Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Zamietnuté] Specter - TTT Admin

Příspěvekod SpecterCZ » 03 srp 2020, 14:33

Nick na serveru: Specter

SID: STEAM_0:0:17466052

Sekce, na které chci práva: TTT

Věk: 24

Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_205007 ... ayer=37869

Bany, které jsem dostal: Žádné

Něco o mně: Ve volném čase rád hraju jakékoliv hry, nicméně nejvíce z tohoto času trávím u CS:GO. Krom klasického MM velmi často navštěvuji TTT herní mód, který je zde na gamesites velice dobře zpracován. Studuji vysokou školu, konkrétně letadlovou a kosmickou techniku.

Proč právě já: Myslím si, že v některých určitých hodinách se najdu ve chvíli, kdy na serveru není žádný admin, za to ale najdu spoustu lidí co porušují pravidla. Ať už se jedná o lidi co zneužívají voice, či random killují, myslím, že by bylo fajn, se o takové to osoby postarat a zlepšit tak zážitek zbývajícím hráčům, kteří mají k TTT stejně kladný vztah jako já.

Zkušenosti s CS:GO: Hraji Counter:Strike skoro od dob jeho vzniku, čili již nějakých 16 let a mám zkušenosti s vedením serveru napříč různými platformami využívající source engine (4 roky admin na Garrysmode serveru a 2 roky admin na CS:S jailbreak serveru). Na CS:GO mám zatím okolo 800 hodin, jelikož jsem doteď hrál pouze občasně MM a znovu nacházím servery s custom gamemódy, jako za dob CS:Source nebo obdobné servery z Gmodu, ze kterých jsem naprosto unešen.

Případné poznámky: Zde hraji konkrétně chvíli, ale ze statistik je vidět, že mne to opravdu baví a myslím to vážně. Kvalita zpracování TTT serveru a gamemodu je velice super a rád bych to nějakým způsobem i jinak než finančně oplatil a být zde adminem by byla nejen čest, ale i z mé strany nějaká forma splátky za tuto super službu.
SpecterCZ
Amatér
Amatér

[Zamietnuté] Specter - TTT Admin

od Rumcajz » 03 srp 2020, 14:33

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz

Re: Specter - TTT Admin