Stránka 1 z 1

[*N] ttt_mestecko

PříspěvekNapsal: 24 črc 2020, 09:27
od DrOxis
• Názov mapy: ttt_mestecko
• Mód: Trouble in Terrorist Town
• Autor: Oxis / DrOxis
• Vlastní textury/modely/sprity/obloha/zvuky:

Kód: Vybrat vše
textury
bikini.wad
cerna.wad
mapatextura1.wad
mestecko.wad
mmap4.wad
packmest.wad
sklo.wad
voda.wad

obloha
gfx/env/familyguybk.tga
gfx/env/familyguydn.tga
gfx/env/familyguyft.tga
gfx/env/familyguylf.tga
gfx/env/familyguyrt.tga
gfx/env/familyguyup.tga

modely
models/mestecko/3dm_beach.mdl
models/mestecko/3dm_fastcar.mdl
models/mestecko/3dm_parasol.mdl
models/mestecko/familyguy_bed.mdl
models/mestecko/familyguy_couch.mdl
models/mestecko/familyguy_policecar.mdl
models/mestecko/familyguy_toilet.mdl
models/mestecko/familyguy_tub.mdl
models/mestecko/fern.mdl
models/mestecko/palmtree.mdl
models/mestecko/pi_tree2.mdl
models/mestecko/winebottle.mdl

sound
sound/ambience/PessRMX.wav
sound/ambience/SneakySnitch2.wav



• Popis mapy: Mapa je na téma maloměsta (snažil jsem se udělat podobnou mapu jako cs_familyguy), veľa skrýš pre zrádcu tam je a vysoká budova na odstřel. Taky je tam dance club, supermarket, dům, counter strike herna, tajná místnost, teleport atd..

• Link ke stažení: https://uloz.to/file/M5ea0IUiYvyQ/ttt-mestecko-zip ( update 17.8. )

• Galerie obrázky z mapy ttt_mestecko
https://imgur.com/gallery/8KDhMyI

Když jsem hrál s botama, tak jsem vyladil spawn death, ale při hraní 31 hráčů boty mi mapa padá, při hraní s 20-ti hráči boty hra normálně běží, nevím jestli to není bot programem.

Jinak v souboru naleznete i složku valve, protože někde v návodu jsem viděl že sound se musí při tvorbě uložit do této složky. Sound se dá spustit při první hře, pak to hraje automaticky, na diskotéce ve druhém patře je čudlík ke spuštění a musíte jít na diskotéku tam to uslyšíte a pak druhý sound je v domě ve třetím patře pod televizí v obývaku. Tajná komnata je v counter strike herně, otevřete ji zmáčknutím automatu na cigarety s černoškou.

Na případné dotazy rád odpovím.

UPDATE #1
UPDATE #2 - aktualizované, opravená textura, světla, silnice, textury, ďalšie menšie chybičky ..
UPDATE #3
UPDATE #4
UPDATE #5

Re: [*N] ttt_mestecko

PříspěvekNapsal: 25 črc 2020, 22:08
od chickEZ
DrOxis píše:Jinak v souboru naleznete i složku valve, protože někde v návodu jsem viděl že sound se musí při tvorbě uložit do této složky.

Blbosť. Navyše.. nehráš HL, ale CS. Preto pchaj pri tvorbe všetko do cstrike ( CS je mód HL, preto máš tam aj zložku valve ).

Mapa má príliš veľa MB. Optimalizuj to - preto ti to padá.. :)
optimalizacia-mapy-part-1-t206892.html

Modely majú málo MB, to je ok.

Niektoré .wad ( texture files ) daj do parametrov. ( csg - v parametroch za ""$bspdir/$file"" dáš -wadinclude bikini -wadinclude cerna -wadinclude .... )

Dvere .. daj ich priesvitné.. hrozne to vypadá..

Intenzitu svetla uber.

V obchode nastav tie textury na "Face", aby neboli zrkadlovo otočené.

Hudbičku zmenší aspoň na 1 min, nech to zas nemá toľko MB.

Na tak malú mapu je to moc veľa MB ( vyše 13 ) .. tak optimalizovať..

