1. Já bych zrušil to vypadávání z aut při vyšších rychlostech a nárazu. Upozorňoval jsme na to už dřív a nikdo se nepřidal.
Stává se nám to pořád dokola a dokola, ani to nevadí, když jede člověk v autě sám pokud narazí, narazí. Jenže, když nás tam jezdí víc, hlavně za policii, protože je prostě potřeba jezdit často rychle, ale samozřejmě i mimo policejní postavy.
Jede nás teda víc a ačkoliv já jako řidič nebo i jiní nevidí žádný náraz ani poškození auta (dokonce občas není nic do, čeho bych mohl narazit v dohledu), tak mně i dalším hráčům prolétávají hráči okny a je to pěkně otravné. Za policii je celkem slušná šance to ještě přežít, protože ten jakože "náraz" odebírá nejdřív vestu, a pak odebírá i klasické "životy". Nicméně bez vesty je tak 15% šance na přežití a už mě to fakt unavuje. Nadávali na to i další hráči v mém okolí, takže doufám, že se tentokrát přidají.
příklad: Nedávno byl nábor + výcvik k policii, při přesunu, který by normálně trval asi minutu, jsme strávili snad 15 minut, pořád někdo vypadával z auta a nejen mně. 2x jsme tam měli úplně zbytečně další RP akci s EMS a poté jsme už psali do reportu o revive bez EMS, protože za to prostě už po několikáté mohla chyba hry, naštěstí nám bylo aspoň tady vyhověno.
příklad 2: Děláme jako policie zátahy a místo přesunu z místa na místo za nějaké tři minuty, nám to trvalo zase cca 15 minut, několikrát nám někdo vypadl asi 2x nebo 3x a tentokrát to nebylo ani u mě, jen u "kolegů", na serveru nebylo EMS a než se někdo z adminů probudil, tak to zabralo spoustu času, navíc na vlastní oči můžu potvrdit, že nebourali, než jsme se někam dostali, tak tam dávno "lovení" nebyli.
Jediné, co za to vv 80% případů může je špatná synchroziace, na kterou jsem upozorňoval už před přidáním této věci a o které víte, jak funguje také už dlouho všichni. Pak tu ještě můžou být internetové lagy a FPS dropy, to je pak už úplnej konec.
2. Na serveru je málo aktivních adminů, starají se o to pořád ti stejní a neaktivní jsou pořád ti stejní. Chápu, že jsou prázdninové letní dny apod. Nicméně věřím, že pokud nějak můžete sledovat aktivitu členů týmu, tak zjistíte, že u některých to nebude jen finiš ve škole nebo letní dovolenka.
e.Fenomen(údajně tady věta byla ofenzivní, ale mě to ani z lehka nenapadlo, každopádně cenzura
)
A bohužel tohle není csko, takže jako hráč natáčet pořád, co se děje je poměrně nereálné i vzhledem k tomu, že s GTA to je poměrně dost náročný proces pro spoustu počítačů. Proto zlepšení aktivity některých adminů by mohlo pomoct nebo nějaká "obnova".
3. Souvisí lehce s bodem 2. WHITELIST, nevím přesně, jak to funguje, protože tu hraji už dlouho, takže jsem byl přiřazen automaticky. Nicméně na serveru stále potkávám spoustu lidí, kteří to úplně neumí (spíš vůbec), co se týče pravidel RP. Tady přichází souvislost, tito lidé mohou hodně zkomplikovat prožitek ze hry ostatním.
4. Nepropustné skupinky hráčů.
Je to jednoduché, na serveru se vymodelovaly určité skupiny hráčů, které neustále drží při sobě - potkáte je i na teamspeaku v různých roomkách, například v roomce určené pro CheatHuntery
(většinou tam asi nemategamingují, prostě si povídají a tak, to není to na co narážím, kdyby to někoho napadlo). Tyto skupiny, které jsou vlastně poměrně velké a je jich pár (i když je tvoří třeba více menších), drží 95% herního času spolu a mezi sebe pouští ostatní hráče jen, když je to nutné nebo se prostě třeba nudí. V těchto skupinách se dějí prakticky všechny akce a všichni ostatní jsou jakoby odstřižení. Často třeba jen stojí na místech a povídají si.
Neměl bych úplně nic proti, ale je tu několik ale...
spojuje je například zaměstnání apod., jenže oni mají často více postav a z toho, co jsem já postřehl, tak jednoduše fungují způsobem, hrajeme všichni postavy, které se spolu znají například za dejme tomu Dřevorubce, tvoří si tak svojí skupinu a nikoho do ní nepouští. Pokud je to nebaví, většina z nich relogne a jdou hrát za postavy, co se znají, dejme tomu například Plavčíky a zase je tu ten stejný případ.
Já chápu, že do nějakého gangu apod. se nemůže hned jen tak infiltrovat každý, nicméně tito hrají pořád pospolu a na serveru pomalu není nikdo jiný a člověk si tam může maximálně vozit palivo. (Týden zpět jsem byl na policejní postavě, jako jediný policista, 45 minut jezdím po městě, ze zvědavosti jsem omrknul i drogové farmy a další a nikde ani noha, přitom skoro plný server. Jediné, co tam bylo, byly 2 obrovské skupiny. Myslíte, že jsem mohl něco dělat?)
v případě, že někdo přijde o postavu z jakéhokoliv důvodu (CK) nebo založí novou, přijde s novou a automaticky se zase kamarádí se svými starými kamarády a funguje to asi takhle "Čau, jsem na letišti, jsem nový přijede někdo pro mě?" během vteřiny už pro něj jedou známí a za 30 minut je opět 100% členem a jedním z nich
Vzhledem k tomu, že tu poslední dobou padají CK jak moje vztahy, tak mi to přijde už dost nevhodné...
Jedinou výjimkou bývá snad, když se někdo rozhodne, že chce hrát policii za svou novou postavu, jenže i tady jsme už měli případ, který se strašně rád kamarádíčkoval s těmi na druhé straně zákona.
5. CK padají teda jak moje vztahy viz bod 4. Ví to všichni a všichni ví, kdo je asi tak schvaluje (viz pravidla roleplay serveru). Tím, že se tu mají informace tendenci velmi rychle šířit a i když jsem o to nestál, tak prostě vím o nějaké sérii CK. Když to občas slyším, tak mi to přijde dost úsměvný, z jakých důvodů některé padají a některé důvody mi přijdou dost řekněme "zmanipulované" a přitažené za vlasy, proto také navrhuji, aby se to nějakým způsobem upravilo, co se týče toho schvalování...
6. Komunita hráčů si za nějaký úpadek může dle mého sama, nikoliv vedení GTA, i když nedělají vyloženě nic špatně (někteří), tak dle mého jednají příliš unáhleně, iracionálně a způsobuje to pak problémy, které si třeba ani oni sami neuvědomují.Tady nepomůže žádné vylepšení, ale je jen na nich, aby se nad tím, co občas a někteří často dělají a předvádí.
Konec hlášení