Příspěvků: 4
• Stránka 1 z 1
[vyřešeno] Stabilní FPS
Zdravím.
Chtěl bych se zeptat jestli FPS nějak ovlivňuje nerovnováha v přijatých a odeslaných dat na server, pokuď jo poprosil bych, aby mi někdo do komentářů vypsal příkazy do konzole, kterýmy vyrovnám odeslané a přijaté data
FPS mi skáče mezi 150-250 ale neustálý se.
Chtěl bych se zeptat jestli FPS nějak ovlivňuje nerovnováha v přijatých a odeslaných dat na server, pokuď jo poprosil bych, aby mi někdo do komentářů vypsal příkazy do konzole, kterýmy vyrovnám odeslané a přijaté data
FPS mi skáče mezi 150-250 ale neustálý se.
Bejvávalo:
[Counter-Strike 1.6] Admin
- sekce AIM/AWP/DM/WAR3FT/FY/GSCW
[Counter-Strike 1.6] Turnajový Admin
- sekce AIM/FY/AWP
[Counter-Strike 1.6] Support
[Counter-Strike 1.6] Admin
- sekce AIM/AWP/DM/WAR3FT/FY/GSCW
[Counter-Strike 1.6] Turnajový Admin
- sekce AIM/FY/AWP
[Counter-Strike 1.6] Support
-
Arcayo - Zkušený
- Příspěvky: 164
- Registrován: 15 čer 2013, 18:23
- Bydliště: Brno - Město
[vyřešeno] Stabilní FPS
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
- Příspěvky: 97323
- Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
- Bydliště: Brno - Město
Re: Stabilní FPS
Počet odeslaných dat na fps má minimální vliv. Zato naopak počet dat přijatých tvé fps bude ovlivňovat vždy. Je tomu tak proto, že tvůj PC tyto data dále zpracovává a podle nich ti generuje jednotlivé snímky.
Na jejich poměru pak nezvisí fps ale spíš vytížení tvého internetu.
Míru přijatých dat asi nemá cenu nějak omezovat a znevýhodňovat se tak kvůli trošce fps. To že ti kolísají je naprosto běžné, zejména tehdy, když se snažíš se svého PC dostat maximum.
Pokud o tom chceš vědět víc, klikni na následující odkaz - https://developer.valvesoftware.com/wik ... Networking (bohužel je to anglicky a pro Source engine, princip je ale stejný)
Na jejich poměru pak nezvisí fps ale spíš vytížení tvého internetu.
Míru přijatých dat asi nemá cenu nějak omezovat a znevýhodňovat se tak kvůli trošce fps. To že ti kolísají je naprosto běžné, zejména tehdy, když se snažíš se svého PC dostat maximum.
Pokud o tom chceš vědět víc, klikni na následující odkaz - https://developer.valvesoftware.com/wik ... Networking (bohužel je to anglicky a pro Source engine, princip je ale stejný)

-
useless - CS 1.6 Support kapitán
- Příspěvky: 2986
- Registrován: 29 čer 2013, 17:31
Re: Stabilní FPS
Díky za stručné a jasné vysvětlení i když je moje žádost mimo vzor.
Můžete zamčít.
Můžete zamčít.
Bejvávalo:
[Counter-Strike 1.6] Admin
- sekce AIM/AWP/DM/WAR3FT/FY/GSCW
[Counter-Strike 1.6] Turnajový Admin
- sekce AIM/FY/AWP
[Counter-Strike 1.6] Support
[Counter-Strike 1.6] Admin
- sekce AIM/AWP/DM/WAR3FT/FY/GSCW
[Counter-Strike 1.6] Turnajový Admin
- sekce AIM/FY/AWP
[Counter-Strike 1.6] Support
-
Arcayo - Zkušený
- Příspěvky: 164
- Registrován: 15 čer 2013, 18:23
- Bydliště: Brno - Město
Re: Stabilní FPS
Tak vzor nevzor, radit budu tak dlouho, dokud je to srozumitelné 
Ještě ohledně těch fps - ten poměr to ovlivňuje o ±5%, jestli chceš nějak pomoct s jejich stabilizací, klidně mi napiš PM
Lock.

Ještě ohledně těch fps - ten poměr to ovlivňuje o ±5%, jestli chceš nějak pomoct s jejich stabilizací, klidně mi napiš PM

Lock.

-
useless - CS 1.6 Support kapitán
- Příspěvky: 2986
- Registrován: 29 čer 2013, 17:31
Příspěvků: 4
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků