Všeobecný pokec o hrdinech ve hře.

Thresh

Příspěvekod Sarmi » 18 kvě 2015, 09:32 VIP

Thresh
Obrázek
řetězový strážce


CHAMPION SPOTLIGHT


Role: Support
RP: 975
IP: 6300



SCHOPNOSTI


Zatracení (Passivka)
Obrázek
Thresh může sklízet duše nepřátel, kteří padli v jeho blízkosti. Trvale se mu tak zvyšují hodnoty brnění a síly schopností.

Rozsudek smrti (Q)
[img]Rozsudek%20smrti[/img]
Dosah: 1075

Thresh spoutá protivníka řetězy a přitáhne si ho k sobě. Opětovným aktivováním této schopnosti se Thresh přitáhne k nepříteli.

Popadni nepřítele, pak si ho přitáhni k sobě nebo skoč k němu. Thresh vrhne svou kosu, která způsobí magické poškození první zasažené jednotce a 1,5 sekundy ji bude přitahovat k sobě.Pokud Rozsudek smrti zasáhne nepřítele, jeho přebíjecí doba se o 3 sekundy zkrátí.Opakovanou aktivací této schopnosti se Thresh přitáhne ke spoutané jednotce.

Temný průchod (W)
Obrázek
Dosah: 950

Thresh hodí svou lucernu, která ochrání okolní spojenecké šampiony od poškození. Spojenci mohou na lucernu kliknout a rychle přeběhnout k Threshovi.

Vytvoří štítovou lucernu, díky které k tobě může spojenec přiběhnout. Hodí lucernu na dané místo. Pokud na ni nějaký spojenec v její blízkosti klikne, sebere ji a Thresh si je oba přitáhne. Jsou-li navíc v její blízkosti, poskytuje lucerna Threshovi a až jednomu dalšímu spojenci na 4 sekundy štít, jenž absorbuje poškození.

Mrštit (E)
Obrázek
Dosah: 800

Threshovy útoky nabírají na síle. Čím delší uplyne doba mezi jednotlivými útoky, tím větší poškození způsobí. Po aktivaci Thresh máchne řetězem a srazí všechny nepřátele ve směru úderu.

Pasivní efekt: S každým zásahem způsobíš bodů magického poškození; tato hodnota se zvyšuje, čím delší je prodleva mezi útoky. Výše poškození vychází z celkového počtu získaných duší plus útočné poškození v závislosti na tom, jaká doba uplynula od posledního útoku.
Aktivace: Odhodí okolní nepřátele zpět směrem, který určíš. Způsobí magické poškození v řadě, která začne za ním. Zasažení nepřátelé jsou odstrčeni ve směru úderu a pak zpomaleni po dobu 1,5 sekundy.Sesláním dopředu nepřátele odstrčíš, sesláním dozadu přitáhneš.

Bedna (R)
Obrázek
Dosah: 450

Vězení složené ze zdí, které při zničení zpomalí a poškodí dané jednotky.

Uvězní nepřátele uvnitř zdí, které při prolomení zpomalují a působí poškození. Vytvoří kolem sebe vězení z přízračných stěn. Nepřátelští šampioni, kteří stěnou projdou, utrpí magické poškození a jsou zpomaleni o 99 % na 2 sekundy, ale stěnu prolomí. Jakmile je některá stěna prolomena, zbývající zdi již nepůsobí žádné poškození a zpomalení, které aplikují, trvá jen poloviční dobu. Na každého nepřítele může zároveň působit pouze jedna stěna.


MYTOLOGIE

Thresh je sadistický přízračný sekáč, který nachází požitek v mučení živých i mrtvých. Zaživa býval žalářníkem, který brutálně ubližoval každému kolem sebe; nakonec jej oběsili na jeho vlastním řetězu vězni, jež sám mučil. Krvelačný duch Řetězového strážce však unikl na svobodu a nyní po celé Runeterře hledá co nejlákavější kořist. Zvrácené potěšení nachází především v lámání vůle svých nejodolnějších obětí, jejichž duše následně uvězní v mdlém zelenkavém světle své lucerny.


STAVĚNÍ POSTAVY

KLIKNI PRO ZOBRAZENÍ KOMPLETNÍ STAVBY POSTAVY

SKINY

Thresh
Deep Terror Thresh (975 RP)
Championship Thresh (Unavailable)
Blood Moon Thresh (975 RP)
SSW Thresh (Unavailable)
Uživatelský avatar
Sarmi
Mistr
Mistr
 
Příspěvky: 536
Registrován: 30 led 2013, 15:18

Thresh

od Rumcajz » 18 kvě 2015, 09:32

A uz jsi vyzkousel treba tohle? Rumcajz
Rumcajz
Rumcajz
Patriot
Rumcajz
 
Příspěvky: 97323
Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22

Zpět na Hrdinové

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků