Beastmaster
![Příspěvek Příspěvek](https://www.gamesites.cz/forum/styles/gamesites/imageset/icon_post_target.gif)
BEASTMASTER
![Obrázek](http://cdn.dota2.com/apps/dota2/images/heroes/beastmaster_full.png?v=5318851?v=5318851)
Karroch
Role: Disabler, Iniciátor, Odolný, Nuker
SCHOPNOSTI
Wild Axes
![Obrázek](http://cdn.dota2.com/apps/dota2/images/abilities/beastmaster_wild_axes_hp2.png?v=5318851)
SPOTŘEBA MANY: 80/85/90/95
TYP SCHOPNOSTI: CÍLOVÝ BOD
Beastmaster před sebe hodí své sekery, které posléze přivolá zpět. Sekery v letu udělí poškození všem jednotkám, které zasáhnou, a setnou stromy, jež jim stály v cestě. Každá sekera dokáže zasáhnout nepřítele jen jednou. Nepřátelé zasažení touto schopností utrží od následných útoků Beastmastera a jeho jednotek zvýšené poškození.
Call of the Wild Hawk
![Obrázek](http://cdn.dota2.com/apps/dota2/images/abilities/beastmaster_call_of_the_wild_hawk_hp2.png?v=5318851)
SPOTŘEBA MANY: 30
TYP SCHOPNOSTI: CÍLOVÝ BOD
Beastmaster vyšle neviditelného Hawka na průzkum určené oblasti.
Inner Beast
![Obrázek](http://cdn.dota2.com/apps/dota2/images/abilities/beastmaster_inner_beast_hp2.png?v=5318851)
SPOTŘEBA MANY: 0/0/0/0
TYP SCHOPNOSTI: PASIVNÍ
Nechá spojence vypustit potlačovanou zuřivost, čímž pasivně zvýší rychlost jejich útoků.
Primal Roar
![Obrázek](http://cdn.dota2.com/apps/dota2/images/abilities/beastmaster_primal_roar_hp2.png?v=5318851)
SPOTŘEBA MANY: 150/175/200
TYP SCHOPNOSTI: CÍLOVÁ JEDNOTKA
Beastmaster mocně zařve, čímž omráčí cílovou jednotku a otevře k ní Beastmasterovi cestu. Všechny jednotky v cestě řevu utrží poškození, zatímco jednotkám, které byly řevem odstrčeny, se sníží rychlost pohybu a útoku. Beastmaster a jeho jednotky navíc získají po dobu 3 sekund 40% bonus k rychlosti pohybu. Lze vylepšit pomocí předmětu Aghanim's Scepter.
MYTOLOGIE
Karroch se narodil do venkovské rodiny. Matka mu zemřela při porodu a jeho otec, kovář posledního krále Slomu, byl ušlapán k smrti, když bylo hochovi pět let. Karroch se poté zavázal sloužit v královském zvěřinci, vyrůstaje mezi veškerou zvěří královského dvora: lvi, opicemi, vysokou zvěří a také méně známými stvořeními, která byla sotva uvěřitelná. Když bylo chlapci sedm let, jeden průzkumník přivedl bestii, jakou ještě nikdo předtím nespatřil. Přitaženo před krále v řetězech, zvíře promluvilo, i když se jeho ústa ani nepohnula. Jeho slova zněla: „Prosím o svobodu.“ Král se jen pousmál a nařídil, aby bestie vystupovala pro jeho pobavení. Když však stvoření odmítlo, udeřil ho Žezlem šílenství a nařídil odvléci ho zpět do stájí. V následujících měsících mladý Karroch pašoval zraněnému stvoření potraviny a léčivé ampulky, avšak podařilo se mu pouze zpomalit jeho zánik. Zvíře beze slov promlouvalo k chlapci a časem jejich pouto zesílilo natolik, až chlapec zjistil, že dokáže zvířeti odpovídat. A nejen to, dokonce zvládl promlouvat ke všem stvořením královského zvěřince. V noc, kdy zvíře zemřelo, se chlapec rozzuřil. Podnítil zvířata ve zvěřinci k povstání, rozrazil závory jejich klecí a rozpoutal tak v paláci běsnění. Poslední král byl ve všem tom chaosu roztrhán a chlapec z panství unikl na hřbetu jelena, kterého předtím osvobodil. Nyní je Karroch dospělý, avšak o svou schopnost komunikovat se zvířaty nepřišel a stal se z něj Beastmaster, válečník spjatý s divokostí přírody.
STAVĚNÍ POSTAVY
KLIKNI PRO ZOBRAZENÍ
![Obrázek](http://cdn.dota2.com/apps/dota2/images/heroes/beastmaster_full.png?v=5318851?v=5318851)
Karroch
Role: Disabler, Iniciátor, Odolný, Nuker
SCHOPNOSTI
Wild Axes
![Obrázek](http://cdn.dota2.com/apps/dota2/images/abilities/beastmaster_wild_axes_hp2.png?v=5318851)
SPOTŘEBA MANY: 80/85/90/95
TYP SCHOPNOSTI: CÍLOVÝ BOD
Beastmaster před sebe hodí své sekery, které posléze přivolá zpět. Sekery v letu udělí poškození všem jednotkám, které zasáhnou, a setnou stromy, jež jim stály v cestě. Každá sekera dokáže zasáhnout nepřítele jen jednou. Nepřátelé zasažení touto schopností utrží od následných útoků Beastmastera a jeho jednotek zvýšené poškození.
Call of the Wild Hawk
![Obrázek](http://cdn.dota2.com/apps/dota2/images/abilities/beastmaster_call_of_the_wild_hawk_hp2.png?v=5318851)
SPOTŘEBA MANY: 30
TYP SCHOPNOSTI: CÍLOVÝ BOD
Beastmaster vyšle neviditelného Hawka na průzkum určené oblasti.
Inner Beast
![Obrázek](http://cdn.dota2.com/apps/dota2/images/abilities/beastmaster_inner_beast_hp2.png?v=5318851)
SPOTŘEBA MANY: 0/0/0/0
TYP SCHOPNOSTI: PASIVNÍ
Nechá spojence vypustit potlačovanou zuřivost, čímž pasivně zvýší rychlost jejich útoků.
Primal Roar
![Obrázek](http://cdn.dota2.com/apps/dota2/images/abilities/beastmaster_primal_roar_hp2.png?v=5318851)
SPOTŘEBA MANY: 150/175/200
TYP SCHOPNOSTI: CÍLOVÁ JEDNOTKA
Beastmaster mocně zařve, čímž omráčí cílovou jednotku a otevře k ní Beastmasterovi cestu. Všechny jednotky v cestě řevu utrží poškození, zatímco jednotkám, které byly řevem odstrčeny, se sníží rychlost pohybu a útoku. Beastmaster a jeho jednotky navíc získají po dobu 3 sekund 40% bonus k rychlosti pohybu. Lze vylepšit pomocí předmětu Aghanim's Scepter.
MYTOLOGIE
Karroch se narodil do venkovské rodiny. Matka mu zemřela při porodu a jeho otec, kovář posledního krále Slomu, byl ušlapán k smrti, když bylo hochovi pět let. Karroch se poté zavázal sloužit v královském zvěřinci, vyrůstaje mezi veškerou zvěří královského dvora: lvi, opicemi, vysokou zvěří a také méně známými stvořeními, která byla sotva uvěřitelná. Když bylo chlapci sedm let, jeden průzkumník přivedl bestii, jakou ještě nikdo předtím nespatřil. Přitaženo před krále v řetězech, zvíře promluvilo, i když se jeho ústa ani nepohnula. Jeho slova zněla: „Prosím o svobodu.“ Král se jen pousmál a nařídil, aby bestie vystupovala pro jeho pobavení. Když však stvoření odmítlo, udeřil ho Žezlem šílenství a nařídil odvléci ho zpět do stájí. V následujících měsících mladý Karroch pašoval zraněnému stvoření potraviny a léčivé ampulky, avšak podařilo se mu pouze zpomalit jeho zánik. Zvíře beze slov promlouvalo k chlapci a časem jejich pouto zesílilo natolik, až chlapec zjistil, že dokáže zvířeti odpovídat. A nejen to, dokonce zvládl promlouvat ke všem stvořením královského zvěřince. V noc, kdy zvíře zemřelo, se chlapec rozzuřil. Podnítil zvířata ve zvěřinci k povstání, rozrazil závory jejich klecí a rozpoutal tak v paláci běsnění. Poslední král byl ve všem tom chaosu roztrhán a chlapec z panství unikl na hřbetu jelena, kterého předtím osvobodil. Nyní je Karroch dospělý, avšak o svou schopnost komunikovat se zvířaty nepřišel a stal se z něj Beastmaster, válečník spjatý s divokostí přírody.
STAVĚNÍ POSTAVY
KLIKNI PRO ZOBRAZENÍ