Příspěvek: 1
• Stránka 1 z 1
Thresh
Thresh

řetězový strážce
CHAMPION SPOTLIGHT
Role: Support
RP: 975
IP: 6300
SCHOPNOSTI
Zatracení (Passivka)

Thresh může sklízet duše nepřátel, kteří padli v jeho blízkosti. Trvale se mu tak zvyšují hodnoty brnění a síly schopností.
Rozsudek smrti (Q)
[img]Rozsudek%20smrti[/img]
Dosah: 1075
Thresh spoutá protivníka řetězy a přitáhne si ho k sobě. Opětovným aktivováním této schopnosti se Thresh přitáhne k nepříteli.
Popadni nepřítele, pak si ho přitáhni k sobě nebo skoč k němu. Thresh vrhne svou kosu, která způsobí magické poškození první zasažené jednotce a 1,5 sekundy ji bude přitahovat k sobě.Pokud Rozsudek smrti zasáhne nepřítele, jeho přebíjecí doba se o 3 sekundy zkrátí.Opakovanou aktivací této schopnosti se Thresh přitáhne ke spoutané jednotce.
Temný průchod (W)

Dosah: 950
Thresh hodí svou lucernu, která ochrání okolní spojenecké šampiony od poškození. Spojenci mohou na lucernu kliknout a rychle přeběhnout k Threshovi.
Vytvoří štítovou lucernu, díky které k tobě může spojenec přiběhnout. Hodí lucernu na dané místo. Pokud na ni nějaký spojenec v její blízkosti klikne, sebere ji a Thresh si je oba přitáhne. Jsou-li navíc v její blízkosti, poskytuje lucerna Threshovi a až jednomu dalšímu spojenci na 4 sekundy štít, jenž absorbuje poškození.
Mrštit (E)

Dosah: 800
Threshovy útoky nabírají na síle. Čím delší uplyne doba mezi jednotlivými útoky, tím větší poškození způsobí. Po aktivaci Thresh máchne řetězem a srazí všechny nepřátele ve směru úderu.
Pasivní efekt: S každým zásahem způsobíš bodů magického poškození; tato hodnota se zvyšuje, čím delší je prodleva mezi útoky. Výše poškození vychází z celkového počtu získaných duší plus útočné poškození v závislosti na tom, jaká doba uplynula od posledního útoku.
Aktivace: Odhodí okolní nepřátele zpět směrem, který určíš. Způsobí magické poškození v řadě, která začne za ním. Zasažení nepřátelé jsou odstrčeni ve směru úderu a pak zpomaleni po dobu 1,5 sekundy.Sesláním dopředu nepřátele odstrčíš, sesláním dozadu přitáhneš.
Bedna (R)

Dosah: 450
Vězení složené ze zdí, které při zničení zpomalí a poškodí dané jednotky.
Uvězní nepřátele uvnitř zdí, které při prolomení zpomalují a působí poškození. Vytvoří kolem sebe vězení z přízračných stěn. Nepřátelští šampioni, kteří stěnou projdou, utrpí magické poškození a jsou zpomaleni o 99 % na 2 sekundy, ale stěnu prolomí. Jakmile je některá stěna prolomena, zbývající zdi již nepůsobí žádné poškození a zpomalení, které aplikují, trvá jen poloviční dobu. Na každého nepřítele může zároveň působit pouze jedna stěna.
MYTOLOGIE
Thresh je sadistický přízračný sekáč, který nachází požitek v mučení živých i mrtvých. Zaživa býval žalářníkem, který brutálně ubližoval každému kolem sebe; nakonec jej oběsili na jeho vlastním řetězu vězni, jež sám mučil. Krvelačný duch Řetězového strážce však unikl na svobodu a nyní po celé Runeterře hledá co nejlákavější kořist. Zvrácené potěšení nachází především v lámání vůle svých nejodolnějších obětí, jejichž duše následně uvězní v mdlém zelenkavém světle své lucerny.
STAVĚNÍ POSTAVY
KLIKNI PRO ZOBRAZENÍ KOMPLETNÍ STAVBY POSTAVY
SKINY
Thresh
Deep Terror Thresh (975 RP)
Championship Thresh (Unavailable)
Blood Moon Thresh (975 RP)
SSW Thresh (Unavailable)

řetězový strážce
CHAMPION SPOTLIGHT
Role: Support
RP: 975
IP: 6300
SCHOPNOSTI
Zatracení (Passivka)

Thresh může sklízet duše nepřátel, kteří padli v jeho blízkosti. Trvale se mu tak zvyšují hodnoty brnění a síly schopností.
Rozsudek smrti (Q)
[img]Rozsudek%20smrti[/img]
Dosah: 1075
Thresh spoutá protivníka řetězy a přitáhne si ho k sobě. Opětovným aktivováním této schopnosti se Thresh přitáhne k nepříteli.
Popadni nepřítele, pak si ho přitáhni k sobě nebo skoč k němu. Thresh vrhne svou kosu, která způsobí magické poškození první zasažené jednotce a 1,5 sekundy ji bude přitahovat k sobě.Pokud Rozsudek smrti zasáhne nepřítele, jeho přebíjecí doba se o 3 sekundy zkrátí.Opakovanou aktivací této schopnosti se Thresh přitáhne ke spoutané jednotce.
Temný průchod (W)

Dosah: 950
Thresh hodí svou lucernu, která ochrání okolní spojenecké šampiony od poškození. Spojenci mohou na lucernu kliknout a rychle přeběhnout k Threshovi.
Vytvoří štítovou lucernu, díky které k tobě může spojenec přiběhnout. Hodí lucernu na dané místo. Pokud na ni nějaký spojenec v její blízkosti klikne, sebere ji a Thresh si je oba přitáhne. Jsou-li navíc v její blízkosti, poskytuje lucerna Threshovi a až jednomu dalšímu spojenci na 4 sekundy štít, jenž absorbuje poškození.
Mrštit (E)

Dosah: 800
Threshovy útoky nabírají na síle. Čím delší uplyne doba mezi jednotlivými útoky, tím větší poškození způsobí. Po aktivaci Thresh máchne řetězem a srazí všechny nepřátele ve směru úderu.
Pasivní efekt: S každým zásahem způsobíš bodů magického poškození; tato hodnota se zvyšuje, čím delší je prodleva mezi útoky. Výše poškození vychází z celkového počtu získaných duší plus útočné poškození v závislosti na tom, jaká doba uplynula od posledního útoku.
Aktivace: Odhodí okolní nepřátele zpět směrem, který určíš. Způsobí magické poškození v řadě, která začne za ním. Zasažení nepřátelé jsou odstrčeni ve směru úderu a pak zpomaleni po dobu 1,5 sekundy.Sesláním dopředu nepřátele odstrčíš, sesláním dozadu přitáhneš.
Bedna (R)

Dosah: 450
Vězení složené ze zdí, které při zničení zpomalí a poškodí dané jednotky.
Uvězní nepřátele uvnitř zdí, které při prolomení zpomalují a působí poškození. Vytvoří kolem sebe vězení z přízračných stěn. Nepřátelští šampioni, kteří stěnou projdou, utrpí magické poškození a jsou zpomaleni o 99 % na 2 sekundy, ale stěnu prolomí. Jakmile je některá stěna prolomena, zbývající zdi již nepůsobí žádné poškození a zpomalení, které aplikují, trvá jen poloviční dobu. Na každého nepřítele může zároveň působit pouze jedna stěna.
MYTOLOGIE
Thresh je sadistický přízračný sekáč, který nachází požitek v mučení živých i mrtvých. Zaživa býval žalářníkem, který brutálně ubližoval každému kolem sebe; nakonec jej oběsili na jeho vlastním řetězu vězni, jež sám mučil. Krvelačný duch Řetězového strážce však unikl na svobodu a nyní po celé Runeterře hledá co nejlákavější kořist. Zvrácené potěšení nachází především v lámání vůle svých nejodolnějších obětí, jejichž duše následně uvězní v mdlém zelenkavém světle své lucerny.
STAVĚNÍ POSTAVY
KLIKNI PRO ZOBRAZENÍ KOMPLETNÍ STAVBY POSTAVY
SKINY
Thresh
Deep Terror Thresh (975 RP)
Championship Thresh (Unavailable)
Blood Moon Thresh (975 RP)
SSW Thresh (Unavailable)
-
Sarmi - Mistr
- Příspěvky: 536
- Registrován: 30 led 2013, 15:18
Příspěvek: 1
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků