš vyjmout.
- Najdeš si v každém tom souboru tu danou texturu, klikneš na ni pravým tlačítkem myši a z nabídky zvolíš "Export...".
- Vyskočí ti okno, ve kterém si vybereš umístění souboru ( doporučuju si vytvořit složku třeba na ploše, bude stejně jen dočasná ), dále si změň název textury ( kdyby jsi měl texturu se stejným názvem ve dvou .wadech, dělalo by ti to potom pří replacování textur problémy ) a jako poslední je ve vyskakovacím okně typ souboru, ten nech .bmp ( Windows Bitmap ).
- Když budeš mít všechny potřebné textury exportované, vytvoříš si ve Wally nový soubor a tyto textury si tam vložíš ( v podstatě pokračuješ podle tohoto návodu ).
-
SupreRer - Spamerův sluha
- Příspěvky: 993
- Registrován: 30 lis 2019, 20:07
- Bydliště: JailBreak #1
Příspěvků: 3
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků