Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Přijat] SUik / Jailbreak"s

Příspěvekod TomMyGS » 29 zář 2021, 21:01 VIP

Zdravím,
tímto topicem by jsem si rád zažádal pravomoce o na Jaibreak serverech.


Nick na serveru: SUik

SID: STEAM_0:1:521176735

Sekce, na které chci práva: Jaibreak

Věk: Devatenáct, zachvíli dvacet

Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497 ... yer=108079

Bany, které jsem dostal: Při prohlížení banlistu jsem zaevidoval jeden ban. Dříve k mému účtu, když jsem jej nevyužíval, měl přístup můj menší bratr (neuměl pravidla), a proto je na tomto SID právě onen trest. K účtu již přístup nemá. Každopádně za dobu, co hraji já jsem nebyl jakýmkoliv způsobem upozorněn/potrestán.

Něco o mně: Jmenuji se Tomáš. Zanedlouho mi bude dvacet let. Nedávno jsem dostudoval střední školu se zaměřením na Informatiku v cestovním ruchu. V aktuální chvíli pracuji jako rozvozce pro Českou poštu. Volnou chvíli rád trávím převážně s přítelkyní, kamarády, cestováním, pejskem či právě na JB serverech.

Proč právě já: Na Gamesites.cz jsem již párkrát působil. Nedokáži tvrdit, že vždy v dobrém světle, ovšem nedělal jsem žádnou neplechu skrze zneužívání práv a podobně. Spíše šlo o moji nedospělost. Ovšem i to mi dalo zkušenosti, které teď mohu zužitkovat (jak se zachovat v určitých situacích...). Povahově jsem klidný, komunikativní a přátelský, myslím si, že bych zapadl. Obecně se snažím řešit všechny situace na JB i v životě s rozvahou, což by se přeneslo i do administrátorské pozice.

Zkušenosti s CS:GO: Všeobecně CSka hraji již nějakou tu dobu. Konkrétněji CS:GO jsem začal hrát kolem roku 2016/17. Vždy jsem hrál spíše komunitní server, oproti kompetetivnímu módu. Na aktuálním účtě mám nahráno circa 700 hodin.

Případné poznámky: Posledního hráče, který porušuje pravidla se pokusím ze všech svých sil donahlásit do PP. Ale vždy se snažím prvně hráči situaci vysvětlit, nikoliv jej nahlašovat.

Děkuji Vám za Váš čas a přečtení mé žádosti.

S pozdravem
SUik