Stránka 1 z 1

[*P] 35hp_2_neo

PříspěvekNapsal: 06 kvě 2019, 15:49
od Tr4in
Mapa : 35hp_2_neo


Mód : Knife (35hp)


Autor : Tr4in

Vlastní textury/modely/sprity/obloha/zvuky: neon_pre.wad, water_css.wad, (mario.wad - neviem z akého dôvodu chce tieto textúry, keď som ich nepoužil :/ )


Popis mapy : mapa do stylu neonu,35hp,stredne velká mapa,rozbijatelné objekty (viz screens), svetlá (lampy)...

Screenshots : https://imgur.com/a/oXO5R7a

Link k stiahnutiu : https://gamebanana.com/maps/204942

update: osvetlenie, opravený leak, text na stene
update: optimalizované, lampy na spawnoch, lampa v strede stropu

Re: 35hp_2_neo

PříspěvekNapsal: 06 kvě 2019, 16:05
od UnyversaL
Čau, pokud je to jedna z tvých prvních mapu, tak je hezká. Extra jsem mapu neprozkoumával a vypíšu tady jen základní nedostatky, spíše kosmetické.

    - Asi chápu, že mapa měla být tmavějšího stylu, ale nahoře při spawnu je tam fakt tma, určitě bych to nějak více zesvětlil.
    - Určitě si ještě pohraj s osvětlením té mapy, ty lampy bys mohl také lépe upravit.
    - Jinak ten strop bych také změnil, aby to sedělo více k celku mapy.

    - Dal bych ten tvůj podpis doprostřed (sorry, jsem perfektionista).

Je tam ještě pár detailů, to už bude ale pak na tobě, jak si s mapou ještě vyhraješ. ;)

Zatím dobrý, ale určitě bude lepší.

Jinak na chyby jsem se nekoukal, nemám aktuálně čas. Když tak ti tu napíše slepice co a jak :D

Re: 35hp_2_neo

PříspěvekNapsal: 06 kvě 2019, 16:16
od chickEZ
- súhlas s UnyversaL-om. Na spawn určite nejaké lampy ešte.
- na rampe na oboch spawnoch máš leak. Dotiahni ten brush.
- hentá lampa, čo bliká jak oné - zruš to.. dropuje to FPS-ka
- mapu som nedekompiloval ešte, ale potom sa na to pozriem.. či sa nájdu nejaké chybičky.. (poprípade nifty sa na to pozrie)

Inakšie isto, pekná mapka. :) Keď opravíš ten leak, napíš mi PM - editnem ti potom link. Tu už nevypisuj opravy, nech sa tu zbytočne nespamuje.

Re: [*P] 35hp_2_neo

PříspěvekNapsal: 06 kvě 2019, 17:46
od ackocc
link si kde nechal?

Re: [*P] 35hp_2_neo

PříspěvekNapsal: 06 kvě 2019, 17:52
od Tr4in
aký link zase? :D však chickEZ ma všetko v PM :D tam som mu to poslal ako to on chcel :D tak počkaj nanho :D myslim updated verziu... tak ok?

Re: [*P] 35hp_2_neo

PříspěvekNapsal: 06 kvě 2019, 19:36
od ackocc
so..
-oznac cely text do jednej entity (ak chces zabranit campeniu na texte, urob z textu entitu func_illusionary, ak chces aby sa ponom dalo chodit, tak func_wall/detail) takisto kose, lampy, krabice (tieto props uz na entitu func_wall/detail)
Obrázek

-par lamp a krabic mas 1hu od zeme
-strop mi pride prilis vysoky, ale je to moj nazor

+pekny styl mapy, pripomina mi to stare neprofesionalne zombie mapy
ale strasne ma zaujima, ako je cela mapa urobena.. je uzavreta, ale pocitaju sa ti aj polygony, ku ktorym sa dostanes len v specte, zajimave

teraz z ineho pohladu..
neviem, odkial si zobral entitu button_detail na krabiciach :D (divim sa, ze sa ti mapa vobec skompilovala)
Obrázek

-vrchna cast jedneho mostiku je prevedeny na entitu button_target, premenit na world brush
-zbytocna entita game_player_equip, pretoze kazdy normalny plugin ma nastavenu zbran automaticky aj bez entity v mape (je to ale server-side entita, takze je to jedno ci ju zmazes alebo nechas tak)
-zbytocna entita light_environment, kedze tam nemas nikde oblohu

nic zavazne som uz nenasiel, ak by si opravil tieto chyby, mapa by mohla byt hotova

Re: [*P] 35hp_2_neo

PříspěvekNapsal: 06 kvě 2019, 20:02
od Tr4in
Mohol by si mi poslať screenshoty to kde mám vymazať entitu z mostíka atď? Lebo hľadám kde je tá entita a nič som nenašiel :)
Tie polygony tomu nechápem xd asi mi to musíš vysvetliť, ako sorry ale nie som master v tom :D

Potom už len pošlem link bez chýb :) ešte hľadať ktorý brush je vyššie ako ostatné :/ screeny by mi pomohlo oveľa lepšie :) ak ti to nevadí pošleš mi? Dík :)

Re: [*P] 35hp_2_neo

PříspěvekNapsal: 06 kvě 2019, 20:15
od ackocc
Doporucujem ti pouzit funkciu entity report (Map > Entity Report), kde mas vsetky entity v mape, ich name a targety, ale prejdeme k verzii overview

Obrázek

Cervene haluze su veci, ktore su nad zemou
Modry mostik je ten, ktoreho vrch je useless entita
Dalej, entitu game_player_equip mas hned vedla entity game_player_hurt, ktora je nad mostom pri strope
Light_environment je niekde vo vode

a s tym nazvom, klasicky oznac cely nazov, stlac CTRL + T a vyber func_wall alebo func_illusionary, podla toho co preferujes a ako uznas za vhodne (viz. post hore) a je jedno ci si zaciatocnik alebo pokrocily, oznacit brushe, spravit klavesovu skratku, vybrat entitu a odkliknut okno musi aj ten, ktory robi v hammeri ani nie 30m
btw. ten nazov by som skusil od oka vycentrovat, kusok posunut do lava, nech je ak tak v strede, a nie viac na pravo

e. uny - pokud to budete mít ještě na dlouho, tak to dořešte v pm nebo na steamu, aby se zbytečně nespamovala sekce.

Re: [*P] 35hp_2_neo

PříspěvekNapsal: 07 kvě 2019, 17:05
od chickEZ
Mapa pridaná do zoznamu.

Good job :).