Zmenší počet aut ( stačia tam úplne len 3 )

Mapa vcelku HD, dobrý námet, ale moc presvietená a hodne chybičiek .. :)

Re: [*N] ttt_mestecko

PříspěvekNapsal: 26 črc 2020, 20:54
od SupreRer
Ahoj,

Zatím co ti tady chick napsal ty základní věci, tak já přejdu k detailům.

1. Obchod - textury v regálech na sebe moc nenavazují a působí to nehezky.
Obrázek
a toto se nachází všude.

2. Dveře - bylo by fajn, kdyby jsi udělal i ty dveře trochu průsvitné jako ty okna a trochu si s nimi vyhrát (kliky, panty, ...). A taky určitě ty strany, které jsou u zdí nedělat černé, ale třeba taky ze skla.
Obrázek

3. Žebříky - nevím, jestli jsi udělal ty žebříky rovnou jako func_ladder, ale zkus to udělat podle tohoto tutoriálu, protože to není hezké, jak to máš vyplněné tou černou.
Obrázek

4. Střecha s bazénem - střecha té tribuny, sauny, nebo co to je ti nesedí na její stěny, takže když skočím na ty výklenky, zasekne mě to v čupě a je to celkem i na nervy.
Obrázek

5. Černá místnost v asi nějaké editovací firmě - nevím, k čemu ta místnost je, ale dá se tam snadno ztratit a nevím, jestli to tlačítko mělo být na světlo, ale nic to nedělá.
Obrázek

Kdybych na něco ještě přišel, tak to sem doplním, nebo ti napíšu na steam. ;)

Jinak abych ti tady jen nesčítal chyby, tak je to v celku dobré téma na mapu i mod si si vybral takový, který se moc nedělá.
Na to, že to je asi tvá první mapa, tak to není vůbec špatné. I já i chick jsme někdy začínali a nebyli jsme na poprvé úplní mistři.

Re: [*N] ttt_mestecko

PříspěvekNapsal: 27 črc 2020, 20:48
od DrOxis
https://uloz.to/file/yfBfUkCl3l3m/ttt-mestecko-zip

1. Optimalizováno - Scale / func_detal / Null .. pomáhá i, když editujete samotný obrázek

2. Modely majú málo MB, to je ok.

3. Niektoré .wad ( texture files ) daj do parametrov. - dal jsem v batchi ..

4. Dvere .. daj ich priesvitné.. hrozne to vypadá.. - průsvitné

5. Intenzitu svetla uber. - hodně zeslabena

6. V obchode nastav tie textury na "Face", aby neboli zrkadlovo otočené. - face hotovo

7. Hudbičku zmenší aspoň na 1 min, nech to zas nemá toľko MB. - zmenšeno

//Na tak malú mapu je to moc veľa MB ( vyše 13 ) .. tak optimalizovať..//

8. Zmenší počet aut ( stačia tam úplne len 3 ) - hotovo




1. Obchod - textury v regálech na sebe moc nenavazují a působí to nehezky. - textury přehozeny ubráno, ale neupravoval jsem není to až tak důležité
Obrázek
a toto se nachází všude.

2. Dveře - bylo by fajn, kdyby jsi udělal i ty dveře trochu průsvitné jako ty okna a trochu si s nimi vyhrát (kliky, panty, ...). A taky určitě ty strany, které jsou u zdí nedělat černé, ale třeba taky ze skla. - průsvitné
Obrázek - nyní jsou průsvitné, ze všech stran .. panty a kliky, mělo by to víc MB, ušetříme

3. Žebříky - nevím, jestli jsi udělal ty žebříky rovnou jako func_ladder, ale zkus to udělat podle tohoto tutoriálu, protože to není hezké, jak to máš vyplněné tou černou.
Obrázek -- hotovo

4. Střecha s bazénem - střecha té tribuny, sauny, nebo co to je ti nesedí na její stěny, takže když skočím na ty výklenky, zasekne mě to v čupě a je to celkem i na nervy.
Obrázek - jestli myslíš uvnitř tak je to jako sauna, kde na hornim stupínku si můžeš pouze sednout, jinak střechu tribuny jsem vyrovnal

