Staňte se jedním z nás a rozšiřte naše řady adminů.

[Zamítnuto] TheMarek / Žádost o AT

Příspěvekod TheMarek0206 » 30 bře 2020, 01:21

Velmi mě těší, že mohu podat žádost o tuto činnost.

Nick na serveru:  TheMarek
SID:  STEAM_0:0:538743618
Sekce, na které chci práva: COMBAT SURF

Věk: 18 let

Bany, které jsem dostal (kdekoliv na GS): 
1. Tento ban jsem dostal na delší dobu, protože jsem porušoval zásady pro hraní a nedodržoval jsem jejich pravidla. (cca 4 roky zpět, kdy jsem byl zcela nový)

Něco o mně
Jmenuji se Marek, jsem zaměstnaný v Redakci TVNOVA. Píšu reportáže, které jsou často mým jménem prezentovány. Ve volném čase se věnuji natáčení filmů, seriálů pro různé produkce. Zároveň studuji poslední rok na SOŠ Kuchaře a vykonávám specializovanou odbornou praxi v KFC.

Proč právě já: 
Velmi mě baví komunikace s lidmi a také jim rád pomáhám. Na serverech se potýkám se spousty lidmi, kterými jsou i hackeři. Chtěl bych hájit práva a zájmy všech hráčů, se kterými bych se na serverech mohl popř. potkat.
Pomáhání hráčům je jeden z hlavních důvodů, proč bych tuto činnost chtěl vykonávat.
Zároveň bych dělat prosadit své zkušenosti a dovednosti na větší úrovni. Chtěl bych se této činnosti věnovat, abych se učil způsobům které jsou současně pro mě uzamčené.
Vlastním studiový mikrofon, případný pohovor není pro mě problém.

Zkušenosti s CS:GO:
 Ve hře nemám nahráno zrovna nejvíce hodin, ale ve hře (Serverech) jsem plně orientovaný.
Případné poznámky: Těším se na vaší spolupráci.
TheMarek0206
Kolemjdoucí
Kolemjdoucí
 
Příspěvky: 5
Registrován: 25 bře 2020, 20:11

[Zamítnuto] TheMarek / Žádost o AT

od Rumcajz » 30 bře 2020, 01:21

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22

Re: TheMarek / Žádost o AT

Příspěvekod LynxQ » 30 bře 2020, 13:31