stargate píše:Unreal Tournament 1999
Dík, jsem si nemohl vzpomenout, kde jsem to kdysi hrál na vlajky.
Adam108 píše:To je asi taky tím, že na CTF 1-4 je 26 slotů, což je na mód s DM fakt dost...
To není tím, není to takový problém se k těm vlajkám dostat, jenže všichni se bojí o svůj život a score. Místo toho aby tam prostě vběhli, tak si campnou za roh. Neplechu zde dělají i příliš velké výhody VIP, ty ho musíš zabít 3x abys došel pro vlajku a stihl se kousek vzdálit od base (normální smrtelník tu vlajku už po 1 smrti má problém dohonit).
Adam108 píše:Za zabití nepřítele bych dával jen prachy, adrenalin ne. Ale udělal bych to podobně jak navrhoval stratege:
Byla by 50% pravděpodobnost, že z hráče vypadne bednička, vy které by mohlo být:
(25%)+10 adrenalin
(20%)+15 adrenalin
(5%)+30 adrenalin
(15%)+500 dolarů
(5%)item 10 sekund rychlost
(5%)item 10 sekund slabá vyditelnost
(5%)item 10 sekund šílenost
(15%)okamžité doplnění zdraví a armoru
(5%)200 vesta
nebo nějak tak
Ty procentuální dropy jsou podle mého příliš velké. Vem si, že vběhneš invis mezi 5 nepřátel, které pozabíjíš, 2x ti dropne adrenalin, takže jsi ještě déle invis, pak ti dropne to a ono a v tu chvíli jsi skoro nesmrtelný. Takhle vysoké dropy, by podle mě ještě více usnadnily hru VIP a znepříjemnily ji ostatním. Navrhoval bych, aby když by se tohle zavedlo, tak ať se na testovací provoz nastaví ty dropy malé a po uvážení se pak malinko zvedly.