• Stránka 1 z 1
[Zamítnuto]TG-TG(JOKERBROTHER)
Nick na serveru: TG-TG(JOKERBROTHER)
SID: STEAM_0: 1: 110096844
Sekce, na které chci práva: JailBreak
Věk: 21
Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497 ... ayer=20965
Bany, které jsem dostal: O žádných nevím.
možná od hráče chickn. za větu co jsem napsal špatně( ponaučil jsem se)
Něco o mně: Ahoj, Jmenuji se Honza je mi 21 let za chvilku mi bude 22. Bohužel jsem již pracující člověk ve státní správě, ale zároveň do toho ještě studuji policajní akademii. Na jb už hraji nějaký ten pátek. A myslím si že z hodně lidmi vycházím a snažím se ostatním radit když na serveru není žádný admin + v poslední době jsem znám jako brácha Jokera. Takže kdo mně zná tak ví že je semnou i sranda a snažím se vymýšlet nové atrakce.
Proč právě já: Bohužel někdy se stane že není adminů tolik že po každé mohou být na správném JB. Podle mě admin není jenom o tom kick nebo move nebo grab hráče ale dokázat taky hodně věcí normálně vysvětlit a mít tu trpělivost kterou díky své práci někdy mám . Když je nějaký admin online tak se ho snažím kontaktovat ale někdy mají bohužel dost práce. Nicméně jsou i případy, kdy žádný není online a hráč si může vesele porušovat pravidla nebo kazit hru ostatním klidně celou mapu, což mě fakt štve. Proto bych se chtěl zkusit přidat k AT JailBreaku.
Zkušenosti s CS:GO: Mám nahráno 1579 hodin, z toho tak 15d 15: 33: 10h na JB
Aim občas mám ale musím mít náladu , ale pravidla znám (snad) dost dobře a to je hlavní 
Případné poznámky: Joker is here :*
SID: STEAM_0: 1: 110096844
Sekce, na které chci práva: JailBreak
Věk: 21
Mé HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497 ... ayer=20965
Bany, které jsem dostal: O žádných nevím.