Příspěvků: 7
• Stránka 1 z 1
Systémové omezení pro retry/reconnect
Dle rozhovoru s jedním ingame adminem jsem se dozvěděl, že retry nebo reconnect je postihnutelné pouze zabitím hráče, který se úmyslně připojí znovu do hry po smrti v prvních nekolika sekundách hry. Což nijak nemotivuje VIP z TOP10 dodržovat toto pravidlo a v podstatě i když je admin ve hře, tak retry využívají, neboť slay není žádný trest z dlouhodého hlediska.
Bylo by možné zakázat retry pomocí server admin nástrojů, typu zákaz připojení stejného IP po dobu 15 sekund nebo jiný způsob, jak omezit aby hráč nemohl do hry okamžitě po novém připojení na server?
Docela dost to kazí hru, pokud systémem RUSH - smrt - retry hraje na serveru několik hráčů zároveň.
Díky
[edit: jde především o Dust2 only servery]
Bylo by možné zakázat retry pomocí server admin nástrojů, typu zákaz připojení stejného IP po dobu 15 sekund nebo jiný způsob, jak omezit aby hráč nemohl do hry okamžitě po novém připojení na server?
Docela dost to kazí hru, pokud systémem RUSH - smrt - retry hraje na serveru několik hráčů zároveň.
Díky
[edit: jde především o Dust2 only servery]
-
Altx - Pokročilý
- Příspěvky: 84
- Registrován: 12 úno 2016, 21:18
Systémové omezení pro retry/reconnect
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
- Příspěvky: 97323
- Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
Re: Systémové omezení pro retry/reconnect
Ahoj.
Jak ty píšeš přidat plugin tak každý plugin něják zatěžuje server a pro co nejplynulejší hru je na serverech co nejméně pluginů, bohužel s hráči kteří dávají reconnect se nic moc nedá dělat a zabránit jim přístup na server po dobu 15 sec se ani nemůže ( obvzlášť na IP protože by to mohlo postihnout i někoho jiného krom hráče který dává reconnect ).
Jak ty píšeš přidat plugin tak každý plugin něják zatěžuje server a pro co nejplynulejší hru je na serverech co nejméně pluginů, bohužel s hráči kteří dávají reconnect se nic moc nedá dělat a zabránit jim přístup na server po dobu 15 sec se ani nemůže ( obvzlášť na IP protože by to mohlo postihnout i někoho jiného krom hráče který dává reconnect ).

Evip: BB#1, DustMaps, Inferno onli, Public#1, Dust2Only1, zombie mini
VIP: TS, Deathmach, Web.
Buď tím kým chceš být a sni o tom kým můžeš být.
Ex HLSA public sekce
-
jysi - Profesionál
- Příspěvky: 681
- Registrován: 23 čer 2013, 09:39
- Bydliště: Moravskoslezký kraj - Krnov
Re: Systémové omezení pro retry/reconnect
Ahoj,
je pravda, že plug-iny zatěžují servery. V minulosti jsem taky vznesl požadavek, jestli by nešlo v boji proti reconnectu dát pravomoc adminům ve smyslu banu alespoň na 5-10 min. Pro notorické reconnecťáky by se pak i těch blbých 5 minut zdálo jako nekonečná pauza - něco jako když hraje nekonečná reklama na Nově během dobrého filmu
Plně souhlasím, že slay je jako trest dost o ničem. Plno hráčů je natolik drzých, že prostě reconnectujou i když jsem jim v dřívějším kole dal saly a upozornil, ať se to už neopakuje - prostě spoléhají na to, že buď si je všimnu nebo ne - stejně nemají co ztratit a když si je nevšimnu tak jedině získají.
Navíc je pro mně zajímavé, že i když jsme třeba 3 admini na serveru tak jedině já ten reconnect trestám - ještě jsem fakt neviděl žádného admina, který toto tresta kromě mě, tudíž jsem přesvědčen, že drtivá většina adminů na toto stejně kašle když to není pořádně postihovatelné. A celkem to i chápu, protože mě to zdržuje vždy na začátku kola, kdy musím sledovat první killy a pak koukat do tabulky, jestli se ten hráč připojil znova.
Dle mého názoru tedy by se měl reconnect buď banovat alespoň 5 minutama anebo netrestat vůbec a nezatěžovat adminy zbytečným slayováním. Bohužel co se týče tohoto mého názoru tak jsem se nesetkal s pochopením u vedení a myslím si, že je to škoda.
je pravda, že plug-iny zatěžují servery. V minulosti jsem taky vznesl požadavek, jestli by nešlo v boji proti reconnectu dát pravomoc adminům ve smyslu banu alespoň na 5-10 min. Pro notorické reconnecťáky by se pak i těch blbých 5 minut zdálo jako nekonečná pauza - něco jako když hraje nekonečná reklama na Nově během dobrého filmu

Plně souhlasím, že slay je jako trest dost o ničem. Plno hráčů je natolik drzých, že prostě reconnectujou i když jsem jim v dřívějším kole dal saly a upozornil, ať se to už neopakuje - prostě spoléhají na to, že buď si je všimnu nebo ne - stejně nemají co ztratit a když si je nevšimnu tak jedině získají.
Navíc je pro mně zajímavé, že i když jsme třeba 3 admini na serveru tak jedině já ten reconnect trestám - ještě jsem fakt neviděl žádného admina, který toto tresta kromě mě, tudíž jsem přesvědčen, že drtivá většina adminů na toto stejně kašle když to není pořádně postihovatelné. A celkem to i chápu, protože mě to zdržuje vždy na začátku kola, kdy musím sledovat první killy a pak koukat do tabulky, jestli se ten hráč připojil znova.
Dle mého názoru tedy by se měl reconnect buď banovat alespoň 5 minutama anebo netrestat vůbec a nezatěžovat adminy zbytečným slayováním. Bohužel co se týče tohoto mého názoru tak jsem se nesetkal s pochopením u vedení a myslím si, že je to škoda.
-
Bluetooth - Zkušený
- Příspěvky: 144
- Registrován: 09 kvě 2013, 05:56
Re: Systémové omezení pro retry/reconnect
Ak sa mozem zapojit do debaty, vela hracov zneuziva nepritomnost Adminov na serveri (ficim na DD2#3 uz par rokov) a reconnect tu funguje stale a vkuse. Myslim, ze BAN na par minut zamrzi, v pripade opakovania aj na hodinu ...
- TheycallmeDanko
- Kolemjdoucí
- Příspěvky: 4
- Registrován: 12 dub 2016, 08:19
Re: Systémové omezení pro retry/reconnect
Jak píšeš Bluetooth, ty tresty jsou naprosto bezpředmětné, takže defakto nemá smysl nic trestat. Lidi dávaj retry i když admini na serveru jsou, nikoho to netrápí.
Pokud není vůle omezit systémově, a trest nijak nikoho neodradí, pak nemá smysl udržovat nějaké takové pravidlo
Pokud není vůle omezit systémově, a trest nijak nikoho neodradí, pak nemá smysl udržovat nějaké takové pravidlo
-
Altx - Pokročilý
- Příspěvky: 84
- Registrován: 12 úno 2016, 21:18
Re: Systémové omezení pro retry/reconnect
S reconnectem nelze nic dělat, i když i já bych to rád trestal, když si někdo nedává pokoj, banem..
Dávat plugin je vyloučeno, protože to zatěžuje server.
Koneckonců je to tak uděláno prostě vývojáři hry, takže tím dávají šanci hráčům, aby začali znovu, to, že se to zneužívá, to je už další věc a my to můžeme zamezit maximálně slayem, jinak to nejde, i když bychom to 100x chtěli.
Bylo to už diskutováno i s vedením, žádná změna tedy v blízké době nebude.
Myslím, že není co více na tom řešit.
Dávat plugin je vyloučeno, protože to zatěžuje server.
Koneckonců je to tak uděláno prostě vývojáři hry, takže tím dávají šanci hráčům, aby začali znovu, to, že se to zneužívá, to je už další věc a my to můžeme zamezit maximálně slayem, jinak to nejde, i když bychom to 100x chtěli.
Bylo to už diskutováno i s vedením, žádná změna tedy v blízké době nebude.
Myslím, že není co více na tom řešit.
Šerif
Asistent Šefredaktora

Asistent Šefredaktora
-
Izmael - CS 1.6 Admin
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 27 bře 2015, 23:55
Re: Systémové omezení pro retry/reconnect
Přesně jak napsal Izmael.
LOCK.
LOCK.

Evip: BB#1, DustMaps, Inferno onli, Public#1, Dust2Only1, zombie mini
VIP: TS, Deathmach, Web.
Buď tím kým chceš být a sni o tom kým můžeš být.
Ex HLSA public sekce
-
jysi - Profesionál
- Příspěvky: 681
- Registrován: 23 čer 2013, 09:39
- Bydliště: Moravskoslezký kraj - Krnov
Příspěvků: 7
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků