Stránka 1 z 1

FPS v mapě

PříspěvekNapsal: 22 črc 2017, 09:22
od flendis
Ahoj, jde o to, že tvořím mapu pro knife :) mám tam pouze spawny + kopečky dolu a už mi to bere moc FPS (normal na knife mám 200-300-400) a tady prostě 120+- :D kdyby jste mi poradili, byl bych moc rád :)
díky a pěkny zbytek dne :)

Re: FPS v mapě

PříspěvekNapsal: 22 črc 2017, 09:25
od ackocc
Pridaj si ma na Steame: www.steamcommunity.com/id/ackoc , skusim ti niejak poradit. ;)

Re: FPS v mapě

PříspěvekNapsal: 22 črc 2017, 22:06
od flendis
Zde dávám svojí nedodělanou první mapu ;)
tu texturu oblohy jsem tam měl i okolo, jen jsem zkoušel jestli by to fungovalo i tak, jak jsem jí tam dal :) kdyby někdo zjistil a pomohl mi stěmi FPS, byl bych mu moc vděčný ;) --> rmf soubor ---> http://leteckaposta.cz/920336072

Re: FPS v mapě

PříspěvekNapsal: 23 črc 2017, 07:55
od Luther
flendis píše:Zde dávám svojí nedodělanou první mapu ;)
tu texturu oblohy jsem tam měl i okolo, jen jsem zkoušel jestli by to fungovalo i tak, jak jsem jí tam dal :) kdyby někdo zjistil a pomohl mi stěmi FPS, byl bych mu moc vděčný ;) --> rmf soubor ---> http://leteckaposta.cz/920336072


Víš kde je problém? Máš tam tzv. leak a proto ta mapa nemá stíny a je pouze přesvícená, protože ty z toho uzavřeného prostoru uniká světlo i mimo.
Koukal jsem co je špatně, neboť ti světlo mizelo skrze brush podlahy a nakonec jsem si toho všiml. Nevím proč, ale obě části břehu (u CT i T) máš převedeny na func_button. Udělej z nich normální brushe a bude vše ok. :)

Obrázek pro představu, co vlastně myslím Stačí označit brush a kliknout na "toWorld" tlačítko. To je vše. ;)

Re: FPS v mapě

PříspěvekNapsal: 23 črc 2017, 12:33
od flendis
Super, díky moc :) (300 FPS v mapě ;) )
ještě jen kdyby jsi mi mohl porait 2 věci, protože věřím že si to jen přečteš a už víš co tam je špatně :D :)
VODA: když chodím ve vodě, jdou slyšet normal moje kroky, nebo když do ní skočím z velké výšky normaálně me to zabije :D
INVIS řebřík z vody: mám tam texturu AAATRIGER s entitou func_ladder, a chci když po ní polezu, aby to nedělalo zvuk žebříku :D

Re: FPS v mapě

PříspěvekNapsal: 23 črc 2017, 13:41
od Luther
flendis píše:Super, díky moc :) (300 FPS v mapě ;) )
ještě jen kdyby jsi mi mohl porait 2 věci, protože věřím že si to jen přečteš a už víš co tam je špatně :D :)
VODA: když chodím ve vodě, jdou slyšet normal moje kroky, nebo když do ní skočím z velké výšky normaálně me to zabije :D
INVIS řebřík z vody: mám tam texturu AAATRIGER s entitou func_ladder, a chci když po ní polezu, aby to nedělalo zvuk žebříku :D

VODA: to bude tým, že místo func_water jsi použil func_conveyor či takového něco. ;)

INVIS žebřík: tu aaatriger s entitou func_ladder, tam mít nemusíš, stačí jen malinko zvýšit hladinu a hráč bude z té vody (func_water) vyskakovat normálně - když to dobře uděláš. :) Pokud ale trváš na tvém řešení, tak se zvuku nelze zbavit, je to součástí GoldSource Enginu hry. :|

Re: FPS v mapě

PříspěvekNapsal: 24 črc 2017, 09:12
od flendis
Luther, s tou vodou díky, je mi trapné že stále otravuju, ale potřebuju pomoct noo... :D
Teď když mám v mapě přidané vodopády, světlo a všechno, a zkompiluju to, tak mi tabulka přestane odpovídat, a v csku mám normálně mapu ale není tam nic co jsem přidal :/ mapa --> rmd soubour zde

Re: FPS v mapě

PříspěvekNapsal: 24 črc 2017, 09:28
od flendis
Tak sorry, ostatní věci se mi ukládají, akorát ten vodopád s func_water je ve hře neviditělný viz. Tu není vidět z pohledu, Zde jsem ve vodopádu, ale není vidět...

Re: FPS v mapě

PříspěvekNapsal: 24 črc 2017, 14:25
od flendis
Pohled na mojí mapu, ve hře nejsou vidět vodopády ...
Reklama na Gamesites.cz + mojí osobu
Secret:
Když půjdeme do jednoho vodopádu, a vyplujeme po něm výš, projdeme zdí kde je ukrytý flash granát :)
Bedny jdou normálně rozbít, uvnitř bedny je další flash
Dodělávám:
Nějaký to okolí, přidám nějaký ten menší strom ;)
Pracuji na tom, aby šli vidět vodopády :/

Re: FPS v mapě

PříspěvekNapsal: 25 črc 2017, 22:29
od stargate
Ahoj, mapa se mi líbí (vypadá čistě a jednoduše). Jenom prosím udělej vodu průhlednou (třeba na hodnotu 100 - v properties func_water), bude to potom vypadat jako voda :).

Jaké stromy tam chceš dávat? Myslím, že se k těmto dust texturám nehodí. Raději tam přidej menší bedny, pokud máš v plánu něco přidávat.

Tip: Na netu lze najít skybox list, takže si do mapy můžeš vložit jiné pozadí, než klasické skály. Taky doporučuji si vyhrát s nastavením light_enviroment (pokud tedy již nemáš). Můžeš v mapě vytvořit stíny tím, že změníš úhel slunce (cca 30°). Mapa potom vypadá ještě lépe :).

Re: FPS v mapě

PříspěvekNapsal: 25 črc 2017, 23:14
od flendis
Ahoj, pozměnil jsem textury a pár věcí, zítra až budu na Pc sem hodím videjko jak to zatím je+ co plánuju dodělat :)