Stránka 1 z 2

[*P] de_undead_burg

PříspěvekNapsal: 04 črc 2020, 17:19
od Luther
Názov mapy: de_undead_burg
Mód: de_ (defuse, plant)
Autor: Luther
Vlastní textury/modely/sprity/obloha/zvuky: Textury - ze hry Dark Souls
Popis mapy: Mapa je ve stylu prvního Dark Souls, ze kterých jsem si vypůjčil i textury = středověká kamenná architektura a temná mýtická atmosféra.
Link ke stažení: de_undead_burg (updated link: 16. čvc 2020)

Screeny: Screen 01, Screen 02, Screen 03, Screen 04, Screen 05,Screen 06, Screen 07, Screen 08 a Screen 09

Update #1
Update #2
Update #3
Update #4
Update #5
Update #6

Re: [*N] zm_map01, ale asi to nebude Zombie mapa

PříspěvekNapsal: 04 črc 2020, 17:51
od Septon
Zkus třeba TTT.
Je to celkem slušná open mapa

Re: [*N] zm_map01, ale asi to nebude Zombie mapa

PříspěvekNapsal: 04 črc 2020, 18:44
od romanvesmir
hraju hlavně knife mod takže mě neber až tak moc vážně jelikož nemám moc zkušeností s ostatníma modama ale napíšu co by to mohlo být podle mě

CS_MAP:
Obrázek
u šipky s červenou čárou by mohla být třeba díra ve stěně aby tam byla možnost mít 2 cesty kam jít s rukojmím než jen přímou 1 za mě
DE_MAP:
Obrázek
tady mi dělal problém jak dát ten druhý plant (A) jediný dobrý místo které jsem já našel bylo na ct spawn jen tam hodit bud střechu alebo několik boxů aby se to dalo brát jako plant nebo jednoduše udělat díru do zdi u plantu A k t spawnu a dát tam nějaký pilíře s boxama viz: Červený box
CTF_MAP:
Obrázek
tady asi k tomu nemusím nic dodat

Re: [*N] zm_map01, ale asi to nebude Zombie mapa

PříspěvekNapsal: 04 črc 2020, 18:44
od chickEZ
Detaily, zväčšiť troška mapu, pridať nejaké spoty a je z toho super de_ mapa :)
Výber textúry je perfektný.. musím uznať :D. cs_ mapu si z toho neviem predstaviť.

Teším sa na dokončenie :p

Re: [*N] zm_map01, ale asi to nebude Zombie mapa

PříspěvekNapsal: 04 črc 2020, 18:47
od romanvesmir
sry u cs mapy to mám blbě, ty spawny přehod :D

Re: [*N] zm_map01, ale asi to nebude Zombie mapa

PříspěvekNapsal: 04 črc 2020, 19:42
od SupreRer
Z výběru textur je to jednoznačně super.
Detailní brushe, takže taky skvělé.
Co se módu týče, tak jelikož je hodně otevřená a dosti velká, tak by to bylo super na Furien, akorát by to chtělo nějaké ty skrýše pro Furieny (bedny, větší rožky, atd.).

Re: [*N] zm_map01, ale asi to nebude Zombie mapa

PříspěvekNapsal: 04 črc 2020, 21:56
od Luther
Septon píše:Zkus třeba TTT.
Je to celkem slušná open mapa

Vůbec jsem tenhle mod nehrál, tak nevím, co by mapa musela obsahovat. :D

romanvesmir píše:CS_MAP:
u šipky s červenou čárou by mohla být třeba díra ve stěně aby tam byla možnost mít 2 cesty kam jít s rukojmím než jen přímou 1 za mě

DE_MAP:
tady mi dělal problém jak dát ten druhý plant (A) jediný dobrý místo které jsem já našel bylo na ct spawn jen tam hodit bud střechu alebo několik boxů aby se to dalo brát jako plant nebo jednoduše udělat díru do zdi u plantu A k t spawnu a dát tam nějaký pilíře s boxama viz: Červený box

CTF_MAP:
tady asi k tomu nemusím nic dodat

U té cs_ verze jsem měl podobnou vizi, že tam by mohli být rukojmí (stejně jako na Assaultu je k ním víceméně jedna cesta přes dveře, takže by to asi šlo :) ) To samé s tou de_ verzi, jenže tam mi to připomnělo Dust a Dust2, prostě druhý plant na jejich spawnu. To mi přijde trošičku divné, proto si hraju s myšlenkou jen jednoho plantu, když už by to byla de_ mapa. :D
(Ať někdo kdo hraje de_ mapy posoudí sám, jestli to bude ještě de_ mapa s jedním plantem, či je to úplná blbost. ;) ) A u té CTF verze mi příjde, že CT mají více možností jak se dostat k vlajce T, zatímto T mají podle mě jen jednu docela přimou cestu, takže by to asi nebylo moc vyrovnané. ;) Jenže moc mě nenapadá jak tam udělat další cesty, už teď je ta mapa "děravá" tolika cestami.

chickEZ píše:Detaily, zväčšiť troška mapu, pridať nejaké spoty a je z toho super de_ mapa :)
Výber textúry je perfektný.. musím uznať :D. cs_ mapu si z toho neviem predstaviť.