5. Černá místnost v asi nějaké editovací firmě - nevím, k čemu ta místnost je, ale dá se tam snadno ztratit a nevím, jestli to tlačítko mělo být na světlo, ale nic to nedělá. - je to tlačítko na hudbu vyp./zap., musíš zajít dál do místnosti a uvidíš

Re: [*N] ttt_mestecko

PříspěvekNapsal: 27 črc 2020, 22:50
od chickEZ
Čo som len na rýchlo pozrel, boli textúry. V tých súboroch sa ti niektoré opakujú, nemaj to zvykom používať 2 rôzne .wad súbory s textúrami, ktoré obsahujú rovnaké názvy ako iné v druhom .wad súbore.

Prerieď pomocou programu Wally textúry - duplikáty a nepoužité textúry zahoď. To čo použiješ na mapu, si nechaj vo .wad súbore. Nemaj celú sadu, potom to zaberie miesto.

O 4 MB si znížil mapu ( .bsp súbor ). Určite sa to dá ešte menej.
Hlavne sa zameraj na tie textúry.

Zajtra pozriem mapu.

Re: [*N] ttt_mestecko

PříspěvekNapsal: 27 črc 2020, 22:53
od 0yo
stencil by som ten cerny drat
ten treehouse je fakt weird, asi prerobit/nahradit niecim inym/zmazat strom
niektore brushe sa nedotykaju druheho brushu ==> nemapuj v 1x1 gride
nejake txt si v mape vobec nepouzil + zbytocne .wad subory (sprav si ztoho jeden wad, zmaz useless txt)
niejake steny do seba extreme zapadaju (napr. satnik v gyme)
vsetky klavesnice su cerne jak bota + v herni chybaju myse
nepouzivaj jednofarebne textury (cervena, bila) zvol niejaku so vzorom
zle urobena cesta, skus to vybrushovat normalne
na kazdy banner by som spravil ram nejaky
https://ctrlv.cz/rjfc

nesedi ti txt
https://ctrlv.cz/GQP8

Error: server failed to transmit file 'sound/mestecko/Sneaky'
Error: server failed to transmit file 'Snitch05.wav'
    v mene nemoze byt medzera

WARNING! mestecko/PessRMX.wav is causing runtime sample conversion!
WARNING! mestecko/Sneaky Snitch05.wav is causing runtime sample conversion!
    songy v audacity hod zo stereo na mono

Re: [*P] ttt_mestecko

PříspěvekNapsal: 08 srp 2020, 08:29
od DrOxis
opravená textura, aktualizované

Re: [*N] ttt_mestecko

PříspěvekNapsal: 12 srp 2020, 16:26
od PEto
minimalne ta reklama na cesku stranku musi odtial zmiznut

Re: [*N] ttt_mestecko

PříspěvekNapsal: 12 srp 2020, 17:53
od 0yo
za prve, prestan nonstop spamovat link do minichatu alebo kazdeho prosit nech sa ti k mape vyjadri, ta mapa sa im akurat tak zhnusi a zbytocne otravujes kazdeho. pockaj si na niekoho, kto bude chciet si prezriet tvoju mapu a vyjadri sa ti tu, su prazdniny a ja s chickom nemame cas (neviem ako suprerer) a nie kazdy dokaze mapu ohodnotit este ked to je na ttt mod tak necakaj ze za noc sa ti tu nazbiera 200 postov s reakciami

za druhe, neupdatuj mapu ked urobis malu drobnost, ktoru by si skoro nikto nevsimol. pockaj si, kym mapu budes upravovat/updatovat poriadne a potom sem hod link s nejakym changelogom ale nerob 4 posty po sebe s tym, ze si opravil texturu alebo opravil jeden brush, nema to cenu a zbytocne to tu spamujes ked nemusis

k mape:
- .wad si stale nepribalil k mape, chick ti napisal ako zabalit .wad do .bsp suboru aby sa nemuseli pribalovat obydve subory (chyba z minula)
- neopravil si drahu, nerob to, ze spravis jeden zeleny blok ako travu a potom spravis 1u vysoku cestu otexturovanu texturou pave. sprav ten travnik normalne, vybrushuj ho podla tej cesty (chyba z minula)
- kolizne boxy stromov nerob z invis textury a func_wall, otexturuj ich CLIPom a vrat ich na normalne brushe, je to ovela lepsie
- nepouzivas spravne func_detail, warning cedule a venty nemas oznacene na func_detail (alebo mas a nejsu na detail level 2) a taktiez klavesnice a mysky rezu stol
- nepribaluj defaultne modely z cska (fern, palmtree, pi_tree2, winebottle)
- ten teleport vyznac niejakou cedulou/napisom
-
PEto píše:minimalne ta reklama na cesku stranku musi odtial zmiznut


nefixol si chyby, ktore ti boli vypisane ale chces, aby sa mapa nahodila. vezmi si tie rady k srdcu, oprav chyby poriadne a nespamuj to uz nabuduce, aspon nebudes za blbca

e. chick: Upravený topic, changelog v hlavnom príspevku.

Re: [*N] ttt_mestecko

PříspěvekNapsal: 16 srp 2020, 16:43
od DrOxis
0yo píše:- .wad si stale nepribalil k mape, chick ti napisal ako zabalit .wad do .bsp suboru aby sa nemuseli pribalovat obydve subory (chyba z minula)


Prosím dělám to takto: https://imgur.com/gallery/8FKGMbY

(Přes VHE to neumím zkompilovat, zkoušel jsem to, ale nějak mi to nejde. Stačí to snad přes batch nebo ne?)

0yo píše:- neopravil si drahu, nerob to, ze spravis jeden zeleny blok ako travu a potom spravis 1u vysoku cestu otexturovanu texturou pave. sprav ten travnik normalne, vybrushuj ho podla tej cesty (chyba z minula)


- opraveno

0yo píše:- kolizne boxy stromov nerob z invis textury a func_wall, otexturuj ich CLIPom a vrat ich na normalne brushe, je to ovela lepsie


- zbaveno entity, změna na CLIP,

0yo píše:- nepouzivas spravne func_detail, warning cedule a venty nemas oznacene na func_detail (alebo mas a nejsu na detail level 2) a taktiez klavesnice a mysky rezu stol


- všechny detaily změněny na level 2

0yo píše:- nepribaluj defaultne modely z cska (fern, palmtree, pi_tree2, winebottle)


- modely odstraněny ze složky a z .res

0yo píše:- ten teleport vyznac niejakou cedulou/napisom


- přidána cedule, ikdyž ve cs_familyguy taky není

-
PEto píše:minimalne ta reklama na cesku stranku musi odtial zmiznut


- reklama odstraněna


aktualizovaná mapa zde:
https://uloz.to/file/gtkUsIdUafkZ/ttt-mestecko-zip

Re: [*N] ttt_mestecko

PříspěvekNapsal: 16 srp 2020, 17:38
od 0yo
k mape teda nemusis pribalovat .wad

do pm mi posli .rmf a .wad mapy, spravim ti tie func_details ja a potom niekto z maperou sa nanu pozrie znovu a ak sa nic nenajde, moze sa otestovat a nahodit

Re: [*N] ttt_mestecko

PříspěvekNapsal: 16 srp 2020, 21:21
od SupreRer
Ahoj,
kouknul jsem se teda na poslední aktualizovaný update a je tam ještě pár věcí na úpravu.

1. Záchody - na toaletách ti ty záchody nesedí úplně ke stěně, tudíž i ten kanalizační odtok vede *nikam* (Screen 1)

2. Posuvná skříň - ta posuvná skříň jezdí až otravně pomalu a je možné, že se tam dá zdržet až na půlku kola, což může pěkně znepříjemnit hru, vzhledem k tomu, že se tam dá dostat jen jedním vstupem, nebo ze střechy, což není taky jednoduché. -> zrychlit speed těch dveří. (Screen 2)

3. Zboží v supermarketu - textury zboží na sebe nenavazují a není to pěkné. Už jsem ti to psal jednou a píšu ti to znova. Nejlepší bude, když si najdeš nějaké, který nejsou ze šíkma, nebo nějaké delší, které by nebyly na jednom brushi 3x (Screen 3)

4. Šikmý žebřík - Nevím, jestli je dobrý nápad dávat k tomu žebříku ten func_ladder, jelikož a) špatně se na něj leze, pokud na něj neskočíš b) špatně se z něj skáče na ten balkón c) špatně se po něm chodí. Za sebe bych tam nechal pouze ten brush a tu samotnou entitu ladderu bych smazal. (Screen 4)

5. Optimalizace - sice mám wooden PC, ale CSko mi jede hodně v pořádku a to že mám na některých místech max 40 FPS by se dít nemělo. Kdyby jsi nevěděl jak dále mapu ještě lépe optimalizovat a už jsi postupoval podle tohoto tutoriálu, neboj se někomu z nás napsat, jak by se to dalo ještě vylepšit.

Screeny

těch věcí na úpravu bude nejspíš ještě hodně, takže kdybych na něco přišel, editnu to sem.

Re: [*N] ttt_mestecko

PříspěvekNapsal: 17 srp 2020, 11:30
od DrOxis
SupreRer píše:1. Záchody - na toaletách ti ty záchody nesedí úplně ke stěně, tudíž i ten kanalizační odtok vede *nikam* (Screen 1)


- záchod opraven


SupreRer píše:2. Posuvná skříň - ta posuvná skříň jezdí až otravně pomalu a je možné, že se tam dá zdržet až na půlku kola, což může pěkně znepříjemnit hru, vzhledem k tomu, že se tam dá dostat jen jedním vstupem, nebo ze střechy, což není taky jednoduché. -> zrychlit speed těch dveří. (Screen 2)


-skříň zrychlená, dostat se tam lze 1. vstupem, 2. z balkónu přes skříň 3. přes okno z domku, teď už o něco rychleji, narozdíl od toho když někdo buguje dveře death stationem, tak zde se lze dostat třemi způsoby velmi účinně

SupreRer píše:3. Zboží v supermarketu - textury zboží na sebe nenavazují a není to pěkné. Už jsem ti to psal jednou a píšu ti to znova. Nejlepší bude, když si najdeš nějaké, který nejsou ze šíkma, nebo nějaké delší, které by nebyly na jednom brushi 3x (Screen 3)


- 1 brush, rovně ;) kvalita kvůli optimalizaci trošku ztracena

SupreRer píše:4. Šikmý žebřík - Nevím, jestli je dobrý nápad dávat k tomu žebříku ten func_ladder, jelikož a) špatně se na něj leze, pokud na něj neskočíš b) špatně se z něj skáče na ten balkón c) špatně se po něm chodí. Za sebe bych tam nechal pouze ten brush a tu samotnou entitu ladderu bych smazal. (Screen 4)


- žebřík pouze brush

SupreRer píše:5. Optimalizace - sice mám wooden PC, ale CSko mi jede hodně v pořádku a to že mám na některých místech max 40 FPS by se dít nemělo. Kdyby jsi nevěděl jak dále mapu ještě lépe optimalizovat a už jsi postupoval podle tohoto tutoriálu, neboj se někomu z nás napsat, jak by se to dalo ještě vylepšit.


- optimalizaváno: NULL, detail level 2, scale jenom někde, všechny obrázky jsem optimalizoval taky nemají tolik kb nebo b
[/quote]


aktualizované 17.8. zde:
https://uloz.to/file/M5ea0IUiYvyQ/ttt-mestecko-zip

posílám Oyo PM soubor s RMF a WAD

Re: [*N] ttt_mestecko

PříspěvekNapsal: 22 srp 2020, 19:52
od DrOxis
- textura v supermarkete
- kliky sklenene
- clip na slunecnik
- terminal v supermarkete
- odstraněny poštovní schránky
- světlo upravené
- upraven brush ve třetím patře domu, neprosvítá

-wadinclude v bsp, není obsažen ve složce
- rmf a wad zasílám Oyo


aktualizované 22.8.20

https://uloz.to/file/VjVKqDH5ZhUi/ttt-mestecko-zip

[P] ttt_mestecko

PříspěvekNapsal: 04 zář 2020, 09:14
od DrOxis
- opravena cesta modelů / mapa nešla spustit


aktualizované 4.9.2020

https://ulozto.cz/tamhle/ENeFsNCw5Fc9