Stránka 1 z 1

Beastmaster

PříspěvekNapsal: 20 říj 2019, 14:35
od RIOT09
BEASTMASTER
Obrázek
Karroch

Role: Disabler, Iniciátor, Odolný, Nuker

SCHOPNOSTI



Wild Axes
Obrázek
SPOTŘEBA MANY: 80/85/90/95
TYP SCHOPNOSTI: CÍLOVÝ BOD

Beastmaster před sebe hodí své sekery, které posléze přivolá zpět. Sekery v letu udělí poškození všem jednotkám, které zasáhnou, a setnou stromy, jež jim stály v cestě. Každá sekera dokáže zasáhnout nepřítele jen jednou. Nepřátelé zasažení touto schopností utrží od následných útoků Beastmastera a jeho jednotek zvýšené poškození.

Call of the Wild Hawk
Obrázek
SPOTŘEBA MANY: 30
TYP SCHOPNOSTI: CÍLOVÝ BOD

Beastmaster vyšle neviditelného Hawka na průzkum určené oblasti.

Inner Beast
Obrázek
SPOTŘEBA MANY: 0/0/0/0
TYP SCHOPNOSTI: PASIVNÍ

Nechá spojence vypustit potlačovanou zuřivost, čímž pasivně zvýší rychlost jejich útoků.

Primal Roar
Obrázek
SPOTŘEBA MANY: 150/175/200
TYP SCHOPNOSTI: CÍLOVÁ JEDNOTKA

Beastmaster mocně zařve, čímž omráčí cílovou jednotku a otevře k ní Beastmasterovi cestu. Všechny jednotky v cestě řevu utrží poškození, zatímco jednotkám, které byly řevem odstrčeny, se sníží rychlost pohybu a útoku. Beastmaster a jeho jednotky navíc získají po dobu 3 sekund 40% bonus k rychlosti pohybu. Lze vylepšit pomocí předmětu Aghanim's Scepter.

MYTOLOGIE

Karroch se narodil do venkovské rodiny. Matka mu zemřela při porodu a jeho otec, kovář posledního krále Slomu, byl ušlapán k smrti, když bylo hochovi pět let. Karroch se poté zavázal sloužit v královském zvěřinci, vyrůstaje mezi veškerou zvěří královského dvora: lvi, opicemi, vysokou zvěří a také méně známými stvořeními, která byla sotva uvěřitelná. Když bylo chlapci sedm let, jeden průzkumník přivedl bestii, jakou ještě nikdo předtím nespatřil. Přitaženo před krále v řetězech, zvíře promluvilo, i když se jeho ústa ani nepohnula. Jeho slova zněla: „Prosím o svobodu.“ Král se jen pousmál a nařídil, aby bestie vystupovala pro jeho pobavení. Když však stvoření odmítlo, udeřil ho Žezlem šílenství a nařídil odvléci ho zpět do stájí. V následujících měsících mladý Karroch pašoval zraněnému stvoření potraviny a léčivé ampulky, avšak podařilo se mu pouze zpomalit jeho zánik. Zvíře beze slov promlouvalo k chlapci a časem jejich pouto zesílilo natolik, až chlapec zjistil, že dokáže zvířeti odpovídat. A nejen to, dokonce zvládl promlouvat ke všem stvořením královského zvěřince. V noc, kdy zvíře zemřelo, se chlapec rozzuřil. Podnítil zvířata ve zvěřinci k povstání, rozrazil závory jejich klecí a rozpoutal tak v paláci běsnění. Poslední král byl ve všem tom chaosu roztrhán a chlapec z panství unikl na hřbetu jelena, kterého předtím osvobodil. Nyní je Karroch dospělý, avšak o svou schopnost komunikovat se zvířaty nepřišel a stal se z něj Beastmaster, válečník spjatý s divokostí přírody.

STAVĚNÍ POSTAVY

KLIKNI PRO ZOBRAZENÍ