Stránka 1 z 1

[*P] zm_aztec_infinity

PříspěvekNapsal: 30 pro 2015, 23:40
od Luther
Název mapy: zm_aztec_infinity
Pro jaký mód je mapa vytvořena: Zombie Plague 7.1
Autor: Luther
Vlastní textury/modely/sprity/obloha/zvuky: Pouze reklama na mojí osobu :D
Popis mapy: Ode mne zatím nejmenší verze mapy de_aztec předělaná do požadavků Zombie Modu. Mapa i přes svoji velikost obsahuje přes 20 kempů (z toho 2 skryté) a jednu tajnou zbrojnici do které se dostanete přes teleport, který je ukrytý někde na mapě. Většina kemp je inspirována jinými dříve hranými mapami (obyčejná vykrádačka zm_egyptian, zm_long_jump, zm_cpl_mill_kamp atd.). :twisted:
Slovo autora: Nedávno mě dostala diskuze zde na foru ohledně zombie map, kde si někdo postěžoval, že zm_aztec_2015 je příliš velká a má hrozně málo (a hlavně špatných) kemp. Rozhodl jsem se tedy v rychlosti ještě jednou nainstalovat Hammer a vytvořit novou lepší verzi mapy de_aztec i z designového hlediska. Výsledek si můžete zahrát přímo ve hře (v singlu) a nebo prohlédnout na screenech níže.
Je to zároveň i můj dar GameSites za to, že některé moje starší výtvoři využila a některé se staly doslova fenomény a hrají je hráči velice rádi neustále dokola a hlavně dodnes. :o Hlavně hodně úspěchů do roku 2016 přeje Luther
Link na stažení: zm_aztec_infinity
Screeny: Screen č. 1, Screen č. 2, Screen č. 3, Screen č. 4, Screen č. 5, Screen č. 6, Screen č. 7

Re: [*P] zm_aztec_infinity

PříspěvekNapsal: 31 pro 2015, 08:14
od PeTrCz
Nahodit ihned, fakt výborná práce (y).

Re: [*P] zm_aztec_infinity

PříspěvekNapsal: 14 led 2016, 13:31
od Dwandy
mapu nahodíme místo stávající aztec, která je v případě, že je na serveru méně jak 20 hráčů, opravdu "nevyhovující" Když je na serveru hráčů hodně, je to mapa super. Každopádně tahle nová, malá verze splnuje vše :) Díky

Re: [*P] zm_aztec_infinity

PříspěvekNapsal: 14 led 2016, 14:35
od GrooS
Pěkná mapa , jako vždy výborná práce luthere ;)

Re: [*P] zm_aztec_infinity

PříspěvekNapsal: 05 srp 2022, 12:36
od Luther
Chtěl jsem znova zkusit mapování a tak jsem si pročítal poměrně hodně cz/en článků k mapování i k samotnému GoldSource Enginu, zahrál pár her na GS serverech Chronic a Blood s boty a zůstal jsem malinko v šoku. :D
Moje dvě nejúspěšnější mapy (zm_aztec_infinity a zm_dust2_2k15) jsou absolutní odpad. ;) Vypadají sice krásně ale po hratelné stránce je to malinko utrpení, protože engine CS 1.6 z roku 1999 má své limity. Rozhodl jsem se proto, pro menší (čti masivní) optimalizaci téhle konkrétní mapy, aby se hráčům lépe hrála a servery zbytečně nezatěžovala - v podstatě jediný viditelný rozdíl pro hráče jsou méně ostré textury na blízko. :)
Na celé mapě jsou nyní jednotky wpoly nižší o neuvěřitelných 40 až 50%!!! :D Tedy o téměř 50% lepší zážitek z hraní na slabších PC a notebookách. :D

Download optimalizované verze: zm_aztec_inf_rework

Pár porovnávacích screenů:
Pohled 1 PŘED - Pohled 1 POTÉ
Pohled 2 PŘED - Pohled 2 POTÉ
Pohled 3 PŘED - Pohled 3 POTÉ

Re: [*P] zm_aztec_infinity

PříspěvekNapsal: 18 srp 2022, 14:59
od 0yo
Ahoj, mapu som si len tak na rychlo pozrel, mapa je vykonovo 100x lepsia ako predosla verzia, ale nasiel som este par malych nedostatkov, ktorych oprava by mapu este zlepsila. Je to asi fuk, kedze mapu si uz vydal na gamebanana, no ajtak. xd

https://ctrlv.cz/NmHP
https://ctrlv.cz/skkK
https://ctrlv.cz/kEFR - Brushe strechy su stale zbytocne otexturovane, tak vyvysene miesto na mape neni a su to zbytocne wpolys.
Taktiez, by som asi tie budovy na streche oznacil do func_detail, no neviem ako by to vyzeralo v hre.

https://ctrlv.cz/5COs - Na kazdom svetle sa vytvorili 2 zbytocne wpoly, nie je to ani tak dolezite

https://ctrlv.cz/SEta - Celu zbrojku bude s Wallhackom vidiet aj z druhej strany. Kebyze dokazes spravit vyssie steny / pouzit HINT brushe, cheateri by nevideli do zbrojky a stratil by si dalsich 300+/- wpoly.

https://ctrlv.cz/4297
https://ctrlv.cz/ctBE
https://ctrlv.cz/JCCo - Niekde si zabudol prehodit brushe na func_detail

Mapa stale vyzera dobre a je skvele, ze si sa pustil do 1.6 mapy aj po tak dlhej dobe
Skoda hlavne tej gradient textury, kde to ide z travy na hlinu.. vyzeralo to lepsie, no co uz xd (https://ctrlv.cz/Qkf8)

Re: [*P] zm_aztec_infinity

PříspěvekNapsal: 18 srp 2022, 15:46
od Luther
0yo píše:Ahoj, mapu som si len tak na rychlo pozrel, mapa je vykonovo 100x lepsia ako predosla verzia, ale nasiel som este par malych nedostatkov, ktorych oprava by mapu este zlepsila. Je to asi fuk, kedze mapu si uz vydal na gamebanana, no ajtak. xd

Vím, že by to mohlo být ještě lepší, ale vzhledem ke stáří mapy je to opravdu už jedno. Ke stažení jsem nechal i původní verzi, takže další - třetí "optimalizovanější" verze by už mohla udělat zmatek v tom, která verze je vlastně nejlepší/nejaktuálnější. :D

0yo píše:https://ctrlv.cz/kEFR - Brushe strechy su stale zbytocne otexturovane, tak vyvysene miesto na mape neni a su to zbytocne wpolys.
Taktiez, by som asi tie budovy na streche oznacil do func_detail, no neviem ako by to vyzeralo v hre.

Přemýšlel jsem o nullování i těchto míst, ale terminátor a nebo hanibal má šanci na pár místech vidět i sem. A asi by to byl i slušný WH. A ty budovy mi nepřijdou, že berou tolik wpoly, abych je musel dělat func_detail

0yo píše:https://ctrlv.cz/SEta - Celu zbrojku bude s Wallhackom vidiet aj z druhej strany. Kebyze dokazes spravit vyssie steny / pouzit HINT brushe, cheateri by nevideli do zbrojky a stratil by si dalsich 300+/- wpoly.

Je zajimavé, že engine tu zbrojku vykresluje i když by nemusel. Vůbec mě nenapadlo použít hint,skip texturu zde, ale asi jsem měl. Rozhodně by to ušetřilo dost wpoly :)

0yo píše:Mapa stale vyzera dobre a je skvele, ze si sa pustil do 1.6 mapy aj po tak dlhej dobe
Skoda hlavne tej gradient textury, kde to ide z travy na hlinu.. vyzeralo to lepsie, no co uz xd (https://ctrlv.cz/Qkf8)

Souhlasím, že to vypadalo lépe, ale zrovna na zombie mapě takový detail nikdo neocení, tak jsem ušetřil zbytečné brushe a wpoly

Celkově by se nechalo ještě dost věci zlepšit, ale ta mapa už je "mrtvá" stejně jako zombie mod a celkově staré CSko verze 1.6 ;) Jen jsem tuhle mapu použil k testování a tenhle celkem úspěšný výsledek jsem musel zveřejnit. :D :D

A jsem rád, že se ještě najde někdo kdo se o mapping zajimá a koukne zrovna do téhle sekce, takže díky! :)

Re: [*P] zm_aztec_infinity

PříspěvekNapsal: 18 srp 2022, 16:09
od 0yo
Luther píše:Vím, že by to mohlo být ještě lepší, ale vzhledem ke stáří mapy je to opravdu už jedno. Ke stažení jsem nechal i původní verzi, takže další - třetí "optimalizovanější" verze by už mohla udělat zmatek v tom, která verze je vlastně nejlepší/nejaktuálnější. :D

Viem o com hovoris no.. xd Na 3. verziu je najlepsie urobit asi samostatny topic

Luther píše:Přemýšlel jsem o nullování i těchto míst, ale terminátor a nebo hanibal má šanci na pár místech vidět i sem. A asi by to byl i slušný WH. A ty budovy mi nepřijdou, že berou tolik wpoly, abych je musel dělat func_detail

Ono, ak s tym neuvidia cez steny (one-way wallhack), tak to je podla mna jedno. Ak to nijak nekazi gameplay tak to nicomu nevadi.

Luther píše:Je zajimavé, že engine tu zbrojku vykresluje i když by nemusel. Vůbec mě nenapadlo použít hint,skip texturu zde, ale asi jsem měl. Rozhodně by to ušetřilo dost wpoly :)

Je to VHLT compile tools chyba, na starej verzii (skompilovana s ZHLT) to neni, preto je vzdy najlepsie si mapu pozriet s "sv_cheats 1; map zm_aztec_inf_rework; gl_wireframe 2".

Luther píše:Souhlasím, že to vypadalo lépe, ale zrovna na zombie mapě takový detail nikdo neocení, tak jsem ušetřil zbytečné brushe a wpoly
Celkově by se nechalo ještě dost věci zlepšit, ale ta mapa už je "mrtvá" stejně jako zombie mod a celkově staré CSko verze 1.6 ;) Jen jsem tuhle mapu použil k testování a tenhle celkem úspěšný výsledek jsem musel zveřejnit. :D :D
A jsem rád, že se ještě najde někdo kdo se o mapping zajimá a koukne zrovna do téhle sekce, takže díky! :)

Je to skoda no.. Kebyze nahodou si dostal chut vytvorit nejaku novu mapu, tak mi mozes napisat PM a mozem ti pomoct.

Taktiez som sa chcel este spytat, co sa stalo s tvojou mapou jail_concrete_widow? JB sa stale hraje a nedavno sa nahodila Kohiho stara mapa jail_gsiteprison, mapa to bola dobra ale nikdy sa nenahodila, aj ked Knedlajs vtedy pisal, ze sa nahodi. Pamatam si, ze tam bol problem s autickami aaa niekde sa dalo bugnut do zeme?

Re: [*P] zm_aztec_infinity

PříspěvekNapsal: 18 srp 2022, 16:24
od Luther
0yo píše:Taktiez som sa chcel este spytat, co sa stalo s tvojou mapou jail_concrete_widow? JB sa stale hraje a nedavno sa nahodila Kohiho stara mapa jail_gsiteprison, mapa to bola dobra ale nikdy sa nenahodila, aj ked Knedlajs vtedy pisal, ze sa nahodi. Pamatam si, ze tam bol problem s autickami aaa niekde sa dalo bugnut do zeme?

Nechci být zbytečně off-topic, ale ta mapa měla opravdu hodně problémů, takže je jen dobře, že se okamžitě stáhla a už nikdy více nanahodila. :)

Jinak teď pracuji/nepracuji na jedné zm_ mapě a už jsem ji snad 10krát komplet překopal, tak že by každá verze mohla být jedna nová mapa. :D Furt s ní nejsem spokojen, nemám dostatečnou fantazii a nebo jen chuť ji dál tvořit. :lol:

Re: [*P] zm_aztec_infinity

PříspěvekNapsal: 18 srp 2022, 16:57
od 0yo
Luther píše:
0yo píše:Taktiez som sa chcel este spytat, co sa stalo s tvojou mapou jail_concrete_widow? JB sa stale hraje a nedavno sa nahodila Kohiho stara mapa jail_gsiteprison, mapa to bola dobra ale nikdy sa nenahodila, aj ked Knedlajs vtedy pisal, ze sa nahodi. Pamatam si, ze tam bol problem s autickami aaa niekde sa dalo bugnut do zeme?

Nechci být zbytečně off-topic, ale ta mapa měla opravdu hodně problémů, takže je jen dobře, že se okamžitě stáhla a už nikdy více nanahodila. :)

Jinak teď pracuji/nepracuji na jedné zm_ mapě a už jsem ji snad 10krát komplet překopal, tak že by každá verze mohla být jedna nová mapa. :D Furt s ní nejsem spokojen, nemám dostatečnou fantazii a nebo jen chuť ji dál tvořit. :lol:


Teraz som si pozrel tu jail_concrete_widow, a nasiel som len par chyb, nic, co by sa nedalo opravit.
» 4k wpoly.. xd Dokazal by som to dat aspon na 1,5k,
» Par atrakcii je rozbitych / nespravne sa resetuju na nove kolo, to sa da lahko opravit,
» Ak sa na mape da bugovat pod zem, je to kvoli "-cliptype precise". Takyto problem som mal na jail_winter, kde originalny cliptype to fixol. Verim, ze to iste je aj na tvojej mape,
» Labyrint sa dokaze obohatit tym, ze na nove kolo sa vybere 1 z 5 random teleportov, aby si hraci nezapamatali jednu trasu a potom to nemalo zmysel,
» Mozno pridat 2/3 originalne atrakcie, vyzera to tak, ze vsetky su len z jb_snow..

Keby sa toto vsetko spravi, mohla by to byt super mapa s dobrym layoutom. Nebudeme teda off-topic, ale ak mas zaujem, tak sa do toho mozem pustit ja.


Ja som taktiez chcel spravit vlastnu jb mapu, mal som textury, skybox, lighting, atrakcie, no nemal som vobec napady na layout, tak som to zabalil.. xd