• Stránka 1 z 1
[Zamietnuté] Turo / JailBreak
Nick na serveru: Turo
SID: STEAM_1:0:95067534
Sekce, na které chci práva: JailBreak
Věk: 23
Moje HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497 ... yer=123851
Bany, které jsem dostal (kdekoliv na GS): Niesom si vedomý o žiadnych banoch. Maximalne Kick.
Něco o mně: Volám sa Martin, študujem na Vš v Ba, vo volnom čase hrám csko a športujem. Som aktívny a komunikatývny hráč ktorý sa rád zabáva
Proč právě já: Myslím si že by som dokazal pomocť na serveroch so svojou aktivitou a dohliadať na správny chod pravidiel.
Zkušenosti s CS:GO: Hre csgo sa venujem cca 6 rokov a mam nahratých cca 2 000 hodín. Mam dosiahnuté najvyššie ranky v matchmakingu a aj vo wingmanovi.
Případné poznámky: Budem rád keď vyhoviete mojej žiadosti určite nebudete ľutovať. Ďakujem za prečitanie a ochotu prajem pekný vyšok dňa
SID: STEAM_1:0:95067534
Sekce, na které chci práva: JailBreak
Věk: 23
Moje HlStats: http://hlstats.fakaheda.eu/hlxce_186497 ... yer=123851
Bany, které jsem dostal (kdekoliv na GS): Niesom si vedomý o žiadnych banoch. Maximalne Kick.
Něco o mně: Volám sa Martin, študujem na Vš v Ba, vo volnom čase hrám csko a športujem. Som aktívny a komunikatývny hráč ktorý sa rád zabáva

Proč právě já: Myslím si že by som dokazal pomocť na serveroch so svojou aktivitou a dohliadať na správny chod pravidiel.
Zkušenosti s CS:GO: Hre csgo sa venujem cca 6 rokov a mam nahratých cca 2 000 hodín. Mam dosiahnuté najvyššie ranky v matchmakingu a aj vo wingmanovi.
Případné poznámky: Budem rád keď vyhoviete mojej žiadosti určite nebudete ľutovať. Ďakujem za prečitanie a ochotu prajem pekný vyšok dňa
- Turo
- Kolemjdoucí
[Zamietnuté] Turo / JailBreak
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
Re: Turo / JailBreak
Ahoj,
nesplňuješ podmienky pre prijatie
- Nemáš 5 PP
- Nemáš nahraných 20 hodín na serveri.
- V chate moc nadávaš
Zlepší chat, splň podmienky a o mesiac to môžeš skúsiť.
Zamietnuté.
nesplňuješ podmienky pre prijatie
- Nemáš 5 PP