Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Zamítnuto]TG-TG(JOKERBROTHER)

Příspěvekod TGTG » 27 led 2020, 21:06

Nick na serveru: TG-TG(JOKERBROTHER)

SID: STEAM_0: 1: 110096844

Sekce, na které chci práva: JailBreak

Věk: 21

Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497 ... ayer=20965

Bany, které jsem dostal: O žádných nevím. :D :D možná od hráče chickn. za větu co jsem napsal špatně( ponaučil jsem se)

Něco o mně: Ahoj, Jmenuji se Honza je mi 21 let za chvilku mi bude 22. Bohužel jsem již pracující člověk ve státní správě, ale zároveň do toho ještě studuji policajní akademii. Na jb už hraji nějaký ten pátek. A myslím si že z hodně lidmi vycházím a snažím se ostatním radit když na serveru není žádný admin + v poslední době jsem znám jako brácha Jokera. Takže kdo mně zná tak ví že je semnou i sranda a snažím se vymýšlet nové atrakce.

Proč právě já: Bohužel někdy se stane že není adminů tolik že po každé mohou být na správném JB. Podle mě admin není jenom o tom kick nebo move nebo grab hráče ale dokázat taky hodně věcí normálně vysvětlit a mít tu trpělivost kterou díky své práci někdy mám . Když je nějaký admin online tak se ho snažím kontaktovat ale někdy mají bohužel dost práce. Nicméně jsou i případy, kdy žádný není online a hráč si může vesele porušovat pravidla nebo kazit hru ostatním klidně celou mapu, což mě fakt štve. Proto bych se chtěl zkusit přidat k AT JailBreaku.

Zkušenosti s CS:GO: Mám nahráno 1579 hodin, z toho tak 15d 15: 33: 10h na JB :lol: Aim občas mám ale musím mít náladu , ale pravidla znám (snad) dost dobře a to je hlavní :)

Případné poznámky: Joker is here :*
TGTG
Amatér
Amatér

[Zamítnuto]TG-TG(JOKERBROTHER)

od Rumcajz » 27 led 2020, 21:06

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz

Re: TG-TG(JOKERBROTHER)

Příspěvekod TGTG » 27 led 2020, 21:10

Pardon napsal jsem špatné ID omlouvám se: STEAM_1:1:110096844
TGTG
Amatér
Amatér

Re: TG-TG(JOKERBROTHER)

Příspěvekod Wurst1 » 29 led 2020, 14:23