• Stránka 1 z 1
UB
=========== GAMESITES.CZ VYPIS BANU ===========
[=] Dostal jsi trest od admina: eliska
[=] Na serveru: Gamesites.cz ^JailBreak #9
[=] Doba trvani trestu: 10 minut
[=] Duvod trestu: Nadavky [Male]
[=] Zabanovany nickname: Kotelník je moje práce
[=] Zabanovane ID: STEAM_0:1:111122760
[=] Zabanovana IP: 194.213.231.5
[=] Pro unban jdete na: www.gamesites.cz/unban
=========================================
Zdravím.
Nechápu důvod banu. Od mala jsem neměl lehké dětství. Škola mi nešla, na Střední jsem se ani nedostal, základu jsem dokončil v 7 třídě. Vyzkoušel jsem hodně zaměstnání. Byl jsem prodavačem v Tesku, taxikářem, ale i řidičem hovnocuců. Nyní pracuji jako kotelník. Nechápu proč jsem dostal ban, když si dám do nicku svoji práci. Žádám proto o přehodnocení a potrestání Adminky. Na Serveru se chová arogantně, neustále fraguje za hlouposti, zřejmě má své dny (stává se i v lepších rodinách, nestyď se za to).
Děkuju za odpověď,
s pozdravem "náhodný kolemjdoucí" kotelník Albrecht.
[=] Dostal jsi trest od admina: eliska
[=] Na serveru: Gamesites.cz ^JailBreak #9
[=] Doba trvani trestu: 10 minut
[=] Duvod trestu: Nadavky [Male]
[=] Zabanovany nickname: Kotelník je moje práce
[=] Zabanovane ID: STEAM_0:1:111122760
[=] Zabanovana IP: 194.213.231.5
[=] Pro unban jdete na: www.gamesites.cz/unban
=========================================
Zdravím.
Nechápu důvod banu. Od mala jsem neměl lehké dětství. Škola mi nešla, na Střední jsem se ani nedostal, základu jsem dokončil v 7 třídě. Vyzkoušel jsem hodně zaměstnání. Byl jsem prodavačem v Tesku, taxikářem, ale i řidičem hovnocuců. Nyní pracuji jako kotelník. Nechápu proč jsem dostal ban, když si dám do nicku svoji práci. Žádám proto o přehodnocení a potrestání Adminky. Na Serveru se chová arogantně, neustále fraguje za hlouposti, zřejmě má své dny (stává se i v lepších rodinách, nestyď se za to).
Děkuju za odpověď,
s pozdravem "náhodný kolemjdoucí" kotelník Albrecht.
- milujugs
- Kolemjdoucí
Re: UB