Teším sa na dokončenie :p

Detaily až nakonec, chci mít nejdříve jasno pro jaký mod ji vytvořím. :) A těmi spoty myslíš co? Nějaký kemp místa pro snipery?

SupreRer píše:Z výběru textur je to jednoznačně super.
Detailní brushe, takže taky skvělé.
Co se módu týče, tak jelikož je hodně otevřená a dosti velká, tak by to bylo super na Furien, akorát by to chtělo nějaké ty skrýše pro Furieny (bedny, větší rožky, atd.).

Textury možná ještě malinko obohatím i o jiné stěny, či podlahy. Zatím je to jen jakýsi koncept s jednou texturou na zdi a dvěmi na zem. Furien! Ten mě ani nenapadl. :D Bedny a jiné detaily přidám, jakmile mapa bude téměř hotová.



Všem díky za úžasné myšlenky a nápady. Zatím bych to viděl na tu de_ mapu pro klasické Public servery, CoD a nebo nově i Furien. ;) Každý mod chce tu de_ mapu trošku specifickou, ale základ mají stejný v plantu bomby.
Nebojte se napsat i další nápady, poznatky či dokonce bugy. Nerad bych vytvořil paskvil jak de_aztec2014 nebo přímo pro Furien mod de_furien_valley.

Re: [*N] zm_map01, ale asi to nebude Zombie mapa

PříspěvekNapsal: 05 črc 2020, 07:30
od chickEZ
Spoty pre CT chápeš. Jak som napísal, pripadá mi to ako malá mapa, jedno kolo by trvalo málo. Tčka sa rýchlo dostanú na planty, CT nebudú mať moc čas na to sa ukempiť a strážiť bombplant.

Možno, že by to detaily zlepšili, ale u tohto by to bola asi T mapa. :)

Začal by som tými detailmi, či sa to spraví.

Re: [*N] zm_map01, ale asi to nebude Zombie mapa

PříspěvekNapsal: 05 črc 2020, 16:02
od Luther
chickEZ píše:Spoty pre CT chápeš. Jak som napísal, pripadá mi to ako malá mapa, jedno kolo by trvalo málo. Tčka sa rýchlo dostanú na planty, CT nebudú mať moc čas na to sa ukempiť a strážiť bombplant.

Možno, že by to detaily zlepšili, ale u tohto by to bola asi T mapa. :)

Začal by som tými detailmi, či sa to spraví.


No větší ta mapa asi nebude, je dělána pro dnešní dobu, kdy nikdo nechce minutu času utíkat jen k plantu a nepotkat ani jednoho enemáka. Ale zároveň chtějí více možnosti jak se k cíli dostat. Možnosti rychlých strategických změn postupu. :roll: :D Přiznám se, že Valorant mě přesvědčil, že dnes dělat velkou mapu nemá smysl. ;) Proto se mi z toho nechce ani dělat čistou de_ mapu, ale spíše pro CoD servery nebo Furien. Tam by určitě takovou malou akční mapu uvítali. Nebo je tu furt možnost, že ji smažu či z ní udělám obyčejnou zm_ mapu. :lol:

Jinak udělal jsem pár změn:
- CT spawn jsem obohatil o další cestu, přidal cíl bomby a začal navrhovat bedničky a sudy
- Upravil jsem malinko místo pro plant na B a ten podivný balkon jsem trochu více předělal včetně nové cesty
- Nová cesta, kousek od T spawnu, vedoucí až k B plantu, připadně přes balkon k A plantu

Re: [*N] zm_map01, ale asi to nebude Zombie mapa

PříspěvekNapsal: 05 črc 2020, 16:06
od chickEZ
Aj tak sa dá :D :)
Nová cesta k cieľu. Super. ;)

Keď sme u toho Valorant-u, čo tak pridať plant C :D :D :D.
Neviem, či by to bolo možné no.

V tých tuneloch by som pridal nejaké osvetlenie ( relatívne k textúram, ktoré si použil ).

Re: [*N] zm_map01, ale asi to nebude Zombie mapa

PříspěvekNapsal: 05 črc 2020, 16:57
od eXtr3mer
Ahoj, pobehal som si tiež trochu po mape, tak ti napíšem nejaké postrehy :)

COD
Osobne mi tam okrem midu chýbajú užšie priestory, tak sa trochu obávam, aby tam ľudia nehrali len AWP a AUG :) Ale myslím, že je to len taký pocit kvôli tomu, že tam ešte nie sú krabice atď.

CTF
Rozmer mapy by možno sedel na CTF, teoreticky by sa dalo ešte o malom zväčšení uvažovať, no problémom môže byť osadenie vlajok. Jedna treba zohľadniť to, aby na hru bola využitá celá alebo veľká väčšina mapy a zároveň, aby to mali oba teamy približne rovnako. To čo poslal roman nie je úplne dobré teda... Ale vlajky je nutné riešiť až po celkovo dokončení proste...

Furien
Tu je to komplikovanejšie.. Reálne aj taký Dust2 dokáže skúsený hráč Furienu preletieť na 4 skoky, takže tu by bolo nutné mapu zväčšiť :) Druhá vec je skybox - na kraj mapy by sa nemalo dať dostať tak ako to je teraz, naopak cez steny, ktoré sú "v ceste" by sa mohlo dať preletieť - https://ctrlv.cz/dTm9
A teda, to čo je asi problémom aj na spomínanej furien_valley sú výškové rozdiely - oba spawny sú nižšie ako zvyšok mapy, čo môže byť celkom nešťastné, resp. nechcené zo strany hráčov :)

Re: [*N] zm_map01, ale asi to nebude Zombie mapa

PříspěvekNapsal: 06 črc 2020, 22:10
od Luther
Changelog:
- Malinko zvýšena světlost mapy (nechce se mi tam, kde je méně světla, dělat žádné louče nebo moderní zářivky) :roll:
- Přidány barely a krabice (není to finální rozmístění, lze ho ještě upravit) :)

Odkaz ke stažení nové verze: zm_map01.bsp

Vzhledem k tomu, že CSko už malokdy hraje 32 hráčů, mě napadlo udělat mapu jen pro 16, možná 24, hráčů. ;) Na polo-prázné Furien, CoD a možná i Public servery to bude ideální mapa, nemyslíte? :D

Re: [*N] zm_map01, ale asi to nebude Zombie mapa

PříspěvekNapsal: 07 črc 2020, 15:11
od chickEZ
Ešte skús o 10 zvýšiť svetlosť.

https://imgur.com/Rf1djkW
Tu by som to zakryl, spravil tam strechu. ;)

Ešte sa mi zdá troška prázdna, možno ešte pár detailov pridať.

Stopoval som de_dust2 a túto mapu, ako rýchlo sa dostane T na planty. Bolo to takmer rovnako, takže nie je to malá mapa. Aj keď sa na prvý dojem zdá.

Na furien sa nehodí toto, ale na public výborná, aj na CoD.

Inakšie super. Chválim :p.

Re: [*N] zm_map01, ale asi to nebude Zombie mapa

PříspěvekNapsal: 08 črc 2020, 23:12
od Luther
chickEZ píše:Stopoval som de_dust2 a túto mapu, ako rýchlo sa dostane T na planty. Bolo to takmer rovnako, takže nie je to malá mapa. Aj keď sa na prvý dojem zdá.

Tak to by mě v životě nenapadlo, takhle měřit velikost mapy. :D

Changelog:
- Podivně vypadajíci low-poly sudy nahrazeny lepšími :D Staré VS Nové VS Originál DS
- Pokusy o přidání nějakého toho rostlinstva, které asi bude na většině stěn ;) Ukázka 1
- U obou mostů jsem vytvořil jakýsi průduch, pro zvýšení světlosti + je to další detail do mapy :) Ukázka 2

Re: [*N] de_undead_burg

PříspěvekNapsal: 12 črc 2020, 10:32
od Luther
Tak jsem trochu více zapracoval na mapě. V podstatě se jedná o před-finální verzi bez reklam na mě a herní portál. Co je nového?

Changelog:
- Název mapy je nyní de_undead_burg (Kdo hrál Dark Souls, tak ví, že to je jedna z prvních lokací, kterou navštívíte)
- Rostlinstvo rozmístěno všude po mapě (především na branách a výklencích)
- Přidány plant A a plant B pro bombu (snad funkční) :D
- Přidán malý (a ne moc povedený) easter egg na DS v podobě bonfiru kousek od T spawnu

Odkaz ke stažení: de_undead_burg
Screeny: Screen 01, Screen 02, Screen 03, Screen 04, Screen 05,Screen 06, Screen 07, Screen 08 a Screen 09

Poprosím o přejmenování topicu na de_undead_burg a aktualizování odkazu ke stažení v prvním příspěvku. :)
e. chick: upravený topic :) + pozriem sa teda na to dnes