Stránka 1 z 1

[*P] jail_point25

PříspěvekNapsal: 20 led 2021, 09:04
od datnessX
• Predmet: [*P] jail_point25
• Názov mapy: jail_point25
• Mód: Jailbreak
• Autor: datnessX
• Vlastní textury/modely/sprity/obloha/zvuky:
• Popis mapy: Mapa má docela dost atrakcí a jsou použité default textury z half-lifeu a cstriku.
• Link ke stažení: https://ulozto.cz/file/zBXQqbTNJXgb/jail-point25-rar

Re: [*P] jail_point25

PříspěvekNapsal: 20 led 2021, 09:59
od SupreRer
Jsi si 100% jistý, že jsi tam nedal nějaké jiné textury?
Protože když si to chci spustit, spadne mi CSko s ERRORem že nemám textures5.wad

Oprav si to.

Re: [*P] jail_point25

PříspěvekNapsal: 20 led 2021, 10:47
od datnessX

Re: [*P] jail_point25

PříspěvekNapsal: 20 led 2021, 11:09
od SupreRer
Vypadá to hodně nadějně.

Ale pár nedostatků tam je:
Zadní schody u bazénu jsou zabugované.
Wipeout se točí i po konci kola, dokud se zas nevypne.
Nevím, jestli je dobrý nápad dávat 2 AWP na takové místo.
Dráha s tím dřevem na přeskakování měla být jako na bailonX?

Re: [*P] jail_point25

PříspěvekNapsal: 20 led 2021, 12:30
od datnessX
SupreRer píše:Vypadá to hodně nadějně.

Ale pár nedostatků tam je:
Zadní schody u bazénu jsou zabugované.
Wipeout se točí i po konci kola, dokud se zas nevypne.
Nevím, jestli je dobrý nápad dávat 2 AWP na takové místo.
Dráha s tím dřevem na přeskakování měla být jako na bailonX?


1. schody jsem opravil.
2. jak ten točící wipeout vypnout?
3. je to atrakce. kdo první vezme awp a střelí do druhého má výhodu. (vyhrál)
4. je to jak na bailonX, akorát že to nevrací hráče zpátky na začátek a nejsou tam zapínací světla

Re: [*P] jail_point25

PříspěvekNapsal: 21 led 2021, 12:15
od datnessX
Dal jsem místo awp scouty. Stále ale nevím, jak udělat, aby se ten rotating zastavil na začátku kola.

Re: [*P] jail_point25

PříspěvekNapsal: 21 led 2021, 12:57
od SupreRer
Hodil by se nějaký download link no...

Jakou entitou jsi ten wipeout udělal?

Re: [*P] jail_point25

PříspěvekNapsal: 21 led 2021, 13:02
od datnessX
SupreRer píše:Hodil by se nějaký download link no...

Jakou entitou jsi ten wipeout udělal?


func_rotating

Re: [*P] jail_point25

PříspěvekNapsal: 21 led 2021, 13:43
od SupreRer
Přes func_rotating se to nevyplatí dělat.
Vypnout se to dá tak, že dáš do mapy point entitu trigger_relay, kde ji nastavíš:
name: game_playerspawn
target: *jméno toho wipeoutu*
triggerstate: off


Proč se ti to ale nevyplatí.
Nikdy nemáš šanci to zastavit na stejném místě, jak jsi to nastavil.

Proto to předělej na func_door_rotating.
Tam můžeš nastavit počet otáček, a vše co je potřeba.

Re: [*P] jail_point25

PříspěvekNapsal: 21 led 2021, 14:10
od datnessX

Re: [*P] jail_point25

PříspěvekNapsal: 21 led 2021, 14:53
od SupreRer
Zase je tu ta věc, která mi příšerně vadí - symetrie.
Oprav stupínky u wipeoutu a bedny u hudby tak, aby to mělo smysluplný tvar. Kvůli tomu by pak mohly vznikat situace, kde by byli hráči znevýhodněni.

A další věc, na místech, kde se dá normálně dostat, tzn. za pódiem a v největší díře u granátů dej místo nullu normální texturu.

Re: [*P] jail_point25

PříspěvekNapsal: 22 led 2021, 08:32
od datnessX

Re: [*P] jail_point25

PříspěvekNapsal: 22 led 2021, 09:59
od SupreRer
Jo, super.

Re: [*P] jail_point25

PříspěvekNapsal: 28 led 2021, 01:08
od datnessX
Ještě jsem změnil hudbu ať to není to samé jak na jail_pillar.

https://ulozto.cz/file/iZb1FtVPu1UM/jail-point25-rar