[*N] zm_army_fall
Napsal: 28 pro 2022, 17:49
Mapa: zm_army_fall (název nemusí být finální)
Mod: Zombie mod
Autor: Luther
Vlastní obsah: Modely a textury
Popis: Ahoj, možná si říkáte - další obyčejná mapa pro zdejší zombie servery, ale obyčejná není. Naopak je hodně unikátní! Pojdme si říct, co zde máme.
- Jedná se o neoriginální mapu, takže předělávka (či remake chcete-li). Základem se stala mapa zm_army, kterou jsem předělal do nové tématiky/prostředí. Místo podivné základny kdesi v poušti se nyní nacházíte v opadavém lese v místech plné magie moci Jsou zde trosky hradu nebo tvrze, ze kterých zbyli po tolika století jen ruiny obvodových zdí a věže.
- Jsou zde i tajemné kamenné portály, které podle slyšitelného kvílení větru jsou napájeny vzdušnou magií (ano žádný oheň ani voda a s tím spojené sprite, modely a zvuky)
- Uprostřed mapy se nachází jáma nad kterou se vznáší podivný krychlovitý artefakt a v samotné jámě se nachází podivná síň s vybavením, které si každý nejvíce přeje (sniperlamka, kulomet a vesta).
- Na samotné mapě se (jako odkaz na zm_army) nachází i rychlopalná brokovnice a ještě pár vest - zde můžu ještě něco přidat včetně granátů
- Portály není třeba nijak aktivovat a fungují unikátním, na dosud žádné mapě neviděném principu, který zvyšuje level hratelnosti výše!
Nejsou to obyčejné portály z místa A do místa B (i když v rámci kombinací se zde nachází), většina portálu vás náhodně portne z místa A do místa B, místa C či dokonce místa D a vše je o náhodách - je jen cca 20-25% šance, že budete portnuti do jámy!
- Pár důležitých statistik: 32 slotů, wpoly max 800, průměrné wpoly 200-500, epoly 30000 (ale i tak mapa nelagovala, neklesali FPS, ale těžko říct na serveru s více hráči)
Download: zm_army_fall
Přál bych si, aby mapu skutečně někdo otestoval a řekl mi názor, co nefunguje, co udělat jinak, co odstranit či co tam ještě přidat. Tvorba mapy mi zabrala jen pár hodin (do 10 hodin práce), hledání a tvorba modelů a textur pár desítek (přes 20 hodin určitě) a nakonec samotné programování a vymýšlení entit, které mi zabralo nejvíce času (několik dnů jsem nad tím strávil!) Ale jak zmiňuji jedná se o můj vlastní a originální nápad, který nikde na internetu nenajdete a už proto bych byl rád, za jakýkoliv názor na tento výtvor!
Mod: Zombie mod
Autor: Luther
Vlastní obsah: Modely a textury
Popis: Ahoj, možná si říkáte - další obyčejná mapa pro zdejší zombie servery, ale obyčejná není. Naopak je hodně unikátní! Pojdme si říct, co zde máme.
- Jedná se o neoriginální mapu, takže předělávka (či remake chcete-li). Základem se stala mapa zm_army, kterou jsem předělal do nové tématiky/prostředí. Místo podivné základny kdesi v poušti se nyní nacházíte v opadavém lese v místech plné magie moci Jsou zde trosky hradu nebo tvrze, ze kterých zbyli po tolika století jen ruiny obvodových zdí a věže.
- Jsou zde i tajemné kamenné portály, které podle slyšitelného kvílení větru jsou napájeny vzdušnou magií (ano žádný oheň ani voda a s tím spojené sprite, modely a zvuky)
- Uprostřed mapy se nachází jáma nad kterou se vznáší podivný krychlovitý artefakt a v samotné jámě se nachází podivná síň s vybavením, které si každý nejvíce přeje (sniperlamka, kulomet a vesta).
- Na samotné mapě se (jako odkaz na zm_army) nachází i rychlopalná brokovnice a ještě pár vest - zde můžu ještě něco přidat včetně granátů
- Portály není třeba nijak aktivovat a fungují unikátním, na dosud žádné mapě neviděném principu, který zvyšuje level hratelnosti výše!
Nejsou to obyčejné portály z místa A do místa B (i když v rámci kombinací se zde nachází), většina portálu vás náhodně portne z místa A do místa B, místa C či dokonce místa D a vše je o náhodách - je jen cca 20-25% šance, že budete portnuti do jámy!
- Pár důležitých statistik: 32 slotů, wpoly max 800, průměrné wpoly 200-500, epoly 30000 (ale i tak mapa nelagovala, neklesali FPS, ale těžko říct na serveru s více hráči)
Download: zm_army_fall
Přál bych si, aby mapu skutečně někdo otestoval a řekl mi názor, co nefunguje, co udělat jinak, co odstranit či co tam ještě přidat. Tvorba mapy mi zabrala jen pár hodin (do 10 hodin práce), hledání a tvorba modelů a textur pár desítek (přes 20 hodin určitě) a nakonec samotné programování a vymýšlení entit, které mi zabralo nejvíce času (několik dnů jsem nad tím strávil!) Ale jak zmiňuji jedná se o můj vlastní a originální nápad, který nikde na internetu nenajdete a už proto bych byl rád, za jakýkoliv názor na tento výtvor!