Stránka 1 z 1

[NEW] Hide'n'Seek | Pravidla & textury

PříspěvekNapsal: 20 říj 2013, 11:04
od VOLUMEcz
Špecifické pravidlá pre klasicé HNS a HNS AutoBhop Block

1. Je zakázané používať scripty
gs, sgs, longjump, autobhop...

2. Je zakázané cheatovať
Sh, emulátor, rN, Trawka, kzh, kb,...

3. Je zakázané fishovať iného hráča
Za fish považuje len situácia, v ktorej CT stojí pod nejakých vyvýšeným blokom (napr. 260 na ethereal) a čaká, kým T spadne dole a následne ho zabije.

HNS Autobhop Block Fish:
Rovnké ako pre klasické HNS + zopár špecifických pre mód:
1. prípad: CT čaká (campí) na T za teleportom aby ho mohlo zabiť - ZAKÁZANÉ
2. prípad: CT čaká na konci "dráhy" na T - ZAKÁZANÉ
3. prípad: T skáče po blokoch a CT ide pod ním a čaká dokým spadne - ZAKÁZANÉ
4. prípad: CT preskáče niektorú dráhu a zbadá že za ním ide T
- ak je dráha uzavretá (nejde z nej odskočiť preč) CT sa NESMIE vracať späť ale musí sa čo najskôr dostať na začiatok dráhy a dobehnúť T.
- ak je dráha na voľnom priestranstve (dá sa odskočiť preč z dráhy) CT sa MÔŽE vracať naspäť po dráhe.

4. Je zakázané blokovať hráčov
1. prípad: T uteká pred CT, preskočí blok na ktorý sa nedá z dola dostať, v zápätí sa otočí a snaží sa blokovať CT aby nedopadlo na blok - ZAKÁZANÉ
2. prípad: Hráč skočí z vyvýšeného miesta na rebrík a snaží sa blokovať protivníkov aby na neho dopadli a tým pádom umreli - ZAKÁZANÉ

HNS AutoBhop Block Blokovanie:
Rovnké ako pre klasické HNS + zopár špecifických pre mód:
1. T sa môže vracať po dráhe naspäť ale iba v prípade že neblokne/unblockne hráča ktorý ide po dráhe správnym smerom. T je povinné sa hráčovi uhnúť - buď odskočí z dráhy alebo ho iným spôsobom obíde.
2. Unblock, t.j. hráč skáče po blokoch a protivník zo spodu udre do bloku aby zmizol a tým pádom hráč padne dole - ZAKÁZANÉ

5. Je zakázaná akákoľvek spolupráca medzi CT a T
Hráč pomôže svojmu protivníkovi vyskočiť na blok tým, že si čupne aby na neho mohol protivník vyskočiť - ZAKÁZANÉ

6. Je zakázaný FunJump
- t.j. CT nenaháňa T a len tak si poskakuje alebo sa motá po mape. CT je POVINNÉ naháňať T.

7. Je zakazaný SMOKE-bug
- t.j. pomocou zmrazovacieho granátu sa dostať na miesto, kde sa inak dostať nedá

8. Je zakázané zdržovať sa na nedostupných miestach
- t.j. miesto na ktoré sa nedá dostať bez pomoci, alebo miesto z ktorého sa nedá dostať - Výnimka

9. Je zakázané radiť hráčom po tom ako si umrel
- t.j. po tom ako hráč umrie, NESMIE radiť CT kde sa nachádzajú živé T.

Obecná pravidla pro GS servery:
1. Je zakázáno Cheatovat na serverech !
2. Nepoužívejte scripty (antirecoil, bhop, longjump ...)
3. Nenadávejte ostatním hráčům ani adminům
4. Zákaz reklamy, reklamních nicků a reklamních odkazů
5. Nespamujte chat ani voice svým mikrofonem
6. Nevydávejte se za Admina na serveru
7. Zákaz lezení do textur
8. Mít v pořádku připojení (ping)
9. Zákaz využívání chyb, které jsou ve hře
10. Nekazte hru jakýmkoliv jiným způsobem

Re: Hide'n'Seek | Pravidla

PříspěvekNapsal: 29 zář 2019, 21:49
od Yoiy

Re: Hide'n'Seek | Pravidla & textury

PříspěvekNapsal: 08 lis 2020, 10:32
od DeNto
[HNS]

Od teraz sa za fish považuje len situácia, v ktorej CT stojí pod nejakých vyvýšeným blokom (napr. 260 na ethereal) a čaká, kým T spadne dole a následne ho zabije. Všetky ostatné situácie sa od teraz netrestajú.

Tak isto som sa rozhodol zrušiť trestanie šancí. Pokiaľ by sa niekto toto pravidlo snažil zneužívať a dávať opakovane 1 hráčovi za 1 kolo niekoľko šancí a tým zdržovať hru, bude trestaný za dohodu.

Zmena nastala hlavne z dôvodu, aby mali hráči trošku voľnejšiu hru a neboli za všetko trestaní.

Ešte by som chcel dodať, že ak máte niekto nejaký pekný skin s dobrými hitboxami pre VIP T, kľudne mi ho pošlite do PM.

Re: [NEW] Hide'n'Seek | Pravidla & textury

PříspěvekNapsal: 14 led 2021, 10:01
od DeNto
[HNS]

Ahojte, kedže vidím, že niektorí z vás nepochopili význam nového fishu tak to tu trochu rozpíšem.

Fishom sa nepovažuje situácia, keď T skočí na nejaký blok napríklad 250 a následne sa postaví ku kraju, blok nie je dostatočne vysoký a CT príde ku kraju a zo spodu hitne T.

Za fish sa považuje len špecifická situácia, kedy CT uvidí, že T ide skočiť nejaký blok pribehne pod tento blok a čaká, či padne.