Příspěvek: 1
• Stránka 1 z 1
Varus
Varus

šíp pomsty
CHAMPION SPOTLIGHT
Role: Adc
RP: 975
IP: 6300
SCHOPNOSTI
Žijící pomsta (Passivka)

Pokud Varus někoho zabije nebo si připíše asistenci, získá dočasný bonus k rychlosti útoků. Jednalo-li se o šampiona, je tento bonus větší.
Průbojný šíp (Q)

Dosah: 925
Varus se připraví a vypálí silnou střelu s výjimečným dosahem. Výše poškození se odvíjí od toho, jak dlouho se na výstřel připravoval.
První seslání: Varus začne natahovat svůj příští výstřel, který postupně nabude na dostřelu a způsobeném poškození.
Druhé seslání: Varus vystřelí, čímž způsobí fyzické poškození, jež se snižuje o 15 % za každého zasaženého nepřítele (až na minimum 33 %). Během přípravy výstřelu má Varus sníženou rychlost pohybu o 20 %. Po 4 sekundách Průbojný šíp selže, ale vrátí polovinu své ceny v maně.
Morový toulec (W)

Dosah: Na sebe
Varusovy základní útoky způsobují bonusové magické poškození a Nákazu. Varusovy ostatní schopnosti Nákazu odpalují a způsobují tak magické poškození, jehož výše se odvíjí od maximálního zdraví cíle.
Pasivní efekt: Varusovy základní útoky způsobí bonusové magické poškození a nakazí cíle Nákazou na dobu 6 sek. (lze sečíst až 3krát). Varusovy další schopnosti Nákazu odpálí, čímž způsobí magické poškození. Poškození se zvýší s maximálním zdravím cíle za každou jednotku Nákazy (max.: 360 bodů celkového poškození vůči příšerám).
Déšť šípů (E)

Dosah: 925
Varus vystřelí déšť šípů, které způsobují fyzické poškození a znesvěcují zemi. Znesvěcená země snižuje nepřátelům rychlost pohybu a omezuje jejich schopnost léčení a regenerace.
Varus vystřelí salvu šípů, které způsobí fyzické poškození a znesvětí zemi na dobu 4 sek. Znesvěcená země zpomaluje nepřátelům rychlost pohybu a snižuje jim účinky léčení o 50 %.
Řetěz zamoření (R)

Dosah: 1100
Varus švihne zraňujícím nečistým úponkem, jenž znehybní prvního nepřátelského šampiona, kterého zasáhne. Poté se rozroste směrem k dalším okolním šampionům; pokud se jich dotkne, znehybní i je.
Varus švihne úponem, který způsobí magické poškození a znehybní prvního zasaženého nepřátelského šampiona na 2 sekundy.Pošpinění se pak začne šířit směrem k neinfikovaným nepřátelským šampionům, kterým způsobí stejné poškození a také je znehybní, pokud je zasáhne.
MYTOLOGIE
Pro své nepřekonatelné střelecké schopnosti a neochvějnou čest byl Varus vybrán, aby se stal strážcem posvátného ionského chrámu. V této svatyni se nacházela prastará jáma, v níž se ukrývalo zlo tak hrozivé, že by podle ionských stařešinů mohlo zaplavit svou temnotou celý ostrov. Varus byl na svůj úkol velice hrdý, neboť jím byli pověřování vždy jen ti nejlepší ionijští válečníci. Bydlel se svou rodinou v nedaleké vesnici a vedl pokojný život naplněný přísným řádem strážce. Tak tomu bylo do dne, než do Ionie vtrhla noxijská vojska. Jejich úderným jednotkám šla ve stopách jen smrt a zkáza... a Varusův chrám jim stál přímo v cestě. Varus se musel rozhodnout. Čest jej zavazovala zůstat a střežit chrám, bez jeho pomoci však neměli obyvatelé jeho vesnice žádnou šanci se proti blížícím se útočníkům ubránit. S těžkým srdcem se nakonec rozhodl dodržet své povinnosti strážce. Zlo nesmělo za žádných okolností uprchnout.
Díky jeho šípům se toho dne k chrámu nedostal žádný z vojáků, kteří jej chtěli obsadit. Když se však vrátil do vesnice, našel místo malebných domů jen spálené pohřebiště. Když svou ženu a děti viděl mrtvé, padl na kolena zdrcen lítostí. Záhy se jej však zmocnila spalující nenávist. Přísahal, že pobije všechny noxijské útočníky do posledního; pro splnění tohoto úkolu však neměl dostatek sil. Vydal se tedy napospas tomu, co celý život střežil a co slíbil, že nevpustí na tento svět. Věděl, že síla uvězněná v jámě ho stráví stejně jako plamen můru; než se tak však stane, poskytne mu zrůdnou moc, před kterou se nic nezastaví. Bylo mu jasné, že pokud se na tuto cestu vydá, už z ní nebude návratu. Byl však pevně rozhodnut. Skočil do temného ohně a cítil, jak se mu tělo pulzuje zlověstnou energií... která ho dříve nebo později zahubí. Odešel z chrámu a vydal se hledat všechny Noxijce, kteří se invaze zúčastnili. Tento děsivý úkol jej nakonec zavedl až do Ligy legend, kde se nacházeli její hlavní strůjci.
„Život šípu letí jako blesk. Není nic, jen směr a cíl.“
-- Varus
STAVĚNÍ POSTAVY
KLIKNI PRO ZOBRAZENÍ KOMPLETNÍ STAVBY POSTAVY
SKINY
Varus
Blight Crystal Varus (975 RP)
Arclight Varus (975 RP)
Arctic Ops Varus (1350 RP)
Heartseeker Varus (1350 RP)

šíp pomsty
CHAMPION SPOTLIGHT
Role: Adc
RP: 975
IP: 6300
SCHOPNOSTI
Žijící pomsta (Passivka)

Pokud Varus někoho zabije nebo si připíše asistenci, získá dočasný bonus k rychlosti útoků. Jednalo-li se o šampiona, je tento bonus větší.
Průbojný šíp (Q)

Dosah: 925
Varus se připraví a vypálí silnou střelu s výjimečným dosahem. Výše poškození se odvíjí od toho, jak dlouho se na výstřel připravoval.
První seslání: Varus začne natahovat svůj příští výstřel, který postupně nabude na dostřelu a způsobeném poškození.
Druhé seslání: Varus vystřelí, čímž způsobí fyzické poškození, jež se snižuje o 15 % za každého zasaženého nepřítele (až na minimum 33 %). Během přípravy výstřelu má Varus sníženou rychlost pohybu o 20 %. Po 4 sekundách Průbojný šíp selže, ale vrátí polovinu své ceny v maně.
Morový toulec (W)

Dosah: Na sebe
Varusovy základní útoky způsobují bonusové magické poškození a Nákazu. Varusovy ostatní schopnosti Nákazu odpalují a způsobují tak magické poškození, jehož výše se odvíjí od maximálního zdraví cíle.
Pasivní efekt: Varusovy základní útoky způsobí bonusové magické poškození a nakazí cíle Nákazou na dobu 6 sek. (lze sečíst až 3krát). Varusovy další schopnosti Nákazu odpálí, čímž způsobí magické poškození. Poškození se zvýší s maximálním zdravím cíle za každou jednotku Nákazy (max.: 360 bodů celkového poškození vůči příšerám).
Déšť šípů (E)

Dosah: 925
Varus vystřelí déšť šípů, které způsobují fyzické poškození a znesvěcují zemi. Znesvěcená země snižuje nepřátelům rychlost pohybu a omezuje jejich schopnost léčení a regenerace.
Varus vystřelí salvu šípů, které způsobí fyzické poškození a znesvětí zemi na dobu 4 sek. Znesvěcená země zpomaluje nepřátelům rychlost pohybu a snižuje jim účinky léčení o 50 %.
Řetěz zamoření (R)

Dosah: 1100
Varus švihne zraňujícím nečistým úponkem, jenž znehybní prvního nepřátelského šampiona, kterého zasáhne. Poté se rozroste směrem k dalším okolním šampionům; pokud se jich dotkne, znehybní i je.
Varus švihne úponem, který způsobí magické poškození a znehybní prvního zasaženého nepřátelského šampiona na 2 sekundy.Pošpinění se pak začne šířit směrem k neinfikovaným nepřátelským šampionům, kterým způsobí stejné poškození a také je znehybní, pokud je zasáhne.
MYTOLOGIE
Pro své nepřekonatelné střelecké schopnosti a neochvějnou čest byl Varus vybrán, aby se stal strážcem posvátného ionského chrámu. V této svatyni se nacházela prastará jáma, v níž se ukrývalo zlo tak hrozivé, že by podle ionských stařešinů mohlo zaplavit svou temnotou celý ostrov. Varus byl na svůj úkol velice hrdý, neboť jím byli pověřování vždy jen ti nejlepší ionijští válečníci. Bydlel se svou rodinou v nedaleké vesnici a vedl pokojný život naplněný přísným řádem strážce. Tak tomu bylo do dne, než do Ionie vtrhla noxijská vojska. Jejich úderným jednotkám šla ve stopách jen smrt a zkáza... a Varusův chrám jim stál přímo v cestě. Varus se musel rozhodnout. Čest jej zavazovala zůstat a střežit chrám, bez jeho pomoci však neměli obyvatelé jeho vesnice žádnou šanci se proti blížícím se útočníkům ubránit. S těžkým srdcem se nakonec rozhodl dodržet své povinnosti strážce. Zlo nesmělo za žádných okolností uprchnout.
Díky jeho šípům se toho dne k chrámu nedostal žádný z vojáků, kteří jej chtěli obsadit. Když se však vrátil do vesnice, našel místo malebných domů jen spálené pohřebiště. Když svou ženu a děti viděl mrtvé, padl na kolena zdrcen lítostí. Záhy se jej však zmocnila spalující nenávist. Přísahal, že pobije všechny noxijské útočníky do posledního; pro splnění tohoto úkolu však neměl dostatek sil. Vydal se tedy napospas tomu, co celý život střežil a co slíbil, že nevpustí na tento svět. Věděl, že síla uvězněná v jámě ho stráví stejně jako plamen můru; než se tak však stane, poskytne mu zrůdnou moc, před kterou se nic nezastaví. Bylo mu jasné, že pokud se na tuto cestu vydá, už z ní nebude návratu. Byl však pevně rozhodnut. Skočil do temného ohně a cítil, jak se mu tělo pulzuje zlověstnou energií... která ho dříve nebo později zahubí. Odešel z chrámu a vydal se hledat všechny Noxijce, kteří se invaze zúčastnili. Tento děsivý úkol jej nakonec zavedl až do Ligy legend, kde se nacházeli její hlavní strůjci.
„Život šípu letí jako blesk. Není nic, jen směr a cíl.“
-- Varus
STAVĚNÍ POSTAVY
KLIKNI PRO ZOBRAZENÍ KOMPLETNÍ STAVBY POSTAVY
SKINY
Varus
Blight Crystal Varus (975 RP)
Arclight Varus (975 RP)
Arctic Ops Varus (1350 RP)
Heartseeker Varus (1350 RP)
-
Sarmi - Mistr
- Příspěvky: 536
- Registrován: 30 led 2013, 15:18
Příspěvek: 1
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